Tanuki-Anime

Tanuki.pl

Wyszukiwarka recenzji

Forum Kotatsu

Komentarze

Mahoromatic: Motto Utsukushiimono

  • Avatar
    A
    S.Yo^^v 28.06.2009 10:10
    Druga seria
    A mnie tam się druga seria bardziej podobała, zwłaszcza jeśli chodzi o humor ^^ Przez pierwsze kilka odcinków płakałam ze śmiechu xD
  • Avatar
    R
    DiamondBack 8.12.2007 10:40
    Chyba nie tak miało być Gainax...
    Nie wiem co twórcy chcieli stworzyć, ale im nie wyszło. Harem z głupawym kilkulatkiem w roli głównej. Niby seria ma być komedią tylko nie wiem dla jakiej grupy wiekowej – 14 do 16 lat? Dowcip naprawdę mało ambitny, wszędzie są aluzje do wszechobecnego w serii seksu. Anime mogły by uratować sceny walk zwłaszcza Slash wyszedł im naprawde dobrze, ale tu pojawia sie ironia – wszędzie cycki tyłeczki z wręcz hardkorowym ecchi kreską a scena gdzie mogła by się pojawić nie co więcej przemocy naprzykład  kliknij: ukryte 
    Recenzant wa­‑totem bardzo dobrze zauważył, że do 11 odcinka jest wszystko w miarę ok ot taka komedia ecchi. Pózniej w 2­‑3 epach chcą opowiedzieć całkiem ciekawą historię na kilkanaście epków… co oczywiście całkowicie im sie nie wychodzi. Koniec serii miał być chyba ambitniejszy. No cóż to też im nie wyszło.  kliknij: ukryte  Coś tu nie tak! Ale to oczywiście jeszcze nie koniec „chaosu”, bo ostatni epizod to historia która jest  kliknij: ukryte 
    Serii nie ratuje nawet odcinek specjalny Summer Special
    Moja ocena – 5
  • Avatar
    A
    Ghosty 20.08.2007 01:38
    Zakonczenie
    Grrrrrrrrrrrrrrrrrphhhhhhhhhhhhhhhrrrr zakonczenie mnie dobija !! czemu do teraz nie zrobili ova ani nic poprostu nie moge :( Ale ogolnie bardzo dobre Anime szczegolnie szalone niespodziewane chociaz smutne troche zakonczenie. Chcial bym zeby powstala jeszcze 3 seria ale po tylu latach juz pewnie nie bedzie a szkoda bo mogla by przebic dwie pierwsze ;]