Tanuki-Anime

Tanuki.pl

Wyszukiwarka recenzji

Zapraszamy na Discord!

Komentarze

Durarara!!x2 Shou

  • Avatar
    A
    zakuro5 13.08.2016 23:41
    ehh
    Muszę powiedzieć, że Shou bardzo mnie zawiodło. Przede wszystkim jest to wina tego, jak wiele nowych postaci zostało wprowadzonych do fabuły i jak bardzo dwuwymiarowe i nudne one są. Sam za siebie mówi fakt, że dostaliśmy cztery postaci z kategorii: stoickie, małomówne, opanowane, tajemnicze: brat Shizuo, który swoje najlepsze momenty zostawił w sezonie pierwszym, ta idolka, której backstory jest jakieś mętne i nieciekawe, jedną z sióstr Izayi, których obu nie cierpię i tę dziewczynę z mafii od książek, która właściwie ma potencjał i mogłaby mnie zainteresować, gdyby czas poświęcony trzem pozostałym postaciom przypadł w udziale jej.

    Ogółem jak dla mnie ten sezon mogłyby poprawić dwie rzeczy. 1: ucięcie listy nowych ważnych postaci w połowie i zostawienie np. Niebieskich Kwadratów, wspomnianej dziewczyny z mafii, dziewczynki z ojcem z mafii, dziewczyny Kidy i może sióstr Izayi (mimo że niezmiernie mnie irytują, a ich relacja jest potraktowana nie tylko bez smaku i bardzo fanserwisowo, ale w dodatku Izaya podaje widzom ich psychoanalizę na srebrnej tacy, co sprawia że tracą jakąkolwiek tajemniczość, rozumiem że niektórym mogą się wydawać ciekawe). 2: olanie tego całego pomysłu z 3 seriami czy sezonami czy jak to tam nazwać i zrobienie normalnego drugiego sezonu, bez dziwnych punktów na wpół kulminacyjnych i dając szansę każdej postaci na pojawienie się w odpowiednim momencie i zostanie porządnie przedstawioną.

    Na razie obejrzałam tylko Shou, więc dam następnym sezonom kredyt zaufania i sprawdzę, czy podniosły poziom, ale podejrzewam że gdybym oglądała nowe odcinki na bieżąco, odpuściłabym sobie po Shou.
  • Avatar
    A
    PaSaT 7.10.2015 00:22
    Teraz zaczałem rozumieć
    Tak, teraz już wiem, dlaczego przez jedną postać można naprawdę mocno obniżyć ocenę anime.

    Nawet nie pamiętam jego imienia. Założyciel Dolarów, ten debil, ćwierćmózg, nie zasłużył więcej jak pół odcinka w trzecim planie, jako jedna z szarych postaci.

    A tak to całkiem znośne, ale nisko spadła druga seria względem pierwszej, oj nisko. Shizou uważam że dalej był sobą, chociaż tutaj widać wyraźny progres w jego osobowości – ostatecznie zmienił taktykę blokowania Izayi, zaczął myśleć i odpowiednio do tego postępować. Cała reszta animca – całkiem równo, całkiem równo, tak równo jakby pod powierzchnią morza ktoś wylał elegancko asfalt… Nie no, jestem zawiedziony. Po pierwszej serii zbierałem szczękę z podłogi, teraz pozostał lekki niesmak,to jest ogromny spadek :-(
  • Avatar
    A
    Subaru 6.07.2015 16:37
    Durarara!!x2 Shou
    Co miała w sobie pierwsza seria – niezwykły urbanistyczny klimat, zagadki, sympatycznych bohaterów – wie każdy. Ale co oferuje druga? Niestety jest jak koszulka, która po praniu straciła kolor…

    Po pierwsze – scenariusz. Nie wiem tak naprawdę, o czym ta seria jest. O ile w pierwszej można było wyłuskać jakieś wątki i łączyły się w logiczną całość, o tyle w tej nawet jeśli jest sporo akcji, to nie bardzo wiadomo, po co to wszystko. Burza w szklance wody, fabuła kompletnie nieprzekonująca.

    Po drugie – oprawa graficzna chwilami woła o pomstę do nieba. Zatrzymywałem niektóre kadry, by zobaczyć tak nienaturalne sylwetki bohaterów, że aż oczy bolały. Nawet kończyny wyginały się pod bardzo dziwnymi kątami, zdecydowanie nie tak, jak powinny…
    Graficznie seria jest baaardzo uboga, wszystko tak uproszczone, że aż chwilami pracę w Paintcie przypomina.

    Nie wiem, co zrobiono z Shizuo, ale wydaje się, jakby stracił całą swoją aurę męskości, teraz to jakiś wypacykowany, wykastrowany bisz. I niestety – wszyscy bohaterowie wypadli gorzej, bo jest ich zbyt dużo, niestarcza czasu, by skupić na nich uwagę.

    Po trzecie – nie ma klimatu. Gdzieś się zawieruszył w tym braku pomysłu, a… jest jeszcze seria trzecia. No masakra.

    Szkoda. 5/10.
  • Avatar
    A
    tatian 29.05.2015 14:10
    świetna recenzja. doskonale, według mojej opinii, uchwycone sedno tej serii, ale też zgrabnie napisana. to czysta przyjemność doświadczyć w internecie tekstu napisanego pięknym polskim, ale jednocześnie niesilącym się na przeintelektualizowanie. pozdrawiam :)
  • Avatar
    A
    Dessinateur 20.05.2015 20:28
    Patrząc na komentarze, to nie wiem, czy oglądać. Pierwszą częścią byłam zachwycona i boję się, że druga zepsuje mi ogólne wrażenie całego anime.
    Z drugiej strony wiem, że ludzie mają dziwną tendencję do narzekania na kontynuacje, mimo że często poziom wcale tak drastycznie nie spada.
    Dlatego chciałabym, żeby ktoś mi obiektywnie napisał, czy dwójka rzeczywiście wypada tak słabo?
    • Avatar
      masowyzgon 21.05.2015 07:50
      Jeśli podobała Ci się pierwsza część to bierz się za drugą. Co prawda historia idzie w trochę innym kierunku, pojawiają się nowe wątki i postacie ale utrzymany jest poziom pierwszego sezonu.
      No może jest minimalnie gorzej ale to wynika z indywidualnego postrzegania np. mogą denerwować siostry Orihara (albo wręcz przeciwnie można je pokochać).

      Ale co najważniejsze fabuła jest prowadzona w ten sam szalony sposób i ani chwili nie traci na szybkości, nie przynudza – porządna dawka rozrywki na wysokim poziomie.

      Jako bonus mogę powiedzieć, że  kliknij: ukryte 
    • Avatar
      Orzi 21.05.2015 09:31
      Oglądaj śmiało, ja byłem zachwycony nawet bardziej niż pierwszą częścią, pewnie z powodu, że Anri i Mikado nie byli tak irytująco mdli jak w części pierwszej. Akcja skupia się mniej na nich, a więcej miejsca dostają ciekawsze postaci.
    • Avatar
      The Beatle 21.05.2015 10:51
      Jak przedmówcy pisali, możesz śmiało oglądać. Piszę z pozycji osoby, która pierwszą część uważa za dobre anime, ale niespecjalnie się nią „jarała”. Nie rozumiem, dlaczego niektóre osoby uważają kontynuację za słabszą. Może przy pierwszej części byli młodsi, może temat był świeższy, może czekali tyle, że teraz nie da się sprostać oczekiwaniom… Chociaż chyba bardziej nie rozumiem ogromnych zachwytów nad częścią pierwszą, ale to osobna kwestia. Tak czy siak Drrr!!x2 mogłoby się zacząć zaraz po pierwszym sezonie i poza usterkami graficznymi nie zauważyłbym żadnej różnicy.
  • Avatar
    A
    dffdfd 19.05.2015 23:07
    Chociaż nie zgadzam się z recenzentem w kwestii oceny tego anime, muszę przyznać, że recenzja jest napisana bardzo dobrze. Świetne podsumowanie, szczególnie ostatni akapit.
  • Avatar
    A
    Xillin 19.05.2015 20:42
    grafika: 8/10

    Zwłaszcza w odcinku siódmym. Inbetweeny są dla słabych.
    • Avatar
      The Beatle 19.05.2015 21:13
      Niektórzy wychodzą z bazowego 10 i odejmują po punkciku za każdą ogólną wpadkę, która sobie na to zasłużyła. No a potem niby ta ósemka sugeruje ścisłą czołówkę pod względem graficznym, przy czym w rzeczywistości jest inaczej, bo to ledwie średnia. Drrrx2 to raczej takie 5/6 (chyba jednak bliżej 5, bo standardy się podwyższają).
  • Avatar
    A
    OptimisticMan 16.05.2015 15:00
    Świetna recenzja. Gratulacje.
  • Avatar
    R
    Yuki Asakawa 16.05.2015 12:14
    Yey, nareszcie recenzja. Świetnie opisuje klimat Ikebukuro. Tylko wkradł się mały błąd, bo gang z Saitamy nazywa się Toramaru, nie Toromaru. (sprawdzone na oryginalnych skanach powieści, zresztą tak też mówią postacie)
    • Avatar
      Kamiyan3991 16.05.2015 12:16
      A Crunchy nie miało czasem inaczej? Bo np. Varona miała inny spelling.
      • Avatar
        Yuki Asakawa 16.05.2015 12:20
        Z tego, co wiem, oficjalna romanizacja jej imienia to „Vorona”, w napisach różnie bywało. Ale gang to na 100% Toramaru, możesz mi wierzyć. :)
        • Avatar
          Kamiyan3991 16.05.2015 12:24
          Nie wiem, czy taka oficjalna, skoro w oficjalnych napisach stoi „Varona”. Jeśli oficjalna romanizacja istnieje, to streamy właśnie takiej używają. Zresztą nielogicznie byłoby to dawać na „Vorona”, skoro tam wyraźnie słychać „a”.

          Inna sprawa, że Japce i obce języki… zazwyczaj zapożyczenia są zapisywane/wymawiane źle. W SSAŁO nawet potrafili pisać „paiyed”.
          • Avatar
            Yuki Asakawa 16.05.2015 12:32
            Tak, czytają „Varona”, ale to już bardziej kwestia talentów językowych Japończyków. Vorona to, zdaje się, oryginalna rosyjska wymowa. Zresztą, może masz rację co do oficjalności, ja po prostu trzymałam się wersji rosyjskiej.
            • Avatar
              Sezonowy 16.05.2015 14:20
              Pozwolę sobie wtracić trzy grosze.

              Vorona to po rosyjsku wrona (ворона). W języku Puszkina pierwszą sylabę tego słowa pisze się „wo-", ale już czyta się „wa-", tak że moim zdaniem kwestia omawianej tu różnicy wynika nie z (braku) talentów językowych Japończyków, a z chęci dochowania wierności oryginalnym (rosyjskim) pisowni i brzmieniu słowa.

              ворона

              Podobnie ze słowami wojna (война), fala (волна) itp.: co innego czytasz, co innego słyszysz.
              • Avatar
                Yuki Asakawa 17.05.2015 13:11
                Tak, wiem, jak już wspomniałam, trzymałam się rosyjskiej pisowni. Nie upieram się, że jest używana w DRRR!!, bo wraz z pojawieniem się ekranizacji przestałam być tego pewna.
    • Avatar
      Tablis 16.05.2015 12:57
      Istotnie Toramaru, mój błąd. Będzie poprawione.
  • Avatar
    A
    blob 2.04.2015 00:19
    Mam rozumieć, że to dopiero pierwsza halba drugiego sezonu? Szczerze? Słabsza niż pierwsza seria. Niby człowiek czuje się jak w domu, ale po pierwsze mało fajnych motywów, a na dodatek sporo postaci mnie irytowało np jeszcze bardziej ciapciowaty Mikado, a specjalna nagrodę powinni dostać Wrona i Słoń, strasznie mnie irytowali. Zresztą wątek tego niby­‑kumpla Mikado chcącego zreformować Dollars i jego gangu też irytujący (na czele z tym kretynem z kocimi uszami). Za to ciekawy wątkek brata Shizuo i tej dziwczyny na poczatku został jedynie zarysowany. Zresztą praktycznie wszystkie te wątki, które akurat mnie interesowały zostały ograniczone do minimum. Jedynie, tradycyjnie zresztą, Celty mnie nie zawiodła.

    Na razie 7/10 ale raczej krok w tył dla serii, mam nadzieję, że dalej będzie już lepiej…
    • Avatar
      Fate 2.04.2015 11:40
      Mam rozumieć, że to dopiero pierwsza halba drugiego sezonu?

      1/3
      Dostaniemy jeszcze po 12 odcinków latem 2015 i zimą 2016.
      • Avatar
        blob 2.04.2015 12:57
        Łoj!
    • Avatar
      Windir 16.05.2015 07:22
      eee???
      a jak komuś gimnazjalne gangusy z domieszką „mystery” – czyli pierwszy sezon – nie podszedł to jest tu czego szukać ???
      • Avatar
        Kamiyan3991 16.05.2015 12:17
        Re: eee???
        Nie, idź lepiej oglądać FMP.
        • Avatar
          Windir 16.05.2015 19:41
          Re: eee???
          FMP ?
          • Avatar
            Kamiyan3991 16.05.2015 20:45
            Re: eee???
            Full Metal Panic. Wstyd choć samego tytułu nie kojarzyć. Jedno z lepszych dzieł w historii chińskiej animacji (podobnie jak FMA:B).
            • Avatar
              Windir 17.05.2015 01:24
              Re: eee???
              Tytuł kojarzę tylko ze słyszenia, skrótu nie skumałem. Moja „lista wstydu” jest długa – gdzieś tam na niej jest i FMP, ale ma bardzo odległej pozycji bo nie lubię komedii.
  • Avatar
    A
    Yuki Asakawa 30.03.2015 15:57
    Durarara!! - idealna jak zawsze
    Na tym właściwie mogłabym poprzestać. Cóż, jako wielka fanka tej serii Narity moja ocena anime jest bardzo subiektywna, nie mogę dać nic poza dyszką. Bo i do czego mogłabym się przyczepić? Wszystko zekranizowano poprawnie, nie nudziłam się ani przez chwilę. Izaya jak zawsze boski, podobnie Celty, a Vorona czy Anri drażniły mnie tak jak w powieści. Żałuję tylko, że trochę pominięto Akabayashiego i jego udział w wątku o Akane (przynajmniej na końcu dał czadu!), ale na początku serii Ten powinno się to zmienić. Muzyka cudowna, jak w poprzedniczce, właściwie jedyne, co uległo pogorszeniu, to grafika… Jednak dla mnie jest to zmiana na tyle nieistotna i ledwo zauważalna, że nie może wpłynąć na ocenę.
    Co do zakończenia,  kliknij: ukryte  Co z tego, że wiedziałam o niej? Mam czekać aż do lipca, aż go znów zobaczę zdrowego?
    To za długo ;(
    • Avatar
      manami 30.03.2015 23:23
      Re: Durarara!! - idealna jak zawsze
      Wyluzuj pantsy, Yukiś, żyć to żyje, nee? To najważniejsze~
      • Avatar
        Yuki Asakawa 31.03.2015 16:35
        Re: Durarara!! - idealna jak zawsze
        Owszem… Całe szczęście…
        Używaj przycisku „spoiler” bo niektórzy woleliby o tym nie wiedzieć, senpai. xD
        • Avatar
          manami 31.03.2015 17:00
          Re: Durarara!! - idealna jak zawsze
           kliknij: ukryte 
          • Avatar
            Yuki Asakawa 1.04.2015 15:01
            Re: Durarara!! - idealna jak zawsze
            Tehe, mi to nie przeszkadza. ^^
    • Avatar
      manami 31.03.2015 03:29
      Re: Durarara!! - idealna jak zawsze
      A tak w ogóle właśnie skończyłam oglądać i mam MAŁEGO smaka na podzielenie się z Tobą swą skromniutką opinią, podekscytowaniem jak i weną twórczą, która to nawiedziła mój umysł a propo Izayi. Jego zgon należał do najlepszych dotychczasowych scen w Drrr!! ♥ Ale więcej o przyzwoitej wg Cb porze ^*^
    • Mono 16.06.2015 18:25:58 - komentarz usunięto
  • Avatar
    A
    Chmura 15.03.2015 15:51
    Oglądam, ale jakoś bez takiego entuzjazmu, jak przy pierwszej serii, a właściwie, to się nawet nudzę. Widzę namnożenie nowych postaci i wątków, wszystko oczywiście roztrzaskane i złudne, żeby się widz nie mógł połapać… Mam tylko nadzieję, że uda się to wszystko zlepić w jakiś sensowny finał. W pierwszej serii się udało, ale to chyba trudna sztuka jest, już wielokrotnie się zawiodłam na produkcjach o podobnej konstrukcji fabularnej. Na razie jestem raczej sceptycznie nastawiona do tego.
    • Avatar
      chi4ko 15.03.2015 19:58
      Drugiej serii jakoś tak brakuje…polotu w porównaniu z pierwszą. Nie przykuwa tak do ekranu jak pierwsza seria.
      • Avatar
        Cintryjka 30.03.2015 19:28
        Ja bym stwierdziła, że jest bardziej oczywista od pierwszej. Pierwsza miała w sobie więcej tajemnicy i była bardziej zagadkowa. No ale jeszcze ostatni odcinek przede mną, zobaczymy jakie zakończenie zaserwują.
  • Avatar
    A
    jolekp 12.03.2015 22:03
    Wczoraj zakończyłam pierwszy sezon, a dziś, wykorzystując ostatnie dni lenistwa, ochoczo zasiadłam do drugiego i moja pierwsza myśl to: Boska Marmolado Najświętszej Słodkiej Dobroci, co się stało z twarzą Izayi? Shinra mu robił operację plastyczną? :P
    Widzę, że nad drugim sezonem pracuje inne studio i w zasadzie w projektach wszystkich postaci widać różnice względem poprzednika, ale w przypadku Izayi to się najbardziej rzuca w oczy. Chyba się nie przyzwyczaję D:
    • Avatar
      NN 29.03.2015 23:16
      Designy w 2gim sezonie wyglądają jak żywcem wyjęte z Light Novel. Nie tylko Izayi się oberwało, Shizuo został niepotrzebnie wybiszowany przez co paradoksalnie zbrzydł. Po za tym postacie mają takie 'płaskie', pozbawione życia oczy. Nie wspominając o proporcjach, których nie powstydziły by się Panie z CLAMP. Suzuhito Yasuda złym mangaką nie jest, ale jego character designy po prostu nie sprawdzają się animacji ;/
      • Avatar
        jolekp 30.03.2015 18:44
        Fakt, nogi jak u mistrza jogi też są imponujące. Mam wrażenie, że niektóre postaci mogłyby je założyć za głowę i z powrotem, i tak kilka razy :D. A co do twarzy, to już w poprzednim komentarzu pisałam, że wszystkie się różnią od tych z sezonu pierwszego, ale jakoś u Izayi najbardziej rzuca mi się to w oczy, do tego stopnia, że gdyby nie głos, byłby trudny do rozpoznania. Ogólnie, grafika uległa znacznemu pogorszeniu. I fakt, że ja to piszę, znaczy, że naprawdę jest źle, bo zwykle nie zwracam na takie rzeczy uwagi. Aczkolwiek całkiem możliwe, że to dlatego, że dla mnie przerwa pomiędzy oboma sezonami trwała 10 godzin, a nie 5 lat, jak dla niektórych :)
  • Avatar
    A
    Zegarmistrz 1.02.2015 13:43
    Boszz… Kadota i jego sposoby rozwiązywania problemów są takie urocze. Wysiąść z samochodu, podejść do problemu, strzelić mu piąchą między oczy, bo morda nie szklanka.

    Piękne to było.
    • Avatar
      Kamiyan3991 2.02.2015 17:42
      Ale animacja trochę kiepskawa.
      Ten cios Kadoty wyglądał jakby w Paincie animowany…
      • Avatar
        Anonim 13.03.2015 21:04
        Pewnie się wzorowali na Jojo.
  • Avatar
    A
    The Beatle 31.01.2015 21:45
    Hmmm… Tak patrzę, że nikt o tym nie pisał, więc zepsuję innym trochę przyjemności z oglądania małą sugestią i powiem, że grafikę spotkał regres w porównaniu do poprzedniej serii. :P Ta nie była wizualnym arcydziełem, ale znajdowała się na przyzwoicie­‑dobrym poziomie w tej kwestii, a już na pewno potrafiła trzymać proporcje w ryzach. Nowe studio się nie wykazuje. Poza tym jednym zgrzytem dostajemy chyba to samo: znane postacie, równe tempo wprowadzania nowych, utarty sposób narracji i kontynuację „Snatch” w realiach Ikebukuro.
    • Avatar
      tamakara 4.02.2015 09:27
      grafikę spotkał regres w porównaniu do poprzedniej serii

      naprawdę? xD
      • Avatar
        The Beatle 4.02.2015 22:28
        Naprawdę. :P

        Uproszczenia na drugim planie to wciąż lepiej niż chwiejne proporcje i uproszczenia na drugim planie. Swoją drogą taki efekt wychodzi zawsze, gdy klatki kluczowe rysuje się na kadrze o stałej wielkości, bez stosowania pomniejszeń. Z podesłanych przez Ciebie przykładów, 6 to właśnie drugi plan, a 3 to niezbyt udane in­‑betweens. Chyba, że mnie oczy mylą.
        • Avatar
          tamakara 4.02.2015 22:50
          Oczywiście, że drugi plan, który w trakcie oglądania można zignorować. Chyba, że ktoś ma czepialską naturę, ewentualnie wywleka dla śmiechu, jak to miało miejsce na powyższym przykładzie.
          Zresztą, skoro to takie popularne wpadki, to w imię jakich wartości chcesz psuć tę przyjemność z oglądania i otwierać ludziom oczy na siłę? ;)
          • Avatar
            The Beatle 4.02.2015 23:48
            „Popularne wpadki” dotyczą drugiego planu i nie nazwałbym ich wpadkami sensu stricte – to cecha sposobu rysowania, który może być lepszy lub gorszy. Od początku natomiast mówię o proporcjach, które to dotyczą pierwszego planu i które w Du(ra)x3!!x2 mają tendencję do drobnych szaleństw.

            Jeśli potrzebujesz uzasadnienia dla tego, czemu w ogóle wypowiedziałem się w tej sprawie, to powiedzmy, że… wywlekłem dla śmiechu. :D
  • Kamiyan3991 24.01.2015 21:09:28 - komentarz usunięto
  • Kamiyan3991 24.01.2015 20:49:50 - komentarz usunięto
  • Kamiyan3991 18.01.2015 19:07:14 - komentarz usunięto
  • Avatar
    A
    Kamiyan3991 16.01.2015 19:41
    [link]

    Zaspoileruje ktoś, co to za postać?
    Bardzo fajnie narysowana (chociaż ładnych bucików nie objąłem skrinem).
    • Avatar
      chi4ko 16.01.2015 19:52
      Ruri Hijiribe
      • Avatar
        Kamiyan3991 16.01.2015 20:48
        Dzięki.
        Muszę sobie zerknąć do powieści.
        • Avatar
          Yuki Asakawa 18.01.2015 14:48
          Podpowiem, głównie czwarty tom :)
  • Avatar
    A
    Yuki Asakawa 12.01.2015 16:37
    Taaaaaak!
    O matko. Wreszcie! Czekałam, czekałam, i się doczekałam! Pierwszy odcinek był po prostu cudny. Świetne wprowadzenie do kolejnych wydarzeń, każdy dostał swoje pięć minut, na przemian podskakiwałam z ekscytacji albo zwijałam się ze śmiechu (chociaż niby nic śmiesznego nie było xD). Opening i ending trzymają poziom, ogólnie nie mam nic do zarzucenia. Jeśli tak dalej pójdzie, będzie perfekcyjnie. <3
  • Avatar
    A
    Jackass 11.01.2015 12:03
    Banda freaków z Ikebukuro powróciła i tym razem zasili ją kolejni dziwacy. Pierwszy odcinek miał wszystko, za co lubiłem pierwszą serię. Fajnie było znowu usłyszeć tę samą muzykę przygrywającą różnym scenom, a ending mogę przysiądz, że gdzieś widziałem…
  • Avatar
    A
    Kamiyan3991 11.01.2015 02:01
    Dobry powrót, ale część dialogów sobie darowałem… ściany tekstu na ekranie praktycznie przez cały odcinek.
    Nie wydaje mi się, abym wolno czytał, ale ciężko było nadążyć…
    • Avatar
      Easnadh 11.01.2015 12:53
      Yyy, nie? Tego tekstu wcale nie było jakoś bardzo dużo. Czyli chyba za wolno czytasz.
      • Avatar
        Kamiyan3991 11.01.2015 13:14
        No dobra, średnio się chciało.
        Ogólnie straszny spam był na ekranie (ściana tekstu na górze i na dole, bo coś w tle leciało, co jest rozpraszające), a dialogi nie były jakoś specjalnie istotne, bo to bardziej przypominajka taka.

        Generalnie te nawiązania/parodię do SAO czy BB i tak robiły siekę z mózgu.
        Co DRR to DRR.
        • Avatar
          Tren 11.01.2015 16:56
          Wbrew pozorom ten odcinek wprowadził dość dużo budując podstawy pod kolejne wydarzenia. Przypominajka była w zasadzie tylko podczas openingu. Zaś odcinek skupiał się na tym co jest, a nie na tym co było. Weź pod uwagę, że minęło pół roku od wydarzeń w pierwszej serii. Potwierdzenie, że niektóre kwestie się przez ten czas nie zmieniły jest potrzebne. Natomiast wcale nie oznacza to, że wszystko.

          Wyliczmy rzeczy które wprowadzono w tym odcinku:
           kliknij: ukryte 

          Owszem, pomiędzy tymi nowościami było potwierdzenie status quo w innych kwestiach, ale nadal jest to wyraźnie budowanie podstaw pod późniejsze wydarzenia. Generalnie to jest seria na podstawie nowelek Narity. Tu prawie wszystko co się dzieje prędzej czy później okaże się ważne.
          • Avatar
            Anonim 12.01.2015 22:50
            Mówisz to osobie, która nie potrafi się skoncentrować przez 20 minut.
            • Avatar
              Kamiyan3991 13.01.2015 12:54
              Przy nudnym materiale nie.
              Tutaj kluczowe kwestie utknęły mi w pamięci, ale ogółem trochę zamota była.
          • Avatar
            Kamiyan3991 13.01.2015 12:54
             kliknij: ukryte 
            • Avatar
              Zegarmistrz 13.01.2015 13:54
              Minuta 16:34: Shingen mówi Emily, żeby dała Celty pieniądze.
              Minuta 16:45: Celty otwiera paczkę, widzi, że są w niej pieniądze i cieszy się bardzo.
              • Avatar
                Kamiyan3991 16.01.2015 19:39
                Okej, czas skończyć z oglądaniem bajek o drugiej w nocy.
                • Avatar
                  Zegarmistrz 16.01.2015 19:46
                  Też oglądam bajki o drugiej w nocy i nie mam problemów ze śledzeniem fabuły.

                  Ta dzisiejsza młodzież. Taka słaba…
                  • Avatar
                    Kamiyan3991 16.01.2015 19:48
                    Tylko że nie siedzę przy kompie, tylko śledzę wszystko z sofy.
                    Zazwyczaj jest dobrze, ale jak taki bardziej zmęczony jestem… DRR trzeba ustawiać na bardziej dogodną porę.
    • Norrc 2.02.2015 16:23:49 - komentarz usunięto
  • Avatar
    A
    Kysz 10.01.2015 20:44
    Awww, powrót jednej z moich ulubionych serii! Cieszyłam się tym odcinkiem od pierwszej do ostatniej minuty jak głupia^^ Świetne przypomnienie postaci + od razu niezła akcja – no co ja mogę poradzić, to po prostu świetne było!
    A poza tym to cudny opening^^