Tanuki-Anime

Tanuki.pl

Wyszukiwarka recenzji

Otaku.pl

Komentarze

Overlord III

  • Avatar
    A
    Windir 1.03.2020 12:55
    7/10
    Bardzo kiepski początek (wioska Carne), potem w końcu trochę polityki w skali całego świata i  kliknij: ukryte . Nie za bardzo wiem po co było cała akcja z grobowcem do złupienia i trochę za mało postaci umiera, ale ogólnie przyjemnie się patrzyło. Mam nadzieje, że to był „rozbiegowy” sezon przed grubszą akcją bo nawet patrzenie na mega mocne „zło” zaczyna się powoli przejadać.
  • Avatar
    A
    Nigihayami 25.02.2019 23:35
     kliknij: ukryte 
    • Avatar
      Slova 26.02.2019 17:57
      Powiedział, że nie słyszą, to nie słyszą, w czym widzisz problem?
      • Avatar
        Nigihayami 26.02.2019 23:25
        W tym że mieli nie słyszeć a nagle każe im na głos odsłonić uszy. to się trochę kłóci, nie uważasz?
        • Avatar
          Slova 27.02.2019 18:24
          Absolutnie nie. Pan mówi to słudzy robią. Jakby im powiedział, że są niewidomi to też by byli.
  • Avatar
    A
    Przechodzien 3.12.2018 21:08
    Hm… po trzecim sezonie to anime powinno się nazywać nie Overlord, a Overkill. Do tej pory okazało się jedynie jego podwładni są w stanie mu zagrozić. Coś czuje że w przyszłym sezonie jednak zobaczymy w końcu godnego przeciwnika dla Ainza.
  • Avatar
    A
    blob 3.10.2018 00:03
    Najsłabszy sezon co nie znaczy ze słaby. Fajne momenty były przerywane nudnymi wstawkami, częściej niż zwykle. Mimo to mam nadzieję na kontynuację. Oglądanie jakim bad­‑assem jest Ains to czysta frajda!
  • Avatar
    A
    Saber 2.10.2018 22:18
    Chcę więcej :(
    Ten sezon miał trochę problemów. Ale mam wielką frajdę z oglądania tego anime, nawet gdy skupia się na jakichś pobocznych postaciach i wybaczam nawet gdy CGI razi po oczach. W tym sezonie te słabe cechy były dość wyraźne, dlatego nie był moim zdaniem aż tak dobry, ale i tak jest to dla mnie anime, które mogłoby się długo nie kończyć. Nawet idąc wolnym tempem nie nudzi mnie i z chęcią przez dłuuugi czas mogłabym sięgać co tydzień po nowy odcinek.
    Mam nadzieję, że wbrew przypuszczeniom niektórych, nie będzie to ostatni sezon. Chcę jeszcze dużo i dużo tej serii. I żądam więcej mojej ukochanej Albedo, bo w tym sezonie cierpiałam na jej niedobór. :(
  • Avatar
    A
    vries 2.10.2018 21:01
    Brak w tym sezonie emocji. Los wszystkich postaci jest praktycznie przesądzony. Tym samym sezon jest nudny.
  • Avatar
    A
    Nikodemsky 2.10.2018 18:11
    Był to o wiele bardziej emocjonujący sezon od poprzedniego, fabularnie też o wiele ciekawszy, mimo skondensowania materiału i oczywiście zostawia widza z ochotą na więcej ale technicznie czasami wołał o pomstę do Nieba.

    Swoją drogą boję się trochę, że to był ostatni sezon :\
    • Avatar
      Klemens 2.10.2018 21:08
      Pewnie ostatni w najbliższym czasie. Póki co zekranizowali 9 z 13 książek, także pewnie przystopują do czasu, aż wyjdzie z 15 i puszczą dalej, jak z SAO. No chyba, że nie przyniesie $$$$, to koniec z serią :/
  • Avatar
    A
    Klemens 2.10.2018 17:59
    Zdecydowanie najsłabszy sezon ze wszystkich. Ale mniejsza z tym. Od którego tomu trzeba kupować LN, żeby wiedzieć co będzie dalej? Bo pewnie na tym skończy się animacja tej nowelki.
  • Avatar
    A
    Klemens 25.09.2018 22:08
    Cofam swoje poprzednie słowa.
    • Avatar
      Slova 26.09.2018 19:21
      Czarna maź najlepsza.
      • Avatar
        Akawashi 26.09.2018 20:17
        Ktoś rozlał atrament.
    • Avatar
      blob 27.09.2018 20:01
      Słabe to CGI. Ale odcinek fajny. Cały czas się zastanawiam czy w serii (mając na myśli także LN), pojawi się ktoś kto zagrozi Ainsowi. Na razie to niby była Shaltear, Ains wspominał nawet, że osobiście z nią walczy i nawet on nie wiedział czy wygra o ile dobrze pamiętam…
  • Avatar
    A
    rool 19.09.2018 21:00
    ech, Ainz przez zachowywanie pozorów zaczyna się pogrążać, aby mu to bokiem nie wyszło.
    • Avatar
      Rolaka 19.09.2018 21:27
      Pewnie nie wyjdzie… Niestety. Kurcze, przecież on tak naprawdę nic nie robi. Ok, nie jest to jeden z najgłupszych bohaterów w świecie mang i anime, naprawdę umie myśleć, ale większość „jego akcji” to dzieło całkowitego przypadku, jak po raz kolejny pokazuje to najnowszy odcinek. Gorzej. Nawet każde jego potknięcie okazuje się częścią wielkiego planu wg. jego poddanych. I prawda jest taka, że nigdy, ale to nigdy nie potknie się na tyle, by uznać, że to faktycznie porażka. A szkoda :( Z jednej strony śmieszne są jego reakcje, ale z drugiej… ile można?
    • Avatar
      Cthulhoo 20.09.2018 09:45
      Akurat ta scena była fillerem, który nie pojawia się w książce.
      Do tego, nawet gdyby Aiz srogo sfailował, to i tak NPCe nie odczytałyby tego za fail, tylko za zaplanowane działanie, bo… cóż, są oni bezgranicznie i ślepo lojalni, co z resztą samego Aiza dobija.
  • Avatar
    A
    Klemens 18.09.2018 19:00
    Czy mi się zdaje, czy CGI w tym odcinku to już była kompletna porażka?
    • Avatar
      Rolaka 18.09.2018 20:22
      Nie, skądże :) CGI nie mogło być piękniejsze! Haha, a na serio, to naprawdę twórcy ułatwili se sprawę przy tworzeniu odcinka. Ile? Przynajmniej 50%to było CGI, naprawdę marne :(
    • Avatar
      Dragantis 18.09.2018 22:22
      Już kilka odcinków temu doszedłem do wniosku że Madhouse ostro poskąpiło pieniędzy na ten sezon. Po to własnie oglądam adaptacje novelek żeby zobaczyć jak wszystkie epickie sceny zostały zaanimowana, a tutaj eh…
    • Avatar
      Slova 19.09.2018 19:28
      Gorsze jest to, że wszelkie walki, gdzie bije się więcej niż 2 osoby są po prostu tragicznie zrealizowane.
      • Avatar
        Klemens 20.09.2018 16:41
        Czyli w sumie wszystkie w tym sezonie.
    • Avatar
      Cthulhoo 20.09.2018 09:47
      Tak, trzeci sezon leży i kwiczy w kwestii wykonania. Zawsze uważałem Madhouse za w miarę solidnych rzemieślników, lecz moja opinia o nich strasznie spadła.
      • Avatar
        blob 27.09.2018 19:58
        Ta seria zasługuje na więcej…
  • Avatar
    A
    Ciku 30.08.2018 22:47
    smoki
    O, nawet Kobayashi dostała angaż ;)
  • Avatar
    A
    Frostmourne 29.08.2018 20:09
    Ahhh nareszcie.
    W końcu ruszyło.

    Teraz widać jak przyjemnie się to ogląda. Te anime właśnie takie powinno być, a nie jakieś dramato­‑romasne wieśniaków, trening nic nie znaczącego blondynka i jego yandere księżniczki.

    Jak ja bym chciał, żeby to już do końca szło tą drogą.

    Taki ma być Overlord. Dużo akcji, walk, dominacji, pogromu, krwi i minimum litości.
  • Avatar
    A
    Klemens 28.08.2018 17:19
    I na taki odcinek warto było czekać cały tydzień!
    • Avatar
      blob 28.08.2018 21:50
      Muahaha, zetsubō Ningen!

      Tak, to jest Overlord jakiego lubię. „Nasi” są źli, ale to my jesteśmy po ich stronie barykady :D
    • Avatar
      Weiter 28.08.2018 23:00
      Ło panie.. To jest coś na co można czekać. I tak za pomocą jednego odcinka, nagle poziom wyczekiwania wyrównał się do tytanów i hero.
    • Avatar
      . 29.08.2018 02:03
      Trochę trudno mi zrozumieć tę ekscytację wynikającą z tego, że  kliknij: ukryte  Równie dobrze mógłby się tym zająć, którykolwiek z podwładnych, czy nawet przypadkowa grupka przywołanych mobów.

      Być może po nędzy ostatnich iluś ostatnich odcinków pojawią się jakieś rzeczywiste zagrożenia, choć zważywszy na to, co ludziom się podoba, nie zdziwię się jeśli kolejne serie skupią się na przetrącaniu karków szczeniaczkom czy okradaniu przedszkolaków z kieszonkowego.
      • Avatar
        Weiter 29.08.2018 15:25
        Masz jakieś błędne przekonania. Tutaj nie ma zachwytów, że sam Ainz „zgangował” randomów. Radość jest, bo nareszcie coś poszło do przodu. W bardziej „namacalnej” formie. Było mrocznie i konkretnie czyli to, za co ludzie lubią tą serie.


        Po dalszej Twojej wypowiedzi wnioskuje, że jesteś z tej kategorii typu „o są jakieś walki, to plebsowi się podoba, mnie się podobają dialogi i rozwój świata, a nie jakieś tam śmieszne walki z randomami”. W ten sposób szufladkujesz ludzi.



        • Avatar
          . 29.08.2018 16:15
          Coś ma szansę ruszyć dopiero w 9 z 13 odcinków, czyli pewnie będzie takie standardowe rzucenie ochłapa na sam koniec, by dać ludziom nadzieję, że w kolejnej serii rzeczywiście będzie się działo.

          Tymczasem wcześniej mieliśmy nudny wątek wieśniaków (jedyna istotna rzecz dla fabuły – jeden z nich wyprodukował eliksir w innym kolorze) i całe dwa odcinki poświęcone znęcaniu się nad słabeuszami. Rozumiem, że to mniejsze zło potrzebne do czynienia większego zła, lecz spokojnie dałoby się to przyciąć do 1 odcinka (skoro czas goni). Tak to jest takie rozwleczone i dość prymitywne „Buhahaha, aleśmy podli >:P”.

          Jak widać po tym wątku, niektórym takie podejście twórców wystarcza, by czuć się podekscytowanym. Mój zapał do Overlorda jest natomiast z serii na serię coraz słabszy.
          • Avatar
            Klemens 30.08.2018 00:46
            Tak była pisana nowelka i w taki sposób na jej przedstawienie wybrali twórcy anime. Gdyby skracali całe książki do jednego odcinka, to krzyczałbyś, że ucinają materiał źródłowy. A jak nie Ty, to kto inny by narzekał. Wszystkim nie dogodzisz. Od pierwszego sezonu było wiadomo, że będą w taki a nie inny sposób pracować z materiałem, więc nie wiem w czym widzisz problem. Nie zdziwiłby mnie Twój komentarz pod dyskusją na temat 1. czy 2. sezonu, ale tutaj? 3 sezon trzymają się tej samej konwencji, a Tobie się nagle nie podoba.
  • Avatar
    A
    Alt_TruIsta 22.08.2018 18:11
    A tak z ciekawości bo kiedyś to śledziłem, kto tam jest teraz najpotężniejszy jeśli chodzi o moc? Główny bohater?;p
  • Avatar
    A
    Rolaka 21.08.2018 18:47
    7 odcinek i...
    ... nareszcie się doczekałam prawdziwego Overlorda! Krwawo, bezlitośnie, cudownie! Wspaniały odcinek, na który było warto czekać!
    • Avatar
      . 21.08.2018 21:03
      Re: 7 odcinek i...
      Szczerze powiedziawszy, sama końcówka, w której  kliknij: ukryte  budzi pewien niesmak. Hype schodzi do ujemnych poziomów.
      • Avatar
        Saarverok 21.08.2018 22:21
        Re: 7 odcinek i...
        Nie sądzę, by to się w taki sposób skończyło, on tak nie działa. A tak to w zasadzie cały odcinek obejrzałem z pewnym zainteresowaniem i ostatecznie mam takie… meh?  kliknij: ukryte .
        • Avatar
          Rolaka 21.08.2018 22:36
          Re: 7 odcinek i...
          Teoretycznie tak, mógłby zostać władcą z palcem w nosie, ale z drugiej strony podoba mi się rozsądek Ainza. On tak naprawdę nie zna w pełni tego świata. kliknij: ukryte  A wracajac do Ainza, pamiętajmy, że wciąż gdzieś tam sobie siedzą goście, którzy zawładnęli umysłem wampirzycy. Ruszy sobie na świat, a cała jego świta znajdzie się pod kontrolą umysłów? Pod tym względem szanuję Ainza, choć fakt faktem, że Nazarik jest cholernie silnie :) Aż czasem za silne.
        • Avatar
          Slova 22.08.2018 11:12
          Re: 7 odcinek i...
          W tym świecie są jeszcze NPC, które mogą narobić Ainzowi kłopotów. Dlatego postępuje tak ostrożnie.
  • Avatar
    A
    Sogi 15.08.2018 01:09
    6 ep III serii w końcu jakieś oznaki zycia
    Oj gdyby 6 ep. był 1 z 3 serii miałbym wielką nadzieję że ta seria to będzie coś. Po jakiego grzyba było ostatnie 5 epów. Tu jeszcze coś żyje 6 epizod przywołał moje wspomnienie o klimacie I serii Overlorda. Nie mam pojęcia co będzie dalej bo novelki nie czytam ale niech już przy tym co się właśnie rozpoczęło pozostaną bo 3 sezon przez ostatnie 5 epów oglądałem z wielkimi bólami. Ale właśnie jego ekg dało oznaki życia. Oby tak dalej bo przynudzali już do granic testując nerwy chyba każdemu kto kiedyś polubił Overlorda.
  • Avatar
    A
    5 ep i ... 13.08.2018 04:46
    Na chwile obecną słabo to wygląda za dużo fanserwisu i jakiegoś pseudo romansu który nie posuwa fabuł ani nie buduje klimatu bardziej mi to jakąś mutację SAO przypomina niż overlorda s1…
    • Avatar
      Rolaka 14.08.2018 19:07
      6 ep i...
      w zasadzie nadal nic. Nudne rozmowy, coś niby rusza do przodu, ale podejrzewam, że „akcja” będzie prowadzona coś w stylu 2 sezonu w arcu z tym Jabal…coś tam…Oj, nie jest dobrze, nie jest :(
      • Avatar
        blob 14.08.2018 23:59
        Re: 6 ep i...
        No bo to był raczej typowy wstępniak. Może coś się ruszy, zapowiada się fajnie (przynajmniej lepiej niż to co było do tej pory). Chociaż spodziewałbym się raczej formuły z „Men in the Kingdom” arc, czyli trochę akcji, gadanie, gadanie, trochę akcji itd…
    • Avatar
      Sogi 15.08.2018 01:35
      6 ep i
      Nie wiem na ile istnieją szanse na 4 sezon dla Overlorda.
      Pierwsze wzmianki czytałem ze III seria to będzie 24 ep teraz wiemy ze 13 ep. Po 5 ep nerwy mi już zagrały a po 6 wkurzyło mnie że te poprzednie 5 to było totalne GGGGG…i strata czasu. To tak jakby Hobbita zekranizowali zgodnie z tym co jest w książce to pierwsze 5 min filmu oglądalibyśmy zadumane bredzenie o tym skąd pochodzi wzór na kubku z którego krasnal żłopie miód a film oglądalibyśmy godzinami z przerwmi na wywód o rodowodach, kolorach zachodu słońca i innych tak istotnych rzeczach jak aromat końskiego zadka którego mają pożreć trole. Olać fabułę noveli bo tego co jest ciekawe w Overlordzie to już jako anime możemy nigdy nie zobaczyć. Niestety chcieć to sobie można. Wkurza mnie to bo ten myk jest w wielu seriach męczony z uporem maniaka. Serie tracą widownie więc są szybko porzucane i już nigdy nie zostaną zekranizowane. Twórcy dobijają je takim podejsciem do tematu bo może jeszcze ktoś rzuci kasę to pomęczymy ludzi fanserwisem a na końcu jakiś twist n roll zeby jeczeli o kolejną serię. Niestety widownia cierpliwa nie jest idzie tam gdzie jest ciekawiej bo ze zrozumiałych przyczyn ma resztę daleko i głęboko tam gdzie plecy kończą swoją szlachetną nazwę.
      • Avatar
        Rolaka 15.08.2018 08:33
        Re: 6 ep i
        Mi się wydaje, że na 4 sezon raczej nie możemy liczyć, przynajmniej nie w najbliższym czasie. Nawet z samego faktu, że studio zajmujące się tym tytułem zapowiedziało kilka poważniejszych tytułów w ostatnim czasie, potem pewnie będą chcieli coś wypuścić, żeby „zarobić”, więc raczej 4 sezonu bym nie oczekiwała. A jeszcze dochodzi do tego brak novelki i tomów. Bo chyba ostatnio wyszedł dopiero 12, więc raczej poczekają aż novelka się napisze… Więc tak, nie mamy na co czekać :)
  • Avatar
    A
    Rolaka 1.08.2018 18:04
    Po 4 odcinkach
    Dużo gadania, dużo „zbędnych” scen i zbyt dużo przedłużania. Ok, Ainz jest wspaniały, tak samo Nazarik, ale naprawdę, nie musza już tego powtarzać w każdym odcinku, zabierając z niego co najmniej 5 minut. Poza tym… No jest nudno. Zapowiada się, że 5 odcinek w końcu coś ruszy + pewnie skończy tom, ale tka przez te 4 odcinki jest średnio. Jeszcze gdyby to miała być 24­‑odcinkowa seria, a tak? 13? I znowu powtarza się sytuacja z 2 sezonu? Oj, niedobrze, niedobrze. W zasadzie dużo lepiej by na tym wyszli, gdyby przyspieszyli trochę i „wepchnęli” więcej tomów na sezon, ale cóż… Jest jak jest. Będę oglądała do końca, ale mimo wszystko czuję się zawiedziona :(
    • Avatar
      -Puzzle 1.08.2018 19:42
      Re: Po 4 odcinkach
      Konsekwentnie realizują 4 odcinki na tom. Ten sezon zakończą na 9 tomie, więc spokojnie się wyrobią.  kliknij: ukryte 
      Tutaj jest trudna sytuacja, bo jakby przyśpieszyli tempo, to widzowie znający LN by marudzili, że twórcy spłycili historię i wycięli bardzo istotne sceny. Z kolei przy wiernej ekranizacji (a mamy do czynienia z relatywnie wierną adaptacją) tempo akcji wydaje się za wolne – co ciekawe zjawisko to znika, gdy oglądamy serię „na raz” w całości.
      Za to czekanie cały tydzień na nowy odcinek faktycznie może być upierdliwe :)
      • Avatar
        Rolaka 1.08.2018 20:43
        Re: Po 4 odcinkach
        Dopiero skończyłam LN na 4 tomie, więc nie wiem, co jest dalej. Jest jak jest. Pewnie niektórym się podoba. Ale niestety, dla mnie za nudno :(
      • Avatar
        Saarverok 1.08.2018 22:21
        Re: Po 4 odcinkach
        Coś w tym jest, z tym oglądaniem „na raz”. Po przemieleniu paru serii po raz wtóry przy niektórych odczuwam podobną satysfakcję jak za pierwszym razem, inne natomiast, chociaż lubię i szanuję, wydają się za bardzo rozciągnięte. A tu akurat Overlorda lubię, miło się patrzy na te wszystkie interakcje między bohaterami. Rozciągnięta narracja mi nie przeszkadza, w sensie – no ej, o czym jest to anime? O samozwańczym, wszechmocnym dyktatorze z potężną armią, który chce w jakiś umiarkowany sposób dowiedzieć się, dlaczego się znalazł w takiej sytuacji, przy okazji wywołując zamieszanie wynikające z jego supremacji nad innymi istotami. Momentami fabuła przeplatana jest fanserwisem. Tu nie ma nic więcej. I albo to ktoś lubi, albo nie. Dla mnie w ogóle seria nie wzbiła się jeszcze na jakikolwiek wyższy poziom niż 7/10. Ale ogląda się przyjemnie :)
  • Avatar
    A
    sogi 29.07.2018 21:35
    I znowu pitolenie
    Jak na 2 pierwsze epki to czuję się jak po zaserwowaniu kluch leniwych zatkało mnie ze będzie to samo co w 2 sezonie. Jeszcze jeden taki ep i niech już kolejnych sezonów Overlorda nie robią. Ja rozumiem że to jest na podstawie light novel ale to dlatego powinni wybrać to co najlepsze do anime. 4 sezonu to już raczej nie bedzie więc tym bardziej powinni selekcjonować. Nie chodzi mi tu o ciągłe walki ale takie przebierki i cut'y scenariusza aby było ciekawie. Niestety nie na tego. No żesz o wiosce i goblinach teraz męczyć będą – serio to było takie nie do pominięcia względem fabuły.
  • Avatar
    A
    -Puzzle 25.07.2018 11:37
    Odcinek 3
    Nareszcie mieliśmy okazję lepiej poznać Lupusreginę. Muszę przyznać, że jej druga twarz nie wydawała się aż tak złowieszcza w książce – wyszedł z niej potwór pokroju Solution.  kliknij: ukryte 
    Reszta odcinka na szczęście przebiegła sprawnie, także za tydzień powinni skończyć ten arc.  kliknij: ukryte 
     kliknij: ukryte 
  • Avatar
    A
    Dragantis 18.07.2018 21:40
    Oho albo mi się zdaję albo zaczęli od 8 tomu zamiast 7, ciekawe.
    • Avatar
      -Puzzle 19.07.2018 07:45
      8 tom fabularnie leży pomiędzy tomami 4 i 5. Musieli to nadrobić.
  • Avatar
    A
    zniesmaczony 18.07.2018 20:27
    Powtórka z rozrywki?
    Czyli co? Znów lecimy w 3 minuty warte oglądania czyli Nazzaricka, a reszta odcinka to nic nie warte postacie poboczne, do tego cienkie jak d… makaron nitki szlachetny.
    • Avatar
      blob 18.07.2018 21:54
      Re: Powtórka z rozrywki?
      No trochę wkurzające są już te „slice of life”. Normalnie by mi to nie przeszkadzało gdyby nie świadomość, że sezon ma tylko 13 odcinków i każda minuta jest cenna. Dwa ostatnie odcinki prawie nic nie wniosły, mało co poświęciły głównym postaciom…
      • Avatar
        Tassadar 25.07.2018 21:53
        Re: Powtórka z rozrywki?
        Co ciekawe ja akurat uwielbiam Overlorda właśnie za wątki postacie poboczne. Pasuje mi układ, w którym Ainz i spółka mają w każdej serii jakiś większy plan, ale wszystkie przygotowania obserwujemy z punktu widzenia postaci drugoplanowych. To dla mnie istotna zaleta, bo dzięki temu nie ma się poczucia, że anime to tylko przepakowani bohaterowie idący przez świat bez problemów. Zmiana perspektywy obserwowania wydarzeń pozwala bardzie wczuć się w świat. Dlatego też odcinek 2 i 3 były jak dla mnie idealne przez spodziewanym przyśpieszeniem akcji. Owszem, płaci się za to cenę w postaci mniejszej ilości wątków na sezon, ale uważam, że upychanie większej ilości wydarzeń odbiłoby się na całości negatywnie.

        No i tak przynajmniej ostrze już sobie zęby na mangę i light novel, o czym jeszcze parę tygodni temu w życiu bym nie pomyślał, bo wstyd przyznać, ale przegapiłem Overlorda, gdy wchodził na ekrany, i dopiero niedawno miałem przyjemność się z nim zapoznać.
        • Avatar
          blob 26.07.2018 18:29
          Re: Powtórka z rozrywki?
          Nie mówię że nie lubię tych wątków. Np. podobał mi się wątek „obyczajowy” w Lizardman arc. W ten sposób faktycznie widzisz, że w szeregach Einsa są pełnokrwiste postacie, a nie tylko moby.

          Natomiast zawsze mam na uwadze ograniczony czas serii. I choć jest to podyktowane samymi light novels, to co wychodzi w książkach nie zawsze ma dobre przełożenie w anime. W świecie Overlorda dzieje się za dużo ciekawych rzeczy, żeby skupiać się np. na naciąganych dialogach między goblinami a ludźmi (ale to już może być wina autora LN).
  • Avatar
    A
    Klemens 10.07.2018 17:40
    Tyle czekania i hajpu na taki pierwszy odcinek? To nieźle mnie zaskoczyli.
    • Avatar
      Nikodemsky 10.07.2018 18:46
      Ja jestem usatysfakcjonowany takim lekkim, komediowym wejściem. W końcu ten typ humoru to część overlorda. Przynajmniej nie pootwierali masy wątków pobocznych, jak na początku drugiego sezonu.

      Z drugiej strony odcinek tego typu równie dobrze mógł być wydany w formie OVA – w końcu gorące źródła to przewodni temat takowych.
      • Avatar
        Klemens 10.07.2018 19:07
        O właśnie! OVA! Tego akronimu szukałem. Dokładnie to chciałem napisać – ten odcinek jest idealny, ale do wydania OVA, a nie do głównej serii :x Chyba, że już szykują sezon 4 i mają w nosie jakie tempo narzucą.
        • Avatar
          Saarverok 10.07.2018 22:07
          Spokojnie, jeszcze 11 odcinków zostało (chyba). Samo to, że po dosyć średnim drugim sezonie szybko dostaliśmy trzeci dobrze rokuje, tym bardziej, że drugi tak jak wspomnieliście nawiązał dużo wątków, które w trójce mogą zostać fajnie wyjaśnione. Nie znam pierwowzoru, ale z perspektywy widza mam takie odczucie.
    • Avatar
      blob 10.07.2018 23:55
      Też mnie ten odcinek zaskoczył, taki jakby wyrwany z kontekstu.

      Swoją drogą tego typu odcinki pokazują, że chyba łatka dark fantasy nie pasuje do tej serii :P