Tanuki-Anime

Tanuki.pl

Wyszukiwarka recenzji

Dango

Komentarze

Appleseed

  • Gość 24.03.2022 12:50:08 - komentarz usunięto
  • Avatar
    A
    Isgenic 22.04.2015 13:48
    Okazuje się, że gatunek scifi jest reprezentowany przez zbyt małą ilość tytułów. I nawet to, że są to tytuły które doniosły największy sukces sukces nie rekompensuje tego faktu.
  • Avatar
    A
    kufelski 13.10.2014 19:28
    nie bede s ie rozpisywal poprostu dobre :)
  • Avatar
    A
    Cokier 6.03.2012 21:16
    Tresc jest, ale forma i tak przerasta.
    Bede szczery – graficznie jest zachwycajace. Bardzo szczegolowe, plynna animacja, rozne miejsca zrobione sa na tyle dobrze, ze oddaja idealnie klimat chwili, postaci charakterystyczne dla anime, bez udziwnien wygladu, ale nie bezosobowe (chodzi mi o wyglad).
    Sama historia nie jest banalna i momentami nawet lekko mnie porywala… tylko po to, aby za chwile przestac sie nad nia zastanawiac i znow podziwiac plynnosc ruchow, szczegolowosc otoczenia, efekty swietlne.

    Moze, gdyby anime nie eksponowalo tak nachalnie techniki, w jakiej bylo stworzone (nie wiem, czy byl to zamierzony efekt), to ogladaloby sie to lepiej. A tak po prostu przynudzalo.
    Graficy byli lepsi od historii, ktora chcieli pokazac. Przy ich pracy calosc jest nijaka. 5/10
  • Avatar
    A
    anmael 17.08.2011 01:38
    7/10 coś tam jest w tym
    coś jest w tym anime – nie bede obsypywał go komplementami ale nie zarzuce też wadami – będąc fair według tej produkcji powiem krótko kto ma bedzie chciał to polubi kto nie to nie. Dla mnie ok 7/10
  • Anielski_Pyl 23.10.2010 18:42:34 - komentarz usunięto
  • Avatar
    A
    wasil 18.08.2010 21:41
    Jedno z niewielu anime na jakim byłem w kinie, spodobał się nawet kumplom nie siedzącym w temacie. Po seansie byłem naprawdę zadowolony, niedługo później zakupiłem DVD i obejrzałem jeszcze z 2 razy. Fajne, efektowne i jest dość dużo akcji.
  • Avatar
    A
    Agathe 17.07.2009 21:29
    i love it
    ostatnia nadzieja ludzkości to mój ulubiony film. Niedawno obejżałam Ex machinę, a teraz z niecierpliwością czekam na geznezis, który ma być serjalem telewizyjnym
  • Avatar
    R
    Solarius Scorch 19.04.2009 14:47
    Hardkorowo ostra recenzja, moim zdaniem zupełnie niezasłużenie. Grafika w sumie nie spodobała mi się początkowo, choć za drugim razem zacząłem ją lubić; Za to wielki plus za fabułę i bohaterów. Co podobało mi się jednak chyba najbardziej, to przekaz, który nie walił siekierą w łeb ale był przemycony dość dyskretnie; to nie jest częste.

    A jeśli ktoś sądzi że zimna wojna się skończyła, niech poczeka z trzydzieści lat. (Zaczynam brzmieć jak stary piernik – przepraszam za to.)
  • Avatar
    A
    Vetinari 28.09.2008 10:27
    5/10
    To mógłby być bardzo dobry film, gdyby nie beznadziejnie łopatologiczna fabuła, ale widocznie musieli zrobić taką żeby przeciętny amerykański widz mógł zrozumieć, o co chodzi. Główni bohaterowie zachowują się jak dzieci. Szkoda
  • Avatar
    A
    Shadow Dancer 30.07.2008 22:09
    Prawie, ale nie do końca.
    No cóż, muszę przyznać, że na prawdę nie cierpię tego typu grafiki. Naprawdę…
    I dla mnie to w zasadzie jedyny duży minus jakiego się doszukałam w tym anime.
    Jednak historia opowiedziana w Appleseed
    i sposób w jaki ją przedstawiono był w stanie zagłuszyć moją niechęć.
    Zarówno 1 jaki i 2 część stanowią dla mnie nieodzowną część zbioru anime, które bezdyskusyjnie mają w sobie to „coś”, i których nie obejrzenie było by ogromnym błędem.
  • Avatar
    A
    sui 27.03.2008 10:59
    ;/
    fabula jak cie moge, grafa extra, ogolnie warto zobaczyc ale bez zachwytu nad closcia moj umysl pozostal :)
  • Avatar
    A
    Johny 14.03.2008 08:50
    Nie, nie, jeszcze raz nie....
    Powiem krotko jesli czytales/as mange to uwazaj i dobrze sie zastanow nad ogladaniem tego filmu…ja bylem wprost zalamany tym co oni zrobili z moze nie wybitnej, ale moim zdanej dobrej i ciekawej mangi,;(

    Totalny brak klimatu, fabula nastawiona tylko na akcje, z ciekawej historii zrobiono lekko strawna i straszie naiwna papke w iscie holywoodzkim stylu…

    Cos na plus?? Ciekawy wynik eksperymetu graficznego, poza paroma szczegolami nawet przypadl mi do gustu

    Podsumowujac : dla fanow mangi – ogladac na wlasna odpowiedzialność do nie fanow mangi zreszta tez to soe tyczy choc ci drudzy nie ryzykuja nic poza przysypiaenm w trakcie seansu
  • Avatar
    A
    jaku 7.03.2008 11:30
    Slabo
    bardzo sie zawiodlem ogladajac ten film. Wprawdzie podchodzilem do niego jedynie jako do ciekawostki graficznej.
    Fabula jak dla mnie slaba,dosc banalna,nastawiona na czysta rozrywke,głownie dla oczu , wogole mnie niewciagnela, z trudem doczekalem konca

    Postaci – moze i ciekawe, ale jakos zadnej z nich nie polubilem

    Jedyne co dobre to grafika. Pojazdy, miasto, sceny walki miodzio. Co do wygladu postaci hmm mnie jakos nie przeszkadzaly choc tzry kolory do cieniowania i wspomianane juz wczesnie wlosy – porazka

    Sporo osob porownuje Appleseed do GitS – jak dla mnie to zupelnie dwie inne ligi:)

    Jako ciekawastka graficzna polecam (ach te siejace spustoszenie gatlingi:)) ale tylko jako taka
  • Avatar
    A
    Rafaga 7.02.2008 00:57
    Miotła i szufelka
    Jak dla mnie ten film pozamiatał. Widziałem w swoim życiu już kilkadziesiąt „kinówek” i jeszcze więcej serii i jak na razie tytułów które mogłyby się z nim równać można policzyć na palcach jednej ręki. Fakt, ludzie wyglądają dość niestandardowo, co nie znaczy, że nie można się do nich przyzwyczaić, natomiast cała reszta jest na 1wsztm miejscu exe quo z FF: AC. Akcja jest niebiańska i jestem gotów powiedzieć że sceny:  kliknij: ukryte  przyćmiewa cały film Transformers pod względem dynamiki i oczopląsawości. Co do fabuły, tu nie zgodzę się z autorem. Tak długo jak ludzie pokroju Kim Dżonga i Mao mają palcę na czerwonych guzikach; ba tak długo jak ludzie będą istnieć; wybuch WWIII jest tylko kwestią czasu. Nie zapominajmy też o ruskich z zasobem kilkudziesięciu tysięcy głowic A i jeszcze większym zasobem wojsk konwencjonalnych, którzy wspaniałomyślnie postanowili że chyba wycelują w nas swoje bombki. I jak tu fabuła ma być nieaktualna ???

    PS. Sztywne trzymanie się papierowemu pierwowzoru jeszcze nikomu na dobre nie wyszło, więc obiekcje na tym polu są dla mnie bezpodstawne.
  • Avatar
    A
    Robertski_OG 16.03.2007 09:29
    o.O
    Całkiem dobre. Dla fanów Cyberpunk 2020 RPG świetny przykład ACPA vs Full Borg :)
  • Avatar
    A
    Wanat 15.02.2007 22:21
    Appleseed
    Film całkiem niezły i z pewnością wart obejrzenia, ale nie ma co się nad tytułem rozpływać.
  • Avatar
    A
    Obiwanshinobi 23.12.2006 03:19
    "Krok milowy" my ass
    Porażka.
    Cell­‑shadingowane panopki wyglądają jak wycięte z papieru i naklejone na rendery.
    Animacje bidne, ale chyba na razie nie ma na to rady – albo motion capture, albo coś takiego, co nam tu zaserwowano.
    Fabułę mangowego pierwowzoru (podobnie, jak w przypadku kinowego Akiry) najwyraźniej poddano stratnej kompresji, żeby zmieściła się w kinowym metrażu (wybaczyłbym to, gdyby całokształt nie porażał bidą tak, jak niestety poraża).
    Ogólnie rzecz biorąc – „Apfelsaft” jest „wydarzeniem” porównywalnym z „Parkiem jurajskim” Stevena Spielberga. Nie żałuję, że w ogóle ten film obejrzałem (na monitorze kompa), gdyż dzięki temu obejrzeniu przestałem żałować nieobejrzenia „Apfelsafta” w kinie.
  • Avatar
    A
    Ponury 27.07.2006 20:10
    Nie jest złe
    Co do fabuły to się zgodzę, nie jest rewelacyjna ale też nie powiem że denna bo są gorsze. Grafika nie odpycha i ogólnie fajnie się ogląda (przynajmniej dla mnie). Moim zdaniem zasługuje na 7.
  • Avatar
    A
    BOReK 8.03.2006 16:16
    eeeee... tego
    Niesamowite – pierwszy raz się chyba zgodzę z recenzentem (padło na Ysena :P).
    Owszem, grafa ciekawa, muzyka może być, walki nawet niezłe. Co do emocji i klimatu to bardziej chyba jednak przeżywałem czytanie mangi po raz piąty niż oglądanie tego filmu :/.
    Tak oto po raz drugi ekranizacja Appleseed'a nie wyszła należycie i jest 2:0 dla komiksu :]. Szczegół, że tym razem z innych powodów niż kiedyś. O rany rany, to jest jak z grami – albo średnia grafa i super klimat, albo super grafa i nadaje się tylko na plakaty…
  • Avatar
    A
    drvader 21.01.2006 01:50
    porażka ;/
    po obejrzeniu tej produkcji nabrałem nieodpartej ochoty na zrobenie czegoś paskudnie ostatecznego z ludzmi odpowiedzialnymi za scenariusz [handa i kashiro] fabuła to jakaś farsa !!! czytalem mange i to co zrobili ci państwo z tym tytułem to istna profanacja ... istnieje nie pisane prawo które mówi ze rzeczy idealnych sie nie modyfikuje ... a tu scenarzysci z niezwykle klimatycznej i wciągającej histori zrobili łatwostrawną papkę mającą tyle wspólnego z papierowym oryginłem ze zgadzają sie imiona i tytuł ;/
    - tak wiem ze troche przesadzam ale wiązałem z tym tytułem pewne nadzieje i srodze sie zawiodłem – dla ewentualnych krzykaczy – zaaplikjcie sobie mange której blizej do trillerów politycznych niż beletrystyki tak czesto przytaczana w filmie WW III była w mandze tylko tłem dla bardziej sybtelnych i wyrafinowanych gier politycznych – intryki , układy , fortele itd.

    „grafika” hmm – idzie nowe :}- jest ciekawa – nie jest to moze „TO” ale jeszcze kilka takich produkcji i graficy poprawia cieniowanie i ruchy – cieszy mnie fakt ze od czasów myski miki i kaczora donalda coś sie ruszyło w tym kierunku :3

    muzyka jest raczej słaba ... choć kilka kawałków klimat trzymalo ...

    podsumowując 4,5/10 – czyli zmarnowane pieniadze fana twórczosci pana masamune ;/;/;/
  • Avatar
    A
    Durek 12.01.2006 01:12
    Dla mnie bomba
    Film dla mnie był fenomenalny fajnie ciekawe motywy rewelacyjne sceny i nowinki graficzne jak wiadomo. Wg. mnie nie mozna sie przyczepic. Ale to juz kwestia gustu jak dla mnie czołowa pozycja jak narazie… no na równi z Wonderful Days :-) .
  • Avatar
    A
    Topo 26.12.2005 01:20
    Hmmmm.. Ja wiem... Ghost był leprzy:D
    No dobra film mi się podobał, serio, jak dlanie jeżdżenie po nim to ostra przesada, ale i nadmierna egzaltacja jest tu bezpodstawna.
    Po kolei. Fabuła niczego sobie, jedyne co mnie rozbiło i nieco obnizyło pozim filmu to żewna scena na plaży(a propos JAK ROBOT MOŻE ZANOSIĆ SIE KASZLEM??:/), pozatym jak jeszcze ktoś mi powie że „perspektywa wojny globalnej jest mało prawdopodobna” to mnie cholera weźmie, mowic tak może tylko ktoś kto nieuczył sie chistori albo ma upisledzony zmysł analityczny­‑ludzkich reakcji i zachowań neda się przewidzieć, przed Wielka woja też nikomu by do głowy nie przyszło ze wybuchnie.
    Grafika jest serio dobra choć mi się bardziej podobała ta w Inocence(tu rozwalił mnie cukierkowy rózowy samochodzik:/). Ale mechy były wybitne, szkoda że nierozwinieto motywu urban fight…
    Muzyka to moim zdaniem jedyny minus minus, niebudowała wogule napiecia, leciała jakby obok , równie dobrze można by se puścić w sasiednim pokoju radio i znów moim zdaniem Ghost in the shell był leprzy.
    No mniejsza film nie kozaczy ale jest wart swej ceny(tylko ta muzyka:/), pozatym jak wiemy japonczycy swietnie uczą się na bledach wiec następna cześć powinna wymieść:D
    • Avatar
      Ysengrinn 26.12.2005 09:03
      Synku, nie ucz mnie...
      a propos JAK ROBOT MOŻE ZANOSIĆ SIE KASZLEM??:/


      Podobno Briareos ma jeszcze jakieś organiczne częśći.

      Topo napisał(a):
      pozatym jak jeszcze ktoś mi powie że „perspektywa wojny globalnej jest mało prawdopodobna” to mnie cholera weźmie, mowic tak może tylko ktoś kto nieuczył sie chistori albo ma upisledzony zmysł analityczny­‑ludzkich reakcji i zachowań neda się przewidzieć, przed Wielka woja też nikomu by do głowy nie przyszło ze wybuchnie.


      Może i nieuczyłem sie chistori i mam upisledzony zmysł analityczny, co nie zmienia faktu, iż w czasie powstawania mangi ludzie bali się, że bomby mogą spaść w każdej chwili. Poza tym, jak przed obiema wojnami światowymi, istniały dwa potężne bloki. Dziś jest jeden blok, a w zasadzie jedno państwo, które może nakopać każdemu, a żadne inne mocarstwo nie jest ani na tyle potężne, ani nie ma tylu sojuszników, by je zrównoważyć. Ergo – każda wojna byłaby wojną lokalną i nawet jeśli wojny spadną na Chiny czy Iran, to wątpliwe, czy spadną na Europę.

      Oczywiście zagrożenie takiej wojny istnieje, ale jest czysto hipotetyczne. Gdy powstawała manga Appleseed konflikt był faktem a mocarstwa czekały tylko na okazję by nacisnąć swoje przyciski. Tak więc porównywanie nie ma sensu.
      • slocik 27.12.2005 13:30:09 - komentarz usunięto
  • Avatar
    A
    taucer 12.12.2005 09:29
    Właśnie że fajowy
    Anime oglądam od czesu do czasu. Może dlatego się nie znam i powiem – FANTASTYCZNY FILM !!! Ciągła akcja, eXtra grafika, ciekawa fabuła (bioroidy vs ludzie) no i GRUNTOŁAZY – walki robotów są rewelacyjne! Trzy najlepsze sceny ?  kliknij: ukryte Podsumowując nie jest to GITS, ale z przyjemnością można obejrzeć…Noi te gruntołazy :P
    PS. tylko moozyka rzeczywiście nie powala…

    Ukryto spoilery.
    Moderacja
  • Avatar
    A
    yacca 11.12.2005 11:33
    appleseed
    Nie zgadzam się z negatywnymi opiniami nt tego filmu. Właściwie z żadną.
    Grafika powala, nie ma żadnego efektu „kukiełek” – wręcz przeciwnie – „sztuczność” poruszania sie postaci jest widoczna bardziej w klasycznych anime. MOTION CAPTURE – jest wszechobecny – jak mozna napiac, ze go nie zastosowano w tym filmie LOL!! Jestem pod wrażeniem japońskiej dbałości o detale – jesli ogląda się spluwę, to widać np. jak dokładnie opisano przełacznik rodzaju ognia, widać gwint w każdej lufie, widać obrysowane na biało włazy na kadłubie samolotu, etc.! Respect!
    Co do cieniowania – LICZY JE KOMPUTER, więc jak może być lipne? Mogą być delikatne PRZERYSOWANIA, ale to efekt „pożenienia” klasycznego rysunku z CGI – to wszystko. Muzyka nie drażni. Fabuła ciekawa, chociaz trochę zawiła.
    Film bardzo polecam!!!
  • Avatar
    A
    slocik 20.11.2005 00:55
    slabizna....
    fabula do bani, postaci sa przedstawiane zbyt ogolnikowo, nie mozna sie wczuc a tu ktos wola " nie umieraaaaaaj”. Slaba grafika, pomimo ze widaz ze mieli zdolnych grafikow, to jednak malo widowiskowa w porownaniu z ff:ac. No i przunudza, nawet koncowa scena byla nudna :/
  • Avatar
    A
    Anonim 19.11.2005 11:52
    Appleseed
    Nie czytałem mangi, ale anime mi się nawet podoba. Mam kilka zastrzeżeń co do fabuły. Np. uwqarzam, że niektóre motywy postępowania niektórych bohaterów są bardzo nie jasne. Dopiero po obejrzeniu filmu kilka razy można je zrozumieć. Po za tym anime jest spoko.
  • Avatar
    A
    Elof 16.11.2005 14:11
    Pozytywny głos
    Mimo negatywnych recenzji, muszę powiedzieć, że film ten ma coś w sobie i nie koniecznie chodzi tu o grafikę. Oglądałem go wiele razy i nadal mi się podoba. Być może dlatego, iż jestem zwolennikiem widowisk pełnych rozmachu i patosu. Uważam to dzieło za świetny film akcji i będę się tego trzymał.
  • Avatar
    A
    KoBik 16.11.2005 11:39
    jest ok
    tytuł o tyle kontrowersyjny co piękny na papierze. Sam osobiście nie zawidołem się na nim, było w nim to czego oczekiwałem. Mangi nie czytałem więc pewnie się mylę, jak to bywa przeważnie, jest tak, że anime się nie umywa od mangi.

    Ale bawiłem się przednio przy projekcji filmu więc jakąś rolę spełnił;)
  • Avatar
    A
    wa-totem 7.09.2005 23:12
    nieźle, ale i nie za dobrze...
    Fakt, ten przerośnięty królik i przesadnie „łzawe” sceny tu i tam mogą grać na nerwach.
    Co do „przełomowości” grafiki, nie zgodzę się – tu Final Fantasy: Spirits Within stoi o klasę wyżej, i to na każdym polu.
    Tymniemniej z oceną końcową się zgadzam, film miło się ogląda. Siódemka.
    • Avatar
      Ysengrinn 8.09.2005 11:10
      Re: nieźle, ale i nie za dobrze...
      wa-totem napisał(a):

      Co do „przełomowości” grafiki, nie zgodzę się – tu Final Fantasy: Spirits Within stoi o klasę wyżej, i to na każdym polu.


      Nie pisałem o przełomowości, raczej o tym, że Appleseed jest czymś jakby eksperymentem, bo wykorzystuje cellshading postaci. Eksperymentem średnio udanym, bo ruszają się te postaci jak manekiny (w FF:SW zresztą też). Może gdyby wykorzystali technikę motion capture od Golluma?
  • Avatar
    A
    kanabi 7.09.2005 13:24
    zajefajny film
    woooow obejrzalem wczoraj – superprodukcja! muzyka jest super (zobaczcie wykonawcow na soundtraku), a jakosc grafiki i animacji kopie ...ę. fabula tez jest super, bo od zawsze krecily mnie takie klimaty c­‑punk i post­‑costam;)) ocene dalem 9/10
  • Avatar
    R
    Kamecha 30.08.2005 19:37
    :ll
    Nie bede komentował tej ekranizacji (hah, wolnej adaptacji) mojej ulubionej mangi (prawde mowiąc JEDYNEJ,ktora mnie zainteresowała), ale powiem tylko, że to nagorsza recenzja Appleseeda jaka czytałem. Widać, że autor nie widział nawet okładki mangowego pierwowzoru. Co jak co, nie każdy musi być omnibusem, ale pisanie na stronie z „ANIME” w nazwie do czegos zobowiązuje. Nie bede dolewał benzyny do ognia i koncze, dodam tylko, że autor recenzji za „królicze uszy” Briareosa powienien zostać wygnany z ziemi i tułać sie 46 lat po kosmosie.
    • Avatar
      IKa 30.08.2005 20:57
      Re: :ll
      Kamecha napisał(a):
      Nie bede komentował tej ekranizacji (hah, wolnej adaptacji) mojej ulubionej mangi (prawde mowiąc JEDYNEJ,ktora mnie zainteresowała),

      Recenzja dotyczy anime pod tytułem 'Appleseed' a nie mangi o tym samym tytule (notabene zaliczającej sie do grona moich ulubionych tytułów), zresztą, jak sam mówisz „wolnej adaptacji”.
      ale powiem tylko, że to nagorsza recenzja Appleseeda jaka czytałem.

      Przepraszam bardzo, ale chciałabym ustalić fakty, najgorsza recenzja Anime, czy Mangi?
      Widać, że autor nie widział nawet okładki mangowego pierwowzoru. Co jak co, nie każdy musi być omnibusem, ale pisanie na stronie z „ANIME” w nazwie do czegos zobowiązuje.

      Proszę o bliższe wyjaśnienie, jak ma się oglądanie okładki mangi Jabłuszka, do pisania recenzji o najnowszej jego ekranizacji czyli o ANIME? Na stronie znajdują się recenzje ANIME, a nie MANG. I jak słusznie nas nazwa zobowiązuje, piszemy o Anime :)

      Podsumowując.
      Anime (a nie Manga) to dostało u nas ocenę 7/10 co jest oceną wysoką. Istnieje także u nas system recenzji alternatywnych. Jeśli czujesz się na siłach, zachęcamy do napisania własnej recenzji, która po korekcie (absolutnie nie merytorycznej, jedynie sprawdzającej poprawność językową)zostanie zamieszczona jako recenzja alternatywna. Zasady współpracy, system oceniania i szablon recenzji znajdują się w dziale „Współpraca”.
    • Avatar
      Ysegrinn 31.08.2005 22:48
      Re: :ll
      Kamecha napisał(a):
      Nie bede dolewał benzyny do ognia i koncze, dodam tylko, że autor recenzji za „królicze uszy” Briareosa powienien zostać wygnany z ziemi i tułać sie 46 lat po kosmosie.


      O czymś takim jak dystans czy autoironia szanowny czytelnik nie słyszał? A mangi owszem nie miałem w rękach. Podobnie jak zapewne 80% tych, którzy rozważają oglądanie tego filmu. Dla takich ważne jest tylko jedno – że ogólna tematyka filmu (wojna światowa, sztuczna rasa w kontakcie z ludźmi) jest albo zdeeaktualizowana, albo ograna do obrzydzenia.

  • Avatar
    A
    firedog 7.08.2005 23:40
    3D
    ehh anime to juz raczej nie jest :> chociaz mogli by postacie zostawic w spokoju a tak po ekranie pałentaja sie sztuczne manekiny. O fabule nie wspomne i o klimacie z mangi którego ze swieca szukac ;>
  • Avatar
    A
    syano akuratta 7.08.2005 17:25
    Rewelacja pod każdym względem !
    Zupełnie nie rozumiem negatywnych ocen tej produkcji. Dla mnie to film idealny, grafika jest cudowna i tak samo idealna jak w GITS 2, a może nawet lepsza. Apokaliptyczny klimat jest tu obecny, postaci są ciekawe, a fabuła wciąga po uszy. Myślę że po prostu nie wszyscy lubią takie klimaty i dlatego psioczą na Appleseeda, albo po prostu nie oglądali tego, bo jak można powiedzieć że graficznie jest kiepsko ?? Jak dla mnie to chyba najlepsza animacja jaką widziałem do tej pory. Szkoda że film dostał taką kiepską recenzję na Tanuki…
    • Avatar
      firedog 7.08.2005 23:43
      Re: Rewelacja pod każdym względem !
      to malo widziałes chyba jeszcze :> graficzka jest taka sobie juz mozna sobie pograc na lepszej, a postacie zeczywiscie strasznie ciekawe zupelnie jak automat z biletami ;p
  • Avatar
    A
    zergadis0 9.07.2005 18:44
    rewelacja
    Rewelacja pod każdym względem i rewolucja w grafice komputerowej.
  • Avatar
    A
    wujejk 18.05.2005 16:15
    appleseed
    moim zdaniem grafika jest ładna jetst troche fajnych kawałków muzyki, nawet nie głupia fabuła ale podsumowując to anime jest średnie brakuje mu najważniejszego KLIMATU.
  • Avatar
    A
    madzionyu 31.03.2005 01:53
    Guano
    Zgodzę się, że jest to krok milowy w dziedzinie grafiki. Szkoda tylko, że jest to krok w tył. Wszechobecne rendery to nie jest zaleta w anime, a renderowane postaci to już wręcz zbrodnia. Szczególnie tak tandetnie renderowane jak w Appleseed. Wszystko jest lśniące i błyszczące. Biusty podskakują rytmicznie a fabuła idzie jak po szynach. Nie rozumiem czemu została tak wysoko oceniona – przecież jest przewidywalna od samego początku. Ten produkt jest zamachem na ducha anime i jako taki powinien być ignorowany. Szkoda czasu na takie twory… chyba, że ktoś lubi lateksowe błyskotki.
    • Avatar
      Ysengrinn 31.03.2005 09:16
      Re: Guano
      Cóż, grafika to kwestia gustu, mi się raczej, pomijając momenty gdy wychodziła „manekinowatość” i przekłamania cellshadingu, raczej podobała. Co do fabuły – nie jestem zbytnim fanem tytułów, które rozważają stosunki między ludźmi i sztuczną inteligencją i nie rozumiem, co jest w tych rozważaniach takiego fajnego. Zdaję sobie jednak sprawę, że są ludzie którzy to lubią, a że nie mam pojęcia DLACZEGO to lubią – nie wykluczam, że to coś jest i w Appleseedzie:].
      • Avatar
        madzionyu 31.03.2005 10:09
        Re: Guano
        Grafika owszem – kwestia gustu. Niektórzy lubią CGI, shadery itd. To o czym piszesz to treść (jej również w Appleseed nie ma). Nie należy utożsamiać treści z fabułą, bo to nie to samo. Ocena moim zdaniem nijak ma się do tekstu recenzji (jest zawyżona). Odważniej obywatelu! :) Rozumiem, że staracie się być obiektywni, ale czasami trzeba twardo i zdecydowanie nazwać badziew po imieniu (wychodzi ze mnie upodopanie do ostrego oceniania ;))

        ps.
        Pierwszy komentarz dodałem ~4, a nie ~2 jak głosi napis. Czy to normalne, że godzina jest wcześniejsza?