Tanuki-Anime

Tanuki.pl

Wyszukiwarka recenzji

Komikslandia

Komentarze

Ao desu

  • Avatar
    A
    Ao desu 23.04.2016 22:26
    Muzyka?!?!?!
    Komentarz do recenzji "Big Order [2016]"
    Co to miało być, ten utwór na końcu odcinka? Bohater ujawnia posiadanie jednej z najbardziej przerażających mocy, jakie można sobie wyobrazić, a oni puszczają jakieś wesolutkie popy? To tak jakby w Death Note'cie Lightowi, podczas używania notatnika, przygrywał Justin Bieber! Co jest nie tak z reżyserem tego czegoś?
  • Avatar
    Ao desu 22.04.2016 16:51
    Re: kotlet jakich mało (bo aż tak zły)
    Komentarz do recenzji "Gakusen Toshi Asterisk"
    Zrobiłbym recenzję tego, ale po tych filmikach wszystko co można zamknąć w tysiącu czy dwóch tysiącach słów wydaję się krótkie i bez sensu :D
  • Avatar
    Ao desu 19.04.2016 23:38
    Re: Po trzech odcinkach
    Komentarz do recenzji "Gyakuten Saiban ~Sono "Shinjitsu", Igi Ari!~"
    Smutek i rozpacz. No nic – serie złe też są potrzebne chociażby do regulowania skali na MALu :P
  • Avatar
    Ao desu 19.04.2016 20:48
    Re: Po trzech odcinkach
    Komentarz do recenzji "Gyakuten Saiban ~Sono "Shinjitsu", Igi Ari!~"
    Mam nadzieję, bo na razie zapowiada się solidne 2/10 :C
  • Avatar
    Ao desu 17.04.2016 17:48
    Re: Po trzech odcinkach
    Komentarz do recenzji "Gyakuten Saiban ~Sono "Shinjitsu", Igi Ari!~"
    Hmwhmhwmh. To co mówisz brzmi zachęcająco, ale ciężko mi uwierzyć, że dadzą radę zrobić to dobrze. Za to odrobina nadziei, którą mi dajesz pomoże mi wytrwać w oglądaniu ;P
  • Avatar
    A
    Ao desu 17.04.2016 12:33
    Komentarz do recenzji "Kiznaiver"
    Odcinek drugi – bohaterowie zostają zamknięci w pomieszczeniu i torturowani, by wyznać swoje największe sekrety w imię poznania się lepiej.

    Co to ma być, ja się pytam? Ciężko mi wymyślić jakiś mniej intrygujący sposób na przedstawienie postaci. Nawet przeklęte chronienie przyjaciół w shounenach jest bardziej subtelne.
  • Avatar
    Ao desu 17.04.2016 12:22
    Re: Po trzech odcinkach
    Komentarz do recenzji "Gyakuten Saiban ~Sono "Shinjitsu", Igi Ari!~"
    Mój główny to to, że w czwartym odcinku Phoenix zmierzy się z czołowym prokuratorem w kraju, by udowodnić winę najgroźniejszemu człowiekowi w kraju, a wszystko to w sprawie morderstwa długoletniej przyjaciółki.

    Przecież jeśli wygra, a raczej wygra, to nie ma możliwości zrobić następnego procesu, który miałby większą wagę i stwarzałby jakąś iluzję, że Ace może przegrać. Całe napięcie pójdzie w niebyt.
  • Avatar
    Ao desu 17.04.2016 02:14
    Po trzech odcinkach
    Komentarz do recenzji "Gyakuten Saiban ~Sono "Shinjitsu", Igi Ari!~"
    Jesteś szalony, że chcesz to recenzować…
  • Avatar
    Ao desu 14.04.2016 16:50
    Re: Zasada dwóch odcinków
    Komentarz do recenzji "Sousei no Onmyouji"
    Odpowiadając na większą część posta – OK, przyjąłem.

    Wiem, że mangaka jest głównie odpowiedzialny za fabułę, ale też de facto nie jest scenarzystą. Czasem ten drugi zmienia trochę treść podczas adaptowania, a ja raczej nie czytam mang, więc mówiąc o anime skłaniam się ku używaniu scenarzysty, jako twórcy fabuły.

    Co do romansu to po prostu trzymajmy kciuki, że jak już będzie, to będzie zrobiony dobrze.
  • Avatar
    Ao desu 14.04.2016 15:50
    Komentarz do recenzji "Bungou Stray Dogs"
    Nic dodać, nic ująć.

    Z opisem zawierającym w sobie słowa „sierota” i „samobójstwo” liczyłem nieśmiało na coś na poważnego a tu komedia dziwactw.
  • Avatar
    Ao desu 14.04.2016 15:25
    Re: Zasada dwóch odcinków
    Komentarz do recenzji "Sousei no Onmyouji"
    Też się przejeżdżam czasem, i to w obie strony. Ale pozytywne rozczarowania zawsze są mile widziane.

    Tu wychodzi mała, ale śmieszna różnica w naszych podejściach. Ja nigdy nie zbieram informacji o anime zanim go nie skończę. Zazwyczaj czytam tylko opis, a czasem nawet tylko kilka jego pierwszych zdań. Żeby nie mieć w głowie żadnego obrazu twórców, tylko tworzyć go na bieżąco. Tak więc Ciebie martwi to, że Pierrot może skopać, a mnie bezimienny scenarzysta, który w ciągu dwóch odcinków nie dał rady zainteresować mnie żadnym motywem, którego użył.

    A coś nie musi być romansem, żeby mieć w sobie porządny wątek romantyczny a tle.
  • Avatar
    Ao desu 14.04.2016 14:09
    Re: Zasada dwóch odcinków
    Komentarz do recenzji "Sousei no Onmyouji"
    Ja zawsze staram się wyciągnąć jak najwięcej wniosków z początku anime, i sprawdzać na ile dobrze trafiam z moimi przewidywaniami, co do możliwości scenariusza. Nawet z pierwszych kilku minut można powróżyć. Taki sport :P Co oczywiście nie zmienia faktu, że jedyna słuszne pierwsze wrażenie, to pierwsze wrażenie po napisach końcowych ostatniego odcinka.

    Co do zaskakiwania – użyłem zbyt mocnego słowa. Może „zdziwić”? „Zbić z tropu”? Nie chodzi mi o to, żeby coś otagowane „Action, Fantasy, Shounen, Supernatural” wysadziło mój mózg. Ale na przykład finał serii nie będący walką z gigantycznym potworem, byłby już wystarczająco zadziwiający. Albo przyłożenie się do romansu, a nie sprowadzenie go do presji rodziny (/narracji) i tsunderowania. To by mi w zupełności do szczęścia wystarczyło.
  • Avatar
    Ao desu 14.04.2016 11:32
    Re: Zasada dwóch odcinków
    Komentarz do recenzji "Sousei no Onmyouji"
    Jak by to ująć? Istnieje dla mnie różnica między wykorzystywaniem kliszy w fabule, a budowaniem jej tylko na nich. Każdy schemat już gdzieś kiedyś był, ale to nie zmienia faktu, że można je troszeczkę pozmieniać, dodać jakiś smaczek, albo czymś przykryć.

    Tutaj jedynym takim odstępstwem jest próba pokazania Rokuro jako takiego shounena, który w wyniku traumy stają się bardziej dojrzały. Pomijając to, że na razie mnie to nie przekonuję, i tak jest to ciekawsze niż kolejna tsundere, która usiłuje zabić MC za zobaczenie jej owiniętej w ręcznik, a która spędzi resztę sezonu podziwiając jego siłę, kolejne na wpół eteryczne potwory, przepowiednie znikąd, kolejny ekscentryczny przywódca itd…

    Po prostu jakoś nie widzę, jak to anime może się rozwinąć, w sposób, którego nie przewidzę – i to mnie martwi najbardziej.
  • Avatar
    A
    Ao desu 14.04.2016 01:46
    Zasada dwóch odcinków
    Komentarz do recenzji "Endride"
    Na razie idzie powoli, ale to w końcu 24 odcinkowa seria, więc przejdzie. Główny bohater mnie drażni tym swoim krzyczeniem na wszystkich i mieczem, który wygląda jak krewetka. Wolałbym też, żeby o cząstkach, których zderzenia tworzą te bronie, już nigdy nie wspomnieli :D
  • Avatar
    Ao desu 14.04.2016 01:40
    Re: Zasada dwóch odcinków
    Komentarz do recenzji "Sousei no Onmyouji"
    Wymuszone w sensie narzucone z góry przez kogoś innego wewnątrz ich świata, nie jako wymuszone jako motyw.

    Taki mariaż z przyczyn praktycznych, jak tu, nie musi być czymś złym, ale tylko jeśli będzie rozwinięty, a jakoś mam złe przeczucia co do tego.
  • Avatar
    A
    Ao desu 14.04.2016 00:00
    Chimery Desu
    Komentarz do recenzji "Hunter X Hunter [2011]"
    Lynx lynx napisał(a):
    Jak dla mnie Hunter X Hunter przechodzi bolesną drogę od solidnej ósemki do czwórki.


    Nie ma krótszej i bardziej adekwatnej recenzji Huntera. Z każdym kolejnym wątkiem to anime stawało się coraz gorsze, przy czym Chimera Arc to była po prostu katastrofa, pod niemal każdym względem.

    Poza oceną muzyki Huntera zgadzam się z tą recenzją na 100%
  • Avatar
    A
    Ao desu 13.04.2016 23:41
    Zasada dwóch odcinków
    Komentarz do recenzji "Sousei no Onmyouji"
    Nie zapowiada się do za dobrze. Klisza pogania kliszę kliszowym batem, i nikt nawet nie próbuję udawać, że tak nie jest. Teraz dochodzi jeszcze wymuszone małżeństwo, żeby widz przypadkiem nie przegapił potencjalnego wątku romantycznego.

    Bez entuzjazmu, ale będę kontynuować.
  • Avatar
    Ao desu 12.04.2016 13:48
    Re: Pomysł->Gra->Anime->Nope
    Komentarz do recenzji "Gyakuten Saiban ~Sono "Shinjitsu", Igi Ari!~"
    Drugi jest dwuczęściowy więc czekam na trzeci, żeby obejrzeć je razem. Jeszcze się nie poddałem :P
  • Avatar
    A
    Ao desu 11.04.2016 23:43
    Pomysł->Gra->Anime->Nope
    Komentarz do recenzji "Gyakuten Saiban ~Sono "Shinjitsu", Igi Ari!~"
    Pierwszy odcinek jest zły, a do tego graficznie i muzycznie leży :B Może być ciężkie do dawkowania, nawet odcinek na tydzień
  • Avatar
    Ao desu 11.04.2016 21:47
    Re: Hm, hmm , hmmmmmmmmm...
    Komentarz do recenzji "Boku no Hero Academia"
    Ciężko się spierać, bo nie mam bladego pojęcia o fabule ( i tak ma na razie zostać :P ). To co mi tu przemycasz brzmi interesująca. Ostrze ząbki.
  • Avatar
    Ao desu 11.04.2016 15:12
    Re: Hm, hmm , hmmmmmmmmm...
    Komentarz do recenzji "Boku no Hero Academia"
    Zasadniczo też za Batmanem nie przepadam, ale pomyślałem, że próba zostania superbohaterem bez supermocy jest ciekawszym motywem, niż to co zdradza opis na MAL'u.
  • Avatar
    A
    Ao desu 11.04.2016 11:13
    Hm, hmm , hmmmmmmmmm...
    Komentarz do recenzji "Boku no Hero Academia"
    Po pierwszych dwóch odcinkach wygląda na razie na przyzwoitego shounena. Nie wiem w co toto może pójść, ale jeśli nasz główny bohater zacznie bawić się w Batmana, to może być całkiem satysfakcjonujące do oglądania.

    Prognozuję hit sezonu i przyjmuję zakłady o to, do której dziesiątki na MALu wejdzie. Ja obstawiam trzecią :p
  • Avatar
    Ao desu 8.04.2016 19:02
    Spóźniona odpowiedź
    Komentarz do recenzji "Love Stage!!"
    Chodziło mi o to, że jest, jakby to ująć, łagodna.

    Shounen­‑ai i Yaoi to dwa gatunki, które są raczej niszowe, a do tego są o gejach, co może odrzucać ludzi samo w sobie. Love Stage!! jest głupawe, owszem, ale łagodne pod tym względem. Normalnie omijam takie serie z daleka, ale po skończeniu tej konkretnej miałem ochotę sprawdzić jak wyglądają lepsze, co z pewnością by się nie wydarzyło gdybym przez przypadek trafił na jakiegoś powalonego hentaia.