Tanuki-Anime

Tanuki.pl

Wyszukiwarka recenzji

Komikslandia

Komentarze

Overlord II

  • Avatar
    R
    Zomomo 22.04.2023 13:42
    Z perspektywy 4 sezonu
    Gdyby ta recenzja ukazała się po 2 sezonie, to pewnie odniósłbym się do niej z rezerwą, ale po 4…  kliknij: ukryte  Recenzja uświadomiła mi, że powinienem zrewidować moje wcześniejsze nazbyt entuzjastyczne oceny :)
  • Avatar
    A
    Windir 25.07.2019 19:43
    8/10
    Bardzo dobry i dużo lepszy sezon! Kto by pomyślał że oglądanie  kliknij: ukryte !

    Minusy:
    - Lizardmeni. Oglądanie humanoidalnych do przesady jaszczurów bolało, nuda straszna. Ale warto było się przemęczyć.

    Plusy:
    + W bardzo sensowny sposób powracających postacie z pierwszego sezonu ( kliknij: ukryte ).
    + Sporo  kliknij: ukryte  u podwładnych Ainz'a (ich płaszczenie się bardzo irytowało w pierwszym).
    + Przyzwoite walki. Cyferek z Log'a ciągle mi brakuje, ale więcej klas na ekranie, więcej skilli – jest dobrze!
    + Dużo mniej humoru na ekranie i jednocześnie dużo więcej brutalności – i nie chodzi mi o pokazywanie rozbryzgów juchy, a  kliknij: ukryte . Zdecydowanie jest mroczniej!
    + Bardzo solidne story. Są zaplanowane działania, trochę dworskich intryg, sekretna organizacja, trochę brutalnej siły wyjaśniającej problem w sekundę. Idealnie.
    + Księżniczka. WOW.
    + OP.
  • Avatar
    A
    Po co ? 27.04.2018 10:06
    Nie bardzo rozumiem jaki jest sens oceniania pozycji w tym momencie jeżeli wiemy że za chwile pojawi się kontynuacja? Prawdopodobnie zabrakło czasu i studio nie zmieściło się w wyznaczonym terminie lub zabrakło miejsca w ramówce sezonowej i podzielono pierwotny sezon (20+) ep na dwa mniejsze sezony. Oceny będą dopiero adekwatne kiedy dostaniemy całość…
    • Avatar
      Slova 27.04.2018 17:26
      Może poczytaj jak obecnie są planowane anime i skąd się biorą split­‑cour.
  • Avatar
    A
    Chmura 11.04.2018 19:58
    gad lover
    O wiele lepsze od pierwszej serii, która moim zdaniem była dobra tylko do połowy. Tutaj było o wiele równiej i ciekawiej, na pewno utrzymało się moje zainteresowanie tytułem. Epizod jaszczurów był cudowny.
  • Avatar
    A
    mordarg 7.04.2018 12:39
    Z punktu widzenia złego
    nie będe się rozpisywał o wadach i zaletach tego anime bo to już zostało zrobione napiszę jedynie że jest ono kompletnie unikatowe gdyż „Ci źli” z którymi z reguły walczy jakiś protagonista z oczojebnym fryzem są tutaj głównymi bohaterami to tak jakbyśmy w Naruto obserwowali akcję z punktu widzenia akatsuki. Lub W Bliczu byśly śledzili historię Espady która tryiumfuje jest to naprawdę niespotykamy zabieg. Ci wszyscy kolesie Ainsa którzy początkowo wydali się denerwującym dodatkiem okazują sie wlasnie taką jego prywatną „Espadą” w której każdy ma odpowiednią moc i odpowiednie motywacje. Jestem dopiero w połowie i zastanawia mnie czy taki stan rzeczy się utrzyma ?? :) Czy będzie jakis mega zwrot akcji i anime pójdzie w kompletnie innymi kierunku ??
    • Avatar
      mordarg 7.04.2018 13:02
      Re: Z punktu widzenia złego
      Poza tym mega się wczułem i jest mi naprawdę szkoda tych lizardów xD Im kibicuje i jestem jak najbardziej przeciwny akurat w tym momencie Ainsowi. Ciekawe ile razy jeszcze wywołają u mnie tak sprzeczne uczucia ( ale podoba mi się to żeby nie było bo jest to rzecz niespotykana w anime :) )
  • Avatar
    A
    sogi 5.04.2018 00:22
    Overlord 2
    Niestety Overlord 2 nie był tym na co czekał chyba nikt z nas. Ulotnił się fajny klimacik z pierwszej serii. Dobrze że jest w lipcu 2018 już dalszy ciąg a więc 3sezon bo po tych 13epkach nie mam nawet ochoty pisać czy było dobrze czy źle Porównując do 1 sezonu było przeciętnie i nijako. Fabuła rozmyła się na jaszczurkach Sebasie i ekipie do bicia. Najciekawszą postacią była dla mnie Evileye mimo że czasu ekranowego za dużo nie miała a potem było to głupkowate mistrzu Momon.Ciekawe że na końcu bez maski wyglądała jak Shalatear. Nawet walka Momona Ainsa z Demiurge była słaba i pompatycznie przerysowana a te nadęte teksty podczas to już żal. To już lepiej się walkę z pokojówką robalem oglądało. Podsumowując temat oby 3 sezon pozytywnie zaskoczył ponieważ ten poirytował mnie po całości a czekalem na niego jak na szpilach z nadzieją na coś na poziomie 1 serii. Szkoda.
    • Avatar
      blob 5.04.2018 18:22
      Re: Overlord 2
      O patrz, taki ze mnie fan serii a tu mnie zaskoczyłeś, nawet nie wiedziałem, że już zapowiedzieli 3 sezon. Niespodziewanie, gdyż pomiędzy 1 a 2 było kilka lat przerwy. Super!

      Ale to nie dziwi w sumie. Wszakże seria jest popularna, materiału źródłowego że cho­‑cho, a trochę lat minęło więc pewnie mieli czas przygotować więcej materiału (chociaż spadki jakości w grafice było widać od czasu do czasu).
      • Avatar
        Sogi 25.04.2018 00:36
        Re: Overlord 2
        W empikach naszych leżą już nowelki do poczytania w Pl tyle że materiału z książki nigdy nie odda się wiernie w ekranizacji i to co jest spoko przy czytaniu na wizji może nie zachwycać. Akurat dalszego ciągu fabuły nie znam i na razie sobie odłożę dowiadywanie się o niej bo 3 seria ponoć bankowo poleci w tym roku a wolę sobie to zobaczyć. Niestety o jaszczurach i tym co będzie dalej np. wiedziałem i myślałem że trochę inaczej polecą w animce z tematem a skupią się na tym dalszym ciągu  – niestety stało się jak się stało. Wyczytałem też gdzieś że 3 sezon ma mieć więcej epków ale to nie sprawdzone info. W 2 sezonie najbardziej żałuję że ubili ten klimat serii pierwszej A główny bohater serii po prostu przestał nim być. Niestety inne przedstawione postacie tego nie zrekompensowały.
  • Avatar
    A
    Ciku 4.04.2018 20:33
    Kolejne anime w tym sezonie, które mnie rozczarowało.

    Ogólnie nie jest jakoś źle, ale denerwujące jest to, że tak bardzo skupili się na nic nieznaczących, a do tego niesamowicie słabych postaciach. Poważnie, z nowych postaci chyba tylko Evileye zasługuje na mały plusik i ta „zła” księżniczka.

    Jaszczurki były nawet OK, szkoda że później o nich całkowicie zapomniano.
    Sebas arc był do niczego.

    Końcówka z atakiem na stolice też taka 3/10 bo dwie fajne walki, ale nic więcej.

    No słabo. Mam nadzieje, że w 3 sezonie skupią się na ekipie Nazaricka, bo inaczej to będzie kolejna dawka nudy.

    Po prostu, zbyt mało Overlorda, w tym Overlordzie.
    • Avatar
      Saarverok 4.04.2018 22:04
      Jak na moje mogli od razu te 24 odcinki puścić, no ale z marketingowego punktu widzenia najwidoczniej się to opłaca. Czy ja wiem, czy taki słaby ten sezon? Pewnie teraz na tym to będzie polegać, że będą przedstawiać poszczególnych guardiansów i skupiać się na ich wątkach.
    • Avatar
      Mirollz 22.08.2018 20:57
      Dziewczyneczka
      Overlord jest dla widowni która nie potrzebuje odcinka składającego się z 90% akcji lub 90% cycków aby dać rozrywkę.

      Dla doświadczonego i przede wszystkim dojrzałego widza, odcinki z duża ilością dialogów podbudowujących lore są równie, jeżeli nie ciekawsze.

      Proponuje zostać przy shounenkach o bijących się dzieciach :)
      • Avatar
        Ciku 23.08.2018 06:06
        Re: Dziewczyneczka
        uuuuuuu wytknę brak dojrzałości drugiej osobie w internecie, bo się nie zgadzam z jego zdaniem na temat chińskiej bajki uuuu ;)

        Tylko wyselekcjonowana elita ma prawo oglądać anime dla dojrzałych, powtarzam DOJRZAŁYCH widzów, reszta to dziecioczki.

        :)
        • Avatar
          Mirollz 30.08.2018 09:06
          Re: Dziewczyneczka
          dziewczynko przeczytaj swoj komentarz, potem przeczytaj moją odpowiedź, i jak już potuptasz nóżką to spróbuj na spokojnie zrozumieć co chciałem Ci przekazać :).
          • Avatar
            Ciku 30.08.2018 09:51
            Re: Dziewczyneczka
            Przepraszam o oświecony żem nie godzien oglądać Overlorda, gdyż moja niedojrzałość nie pozwala mi się cieszyć nudnymi i przegadanymi dialogami w anime akcji.

            Och co ja nieszczęsny i niegodziwy teraz pocznę, gdyż zrozumieć tego nie potrafię, nie pozostaje mi nic innego jak dojrzeć i zobaczyć jeszcze raz niesamowicie nudne rozmowy bohaterów, których wpływ na fabułę znikomy i nikomu niepotrzebny.

            A tak poważnie, to ty chyba sam nie rozumiesz co napisałeś.

            Najpierw piszesz, że anime AKCJI jest dla ludzi, którzy nie chcą akcji. Później piszesz że tylko doświadczony i dojrzały widz potrafi zrozumieć ten cudowny twór literacki, na końcu piszesz uszczypliwie o „shounenkach” o bijących się dzieciach.

            Akurat to ty tuptasz nóżkami próbując robić z siebie jakiegoś inteligenta, wywyższyć się nad kimś w internecie wmawiając mu, że jest niedojrzały do tego, żeby zrozumieć chińską bajkę.
            Mimo że całe twoje rozumowanie jest po prostu błędne, nadal pewnie będziesz się upierał przy swoim.
            • Avatar
              Mirollz 30.08.2018 16:34
              Re: Dziewczyneczka
              Przepraszam bo widzę że na tyle bardzo Cie to zabolało, że stosujesz sztampowe zagrywki psychologicznej ofiary obarczając mnie za coś winą :D…

              Rozumiem Twoje podejście; Ty w tym anime potrzebowałeś(aś) bijatyk czy ogólnie rzecz biorąc 'akcji'. Mimo, że to anime znane jest właśnie z tego że dużo jest tu czasu poświęconego budowaniu lore, świata przedstawionego – jak zwał tak zwał, oraz elementów nawet politycznych/dyplomatycznych – czyli coś co fana shounenków nudzi.

              Nie możesz się na kogoś gniewać za to że wytyka Ci smarkate komentarze jeżeli takie właśnie sa ^^. Zamiast zgrywać ofiarę może po prostu odpisz, że taki Twój gust a nie inny i lubisz takie animki a nie inne :D. Nic Ci nie zrobie…
              • Avatar
                Ciku 30.08.2018 17:20
                Re: Dziewczyneczka
                Skoro anime reklamuje się jako anime akcji, pierwszym gatunkiem novelki jest akcja, sam TWÓRCA mówi o swoim dziele jako akcji, to ja tej akcji oczekuje.

                Ja nie stosuje żadnej psychologi bo to nie moja branża. Jestem na tym portalu prawie 10 lat i mam serdecznie dość tego, że co drugi użytkownik uważa się za alfę i omegę chińskich bajek, a jak ktoś ma inne zdanie to już ból tylnej części ciała i lecimy z wycieczkami personalnymi.

                Uważasz że mój komentarz był smarkaty? Który dotyczył tylko i wyłącznie krytyki anime, które wypadło słabo? Widocznie ciebie to tak bardzo zabolało, że musiałeś napisać komentarz zarzucając mi brak dojrzałości, dziewczęcość, brak doświadczenia myśląc jednocześnie podbudowując swoje marne ego. Chciałeś poczuć się lepszy, ale ci to nie wyszło.

                Próbujesz zgrywać dorosłego, a sam nie rozumiesz tego co piszesz.

                Cały sebas­‑arc mógby się zmieścić w 2 odcinkach, oni to rozciągnieli na 7 czy 8, z czego tylko parę minut przedostatniego i ostatni wróciły na właściwe tory. Reszta była najzwyklejszym niepotrzebnym crapem, co powie ci jakieś 90% fanów Overlorda.

                Poza tym wiem, shouneny nie mają żadnego lore, w końcu FMA, Code Geass, Gintama to zwykła sztampa bez fabuły.

                Budowanie lore powinno widza przyciągnąć, zachęcić, zaciekawić, a nie nudzić przez 20 minut o tym, jak walczyć mieczem bo przeciwnik jest silny. To ma być budowanie lore?

                Zobacz sobie Zetsuen no Tempest, to anime też jest przegadane, ale każda rozmowa jest na tyle ciekawa, że chce się jeszcze bo dotyczy wszystkiego co się dzieje na świecie, a nie blondynka z mieczykiem, który w anime nie znaczy nic. A miał w drugim sezonie chyba więcej czasu niż sam Ains.

                Z mojej strony koniec, nie chce mi się znów przekrzykiwać z kimś, kto myśli że pozjadał wszystkie rozumy bo zobaczył chińską bajkę.
                • Avatar
                  Mirollz 30.08.2018 21:30
                  Re: Dziewczyneczka
                  Człowieku ja sobie oglądam jakąś chińską bajką raz na jakiś czas – a na pewno nie oglądam zdziecinniałych shounenków gdzie co drugi bohater za kredo życiowe stawia sobie 'mamoru' swoich 'nakama' czy inne pierdoły dla dzieci :).

                  Taką masz opinię a nie inną, dla mnie pogadanki ze swoimi sługami więcej dają niż nawalanie się za długim mieczem z jakimiś stworkami :). Zgadzam się natomiast, że pierwszy sezon był bardziej wyważony oraz z tym, że odcinki skupione wokół Sebasa wyglądały sztucznie przedłużane – oczywiście dla mnie ten mały rycerzyk to ogromny minus sezonu, ale jakoś przebolałem…

                  Nie muszę zgrywać dorosłego, to nie ja jestem wielkim pokrzywdzonym i to nie mnie boli serduszko jak ktoś mnie skrytykuje w internecie.

                  Pozdrawiam :).
                  • Avatar
                    Ciku 30.08.2018 22:02
                    Re: Dziewczyneczka
                    Nie muszę zgrywać dorosłego, to nie ja jestem wielkim pokrzywdzonym i to nie mnie boli serduszko jak ktoś mnie skrytykuje w internecie


                    A jednak jesteś, bo to ciebie tak bardzo zabolała moja opinia, że nie wytrzymałeś ciśnienia i musiałeś mnie pocisnać ;)

                    zdziecinniałych shounenków gdzie co drugi bohater za kredo życiowe stawia sobie 'mamoru' swoich 'nakama' czy inne pierdoły dla dzieci :).


                    No popatrz, nadal nie potrafisz opanować swoich emocji i wyżywasz się na gatunku anime ;)

                    No ale to ty tu jesteś dojrzały, a my tylko dziewczynkmami i dzieciokami którzy się nie znają. Wybacz ;))
                    • Avatar
                      Mirollz 31.08.2018 13:07
                      Re: Dziewczyneczka
                      Okej, wygrałeś :)

                      Jeszcze raz przepraszam, że poczułeś się dotknięty :)
      • Avatar
        Slova 30.08.2018 18:01
        Re: Dziewczyneczka
        Szkoda, że overlord nie ma ciekawych dialogów i rozbudowanych relacji między bohaterami, by pustkę po akcji zapełnić.
  • Avatar
    A
    Nikodemsky 3.04.2018 18:48
    W lipcu 3 sezon: [link] :3
    • Avatar
      Weiter 4.04.2018 00:04
      Najwidoczniej dobrze się sprzedało. Może teraz z taką wiedzą zechcą zrobić 24 odc. Ktoś orientuje się jak wygląda materiał źródłowy względem anime? Na ile mogą sobie pozwolić?
      • Avatar
        Koogie 4.04.2018 08:20
        Sprzedaż nie ma nic do rzeczy tutaj. Jeżeli anime planowane jest na lipiec to faktycznie wszystko musiało być w ruchu długo przed rozpoczęciem sezonu drugiego.
        • Avatar
          Rolaka 4.04.2018 13:31
          Anime a LN
          Ogólnie to sezon 2 objął tomy 4,5 i 6, czyli na 6 zakończyła się akcja ostatniego odcinka. Ogólnie samych tomów w japonii wyszło na pewno 12, wydaje mi się, że 13 też już jest albo niedługo wyjdzie :) Czyli mnie więcej 3 tomy na jeden sezon.
    • Avatar
      Slova 4.04.2018 19:38
      Bardzo dobrze, bo drugi sezon mnie mocno zniesmaczył.
    • Avatar
      Dragantis 4.04.2018 21:29
      Trzeci sezon to jest właśnie to na co najbardziej czekałem. Nie mogę się doczekać reakcji widzów nie znających oryginału na ekranizacji 7 tomu. Mam nadzieje że większość budżetu pójdzie na 9 tom, jako że jest tam naprawdę dużo fajnych rzeczy to zobaczenia.
  • Avatar
    A
    Akawashi 3.04.2018 18:46
    Evileye taka urocza <3 Zaraz kolejny sezon, więc jak tak to ma wyglądać, to niech sobie tempo będzie jakie jest.
  • Avatar
    A
    blob 3.04.2018 18:09
    Dałbym 10, ale jednak były przestoje i odcinki w których mało co się działo przez co musieli nadganiać w innych. Gdybym miał liczyć przez pryzmat samego Lizardmen arc oceniłbym na 10 :P
  • Avatar
    A
    Weiter 28.03.2018 00:46
    Nie ogarniam tej serii. Wszystko tutaj jest tak budowane i rozległe jakby seria miała mieć 200+ odcinków..
    A tymczasem dostajemy dwa sezony. Z czego ten 2 po 3 latach.. Prawdopodobnie zdążę zginąć w wypadku/choroby niż dotrwać do końca. ^^
  • Avatar
    A
    Ciku 23.03.2018 07:00
    Strasznie nierówne, rozciągnięte i przegadane.

    Anime z takim potencjałem powinno korzystać z tego garściami, a nie że 80% odcinka to nudna paplanina, 10% akcja i 10% śmieszki :/
    O ile ekipa Nazaricka jeszcze jest w miarę OK podczas przegadanych odcinków, tak pozostałe paplaniny zmieściłyby się w 2­‑3 minuty.

    No i najważniejsze. HALO ALBEDO? Jak można tej postaci dawać po kilka­‑kilkanaście sekund? Za takie coś się dyby należą.
    • Avatar
      -Puzzle 23.03.2018 09:04
      No niestety Albedo to bitewne monstrum pokroju Cocytusa i nie nadaje sie do przemykania po wąskich korytarzach – dlatego nie ma jej w finalnej misji. Za to te 10% śmieszków to głównie jej zasługa.
  • Avatar
    A
    blob 20.03.2018 19:02
    Odc. 11
    Uff, ten odcinek wynagrodził mi słabsze odcinki tego sezonu. Chociaż myślałem, że  kliknij: ukryte .
    • Avatar
      -Puzzle 20.03.2018 19:13
      Re: Odc. 11
       kliknij: ukryte 
    • Avatar
      Akawashi 20.03.2018 20:11
      Re: Odc. 11
      Nooo, trochę czekać trzeba było. Imo nie było aż tak źle, jak tu pisaliście. Aczkolwiek miałem co chwila wrażenie, że chcą upchnąć coś i tak to skracając. I wyszło to różnie.

      Co do walki to chyba oczywiste:

       kliknij: ukryte 
      • Avatar
        Klemens 20.03.2018 23:05
        Re: Odc. 11
        Za to mi ktoś może zaspoilerować! Bo nie chce mi się czekać na wydarzenia w mandze, lnki też nie chce mi się czytać xD
  • Avatar
    A
    Nikodemsky 20.03.2018 17:52
    ep11
    Dopiero się rozkręciło, pojawiły się ciekawe plot twisty i za dwa odcinki koniec… smutek człowieka bierze w takich momentach :\ Beznadziejny pacing tego sezonu.
  • Avatar
    A
    Rolaka 11.03.2018 21:32
    To jest... nudne?
    Nie jestem wielką fanką Overlorda. Od razu przyznaję, że gdy wielu zachwycało się pierwszą serią, ja podeszłam do niej sceptycznie, choć uwielbiam dark fantasy i motywy zawarte w tym gatunku. Aczkolwiek Overlord nie trafiło do mnie, choć podobało się, doceniłam zalety tego tytułu i z chęcią i nadzieją zaczęłam cotygodniowe oglądanie drugiej serii. I… zawiodłam się, bo jest nudno. Mam wrażenie, jakbym oglądała zupełnie dwa różne tytuły. Może i pierwszy sezon nie był napakowany akcją jak jakiś shounen, ale zawierał na tyle ciekawą fabułę, że oglądało się serię z odcinka na odcinek. Tutaj natomiast mam ochotę przewinąć połowę odcinka i w zasadzie niemal tak robię, bo jest strasznie nudno. Najciekawsze sceny zostawiają na sam koniec, wątki, które możnaby ciekawie rozwinąć są marnotrawione i dostajemy 80% typowego shounena, żeby w końcu się gdzieś doczekać 20% prawdziwego dark fantasy. Chyba wiem, gdzie leży problem, ale może mam złe odczucia. Uważam, że zaistniał tu konflikt między książką a jej ekranizacją w typowej dla tego obszaru kwestii – nie wszystko da się przenieść na ekran. To co w książce jest ciekawe, intrygujące w adaptacji/ekranizacji może być nudne i nieciekawe. I mam wrażenie, że właśnie tutaj leży problem, choć mogę się mylić i nawet LN ten arc jest nudny. Nie mniej, zawiodłam się. Obejrzę do końca, bo jestem ciekawa, jak zamknął wszystkie wątki, a że pozostały już tylko 4 odcinki to już można dać ostatnią szansę na poprawę.
    • Avatar
      weep 15.03.2018 15:16
      Re: To jest... nudne?
      Overlord nawet nie stało obok Dark Fantasy. To co zazwyczaj jest w anime, to light fantasy okraszone fanserwisem.
      • Avatar
        Rolaka 17.03.2018 08:38
        Re: To jest... nudne?
        Nie jestem pewna. Bardzo często widziałam Overlorda określonego mianem dark fantasy i wydaje mi się, że pasuje do niego. Nie jest to może berserk, ale dark fantasy nie ogranicza się tylko do hektolitrów krwi, nagości itd. Dark fantasy to gatunek, który łączy fantasy i horror. Może i w mniejszym stopniu ten horror jest widoczny, ale dalej mamy głównego bohatera antybohaterem, dużo śmierci, często niedających się przewidzieć, a także nie skąpiącą brutalności akcję. Mi się wydaje, że jak najbardziej można zaliczyć Overlorda pod dark fantasy. Ale mówię, to jest tylko moja zdanie.
        • Avatar
          blob 17.03.2018 12:11
          Re: To jest... nudne?
          Są tu mroczniejsze elementy typu akcja z Clementine z pierwszej serii, czy historia Tuare. Ale Dark Fantasy bym tego nie nazwał, nie ma np. tego poczucia beznadziei, horroru czy wszechobecnej brutalności jak w przedstawicielach tego gatunku…
          • Avatar
            sogi 5.04.2018 00:45
            Re: To jest... nudne?
            YYYY a ile znasz Anime takich naprawdę Dark Fantasy prócz Berserka i Hellsing i Claymora? Bo pomimo znanych mi na pęczki fantasy anime które widziałem to nic nie przychodzi mi di głowy niom może jeszcze Akame ga kill , by się łapało na dopisek DARK. A z ostatnich serii to już zostaje tylko Drifters. Nie biorę pod uwagę horrorów. Overlord i Dark fantasy nawet przy sobie nie stali .
            • Avatar
              blob 5.04.2018 18:59
              Re: To jest... nudne?
              W sumie anime to już zostało niewiele :/ Może Legend of Legendary Heroes lub Drifters (no przynajmniej setting)? Może Garo the Animation? No i jeszcze klasyka: Vampire Hunter D.

              Niedługo będzie anime Goblin Slayer, nie jest to może typowe Dark Fantasy, raczej hmm „realistyczne fantasy”. Ale polecam, przynajmniej mangę, nie wiem jak wyjdzie adaptacja…

              Z mang czytałem jeszcze Uber Blatt.

              Ale w sumie Berserk bije to wszystko na głowę.
  • Avatar
    A
    Slova 7.03.2018 17:33
    Nie wiem jak oni chcą w 3 odcinkach zamknąć story sebasa i jeszcze pokazać to, co w openingu. Pacing leży w tym sezonie. 9 odcinek – do połowy nic się nie dzieje, sebas rozprawia się z jakimiś pionkami, istotne rzeczy tylko pod koniec… to można było w 5 minut załatwić.
    • Avatar
      blob 7.03.2018 21:09
      Mam te same odczucia. Lizardmen arc, który był krytykowany (nie wiem czemu), wyszedł moim zdaniem bardzo dobrze pod względem pacingu. W Sebasowym arcu naprawdę zaczynam się zastanawiać jak oni się wyrobią, zwłaszcza że postacie strasznie dużo gadają o pierdołach. A odcinków zostało chyba 4 :P

      Tak czy siak o ile historia się nie poprawi przez te ostatnie odcinki, będę dosyć zawiedziony…
  • Avatar
    A
    Saarverok 7.03.2018 00:00
    Sebas sooo badass :D i lovelas.
  • Avatar
    A
    Ciku 3.03.2018 07:29
    Odc 8.
    Ja myślałem, że jaszczurki były nieciekawe(chociaż ostatnie 2 odcinki dały radę), ale w porównaniu do tego nam serwują teraz, to niebo a ziemia.
  • Avatar
    A
    blob 21.02.2018 18:49
    Odcinek 7
    Chyba pierwszy odcinek Overlorda który mnie zawiódł. Z założenia miał pewnie wprowadzić postacie (Blue Rose) tak żeby się z nimi oswoić, ale był przegadany i po prostu nudny. Uważam, że na to co w nim zawarto starczyłoby góra z 10 min. Pacing Lizardmen Arc był o wiele lepszy. Jeśli tak to ma wyglądać, to żałuje że nie było więcej odcinków Lizardmen Arc…

    Na dodatek mieliśmy wyraźny spadek jakości grafiki, krzywe gęby i takie tam. Serio? Tak popularna seria a oni odwalają fuszerę bo „i tak będzie blu­‑ray”? Nie przystoi…
    • Avatar
      Klemens 21.02.2018 19:22
      Re: Odcinek 7
      O ILE MNIE PAMIĘĆ NIE MYLI, a może mnie mylić – radzę się przyzwyczaić do przegadanych odcinków.
      • Avatar
        blob 21.02.2018 19:58
        Re: Odcinek 7
        Przegadane odcinki z reguły mi nie przeszkadzają. Poprzedni odcinek z Sebasem też był przegadany a jednak był dobry.

        Siódmy natomiast był nudny i nie wniósł zbyt wiele do fabuły poza końcówką która zapowiada konflikt. Po prostu uważam, że to wszystko zmieściłoby się w krótszym czasie…
    • Avatar
      Ciku 24.02.2018 07:46
      Re: Odcinek 7
      Całkowicie się zgadzam, odcinek był mega nudny. Nie spodziewałem się tego, że będę przewijał Overlorda.

      Nie tylko przegadane, ale ogólnie nieciekawe.
      • Avatar
        -Puzzle 24.02.2018 12:18
        Re: Odcinek 7
        Moim zdaniem to wszystko wina Climba.
        Robienie 2/3 odcinka z perspektywy takiej postaci jest błędem – powinien zostać na drugim planie tam gdzie jego miejsce.
        Tempo narracji Overlorda jest idealne do maratonowania – pierwszy sezon obejżałem w jeden wieczór. Gorzej jak trzeba cały tydzień czekać – wtedy faktycznie ma się wrażenie, że fabuła idzie zbyt wolno.
        • Avatar
          -Puzzle 24.02.2018 14:45
          Re: Odcinek 7
          *obejrzałem :)
  • Avatar
    A
    blob 13.02.2018 19:31
    Ech, ciężko oglądać serię gdy ciągle patrzysz ile zostało do końca danego odcinka. W sensie pozytywnym oczywiście, każdy odcinek to dla mnie taka przyjemność po prostu…
  • Avatar
    A
    Nikodemsky 6.02.2018 18:15
    ep 5
    Czyli możemy już zamknąć arc jaszczurów i pójść dalej?

    Swoją drogą nie spodziewałem się, że faktycznie pokażą  kliknij: ukryte  :D No ale za m.in. takie wstawki kocham Overlorda. Swoją drogą spodziewałem się trochę czegoś bardziej pomysłowego na karę dla Shaltear ale też było zabawnie.

    Pokaz siły Cocytusa też zrobił zrobił swoje. Zastanawiam się jak by wyglądała walka pomiędzy nim, a kimś z równą/większą siłą.

    Odcinek bardzo dobry.
  • Avatar
    A
    gosc 4.02.2018 12:19
    AD&D w anime
    Fajne i ze znawstwem tematu.
  • Avatar
    A
    Sogi 2.02.2018 21:51
    Nie wiem po kiego ta historia z jaszczurami jest męczona aż 4 ep ale zaczyna mnie to poważnie wpieniać. Czekałem na dalszy rozwój akcji z sezonu pierwszego który był rewelacyjny a tu na start serii taki ZONK. Przecież te 4ep można było zamknąć w 2. Jak sezon jest rozpisany na 13 epków to na poważnie zaczynam się martwić co z tego będzie dalej. Pozostaje czekać dalej chyba że ktoś czyta novelke i wie ile to potrwa.
    • Avatar
      The Beatle 2.02.2018 22:02
      Przecież to jest lepsze niż połowa pierwszego sezonu.
      • Avatar
        blob 2.02.2018 22:52
        Oczywiście, że tak! Znaczy dla mnie cały Overlord jest świetny, ale ten wątek wyjątkowo mi się podoba, bowiem realizuje w sobie tyle motywów fantasy które uwielbiam oglądać w anime.

        Ja jestem pełen podziwu, że tylko w paru odcinkach udało im się zawrzeć historię postaci, które potrafiły sobie zaskarbić moją sympatię (choć bądźmy szczerzy wątek już trochę znałem z wcześniejszych „oględzin” mangi). I mimo krótkości arcu wcale nie czuje się aby było to rushowane…

        Ach no i ta demonstracja siły Nazarick! Właśnie za to kocham tę serię, bohater jest taki OP!

        A dla narzekającego kolegi powyżej pragnę zauważyć, że wątek ten ma w sobie także wiele sensu z punktu widzenia historii: Ains ma szansę realizować eksperyment powiązany z pacyfikacją (zamiast destrukcji) innych grup/krajów (co zapewne będzie niezbędne z punktu widzenia jego ambitnych planów podbojów) a także, co sam przyznaje, przy okazji rozwijają się kompetencje jego podwładnych. Nie widzisz tu pewnej logiki, elementów budowy imperium krok po kroku (co Ains skrzętnie realizuje)? A my jako widzowie dostajemy ponadto szansę zobaczenia siły Nazarick w pełnej okazałości, na trochę większą skalę iż ubicie jednej psychopatki czy sekty (co de facto było tylko pokazem siły samego Ainsa, a nie jego świty). Całość podlana takim stężeniem zarąbistych tropse­‑ów fantasy (barghesty w anime? a myślałem że drakolisze to już było coś!), że geek fantasy może umrzeć ze szczęścia! Dla innych to może głupoty prosto z typowych rpg­‑ów, ja czekałem całe wieki na takie anime!
        • Avatar
          Slova 3.02.2018 09:23
          To, co ma piszesz ma sens, ale niestety proporcje są zachwiane – za mało starych bohaterów, za dużo epizodycznych jaszczurek. Żeby jeszcze tempo akcji było szybsze, wtedy może by to działało, ale w obecnej formie to się zwyczajnie wlecze. Bez problemu zamknęliby to w trzech odcinkach.

          I walki mało emocjonujące. Nie ma komu dopingować.
      • Avatar
        Slova 3.02.2018 09:13
        Nie jest. Ten epizod nie ma właściwie żadnego wpływu na dalsze wydarzenia i mógłby zostać totalnie pominięty przy adaptacji. W dodatku jest rozwleczony, brakuje w nim akcji.
        • Avatar
          blob 3.02.2018 13:08
          Na szczęście nie jest pominięty.
          • Avatar
            Slova 3.02.2018 14:47
            A ja żałuję, bowiem późniejsze wydarzenia sa o wiele ciekawsze i dynamiczniejsze.
            • Avatar
              blob 3.02.2018 21:53
              Lizardmen Arc to pełnoprawny story arc. Zajmuje dokładnie jedną LN. Pierwszy sezon objął 3 pierwsze story arcs, czyli 3 pierwsze LN, mniej więcej po 4 odcinki na każdy. Wychodzi, że na Lizardmen arc przypada jeszcze jeden odcinek. Pierwszego w drugim sezonie nie liczę bo to był bardziej prolog. Zostaje nam więc jeszcze 8 odcinków, a następny story arc „The Men in the Kingdom Arc”, zajmuje dla odmiany 2 LN, czyli…

              ...wszystko zgodnie z planem. Myślę więc, że nie masz powodów do obaw.

              PS: No chyba, że twórcy postanowią wcisnąć jeszcze jeden arc, ale wątpię, bo nawet go nie ma w zajawkach z tego co zaobserwowałem.
              • Avatar
                Sogi 5.04.2018 00:57
                Widziałem w empiku Overlorda ale nie bardzo mnie zebrało na je jego zakup, jesteś zorientowany znaczy się czytasz na bierząco, Przyznasz chyba rację że realizacja wszystkiego z novelki nigdy nie wychodzi anime na dobre pewnych rzeczy po prostu nie da się oddać wizualnie jak i wszystkich dialogów. Wyobraźnia przy czytaniu działa po prostu lepiej :-). Nie mniej jednak upierał się bedę że ekranizacja fabuły w 1 serii overlorda wyszła im zdecydowanie lepiej. Aha i lubię pooglądać walki w anime ale nie są one dla mnie wyznacznikiem tego czy anime jest fajne czy nie.
                • Avatar
                  blob 5.04.2018 18:29
                  Nie, nie czytam na bieżąco niestety :/ dalsze arci znam już ze streszczeń jedynie.

                  Dla mnie walki też niekoniecznie są wyznacznikiem, ale z tego co pamiętam dialogi tak nie doskwierały w LN. W sensie nie były takie nudne…
  • Avatar
    A
    Akawashi 24.01.2018 13:04
    Ale pokemon to mnie rozwalił :)
  • Avatar
    A
    Saarverok 23.01.2018 22:47
    osohozi
    Szybkie pytanie, bo pierwszy sezon był jakiś czas temu i już nie pamiętam –  kliknij: ukryte 
    • Avatar
      KamilW 23.01.2018 23:27
      Re: osohozi
      Ainz chce stworzyć armię nieumarłych, a jaszczuro­‑ludzie dobrze się do tego nadają bo z tego co rozmawiali to stworzony z nich nieumarły ma wyższy poziom.
      • Avatar
        Saarverok 24.01.2018 07:50
        Re: osohozi
        Dzięki :)
    • Avatar
      Sogi 2.02.2018 21:55
      Re: osohozi
      A tak sobie na koniec serii wydumali że niedaleko są wioski lizardów i warto zrobić z nich wysoko poziomową armię umarlaków czy jakoś tak. Jak zapuścisz ostatni ep z 1 sezonu to tak to właśnie jest podsumowane w rozmowie. Powód ataku to więc ekspansja Nazaricka i podbój przyległych terenów jak to w każdym RPG x_x.
  • Avatar
    A
    blob 23.01.2018 20:00
    Po odcinku 3 mogę powiedzieć tylko, że...
    ...to anime jest spełnieniem marzeń geeka fantasy!
  • Avatar
    A
    Playboy 18.01.2018 10:13
    Szykuje się dobre wielowątkowe fantasy.

    Szkoda tylko że będzie 13 odcinków
  • Avatar
    A
    Nikodemsky 16.01.2018 17:36
    Z czystej ciekawości, arc z jaszczurami długo się ciągnie?
    • Avatar
      Klemens 16.01.2018 18:59
      W tym tempie? Mooooże do połowy serii go zamkną.
    • Avatar
      blob 16.01.2018 19:58
      Dla mnie to gwóźdź programu. Więc niech ciągnie się jak najdłużej :)
      • Avatar
        Slova 16.01.2018 20:24
        jak będą się ciągle ugadywać zamiast tłuc to nic ciekawego z tego nie wyjdzie.
        • Avatar
          blob 16.01.2018 21:23
          Najpierw muszą się ugadać żeby się móc tłuc :P
          • Avatar
            Klemens 16.01.2018 22:02
            Z czego na tłuczenie wyjdzie jeden odcinek z sześciu i kolejne 6 to będzie arc z Sebą, gdzie tłuczenia nie ma prawie w ogóle. No to niezła zabawa.
  • Avatar
    A
    Akawashi 14.01.2018 17:45
    Czy komuś jeszcze księżniczka w openingu wygląda creepy i pewnie wyjdzie z niej jakaś świruska jak Clementine z pierwszego sezonu?

    A tak poza tym sporo nowych postaci jak na pierwszy odcinek. Oj, czuję że mogę mieć niedosyt, jeśli będzie tylko jeden sezon.
  • Avatar
    A
    blob 9.01.2018 20:50
    Wincyj!
  • Avatar
    A
    Nikodemsky 9.01.2018 18:26
    Sporo informacji przerzucili na pierwszy odcinek ale zapewne skupią się na pojedynczych wątkach teraz. Zapowiada się naprawdę ciekawie(choć osobiście nie przepadam za jaszczuroczłekami).
  • Avatar
    A
    Klemens 5.01.2018 11:21
    Trochę inaczej pamiętam nowelki, ale pal licho! Zapowiada się dobra zabawa i to jest najważniejsze.