Tanuki-Anime

Tanuki.pl

Wyszukiwarka recenzji

Dango

Komentarze

Mirollz

  • Avatar
    Mirollz 13.08.2016 13:03
    Re: Re Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu
    Komentarz do recenzji "Re: Zero Kara Hajimeru Isekai Seikatsu"
    chodziło mi o to, że anime wywołuje dyskusje, ludzie dyskutują 'wtf' sie działo/dzieje.

    Myślę że nie bardzo rozumiesz słowo niszowy. Niszowy to taki, który wpasowuję się w 'niszę' konkretne miejsce, domyślnie puste. Napisałem to w sensie takim, że to anime łączy wiele takich 'na pierwszy rzut oka' oklepanych schematów (patrz moje kom. wyżej) i robi z tego coś oryginalnego który ostatecznie burzy te schematy.

    Popełniłem błąd z tym, że mały % ludzi się tym anime zachwyca, bo faktycznie pozytywnych komentarzy jest wiele. Uważam jednak, że spowodowane jest to właśnie tą swoją powierzchowną otoczką lekkiego anime jakich wiele, a dopiero 'budzi' widza w trakcie :).
  • Avatar
    Mirollz 11.08.2016 20:41
    Re: Re Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu
    Komentarz do recenzji "Re: Zero Kara Hajimeru Isekai Seikatsu"
    widze że nie czytasz komentarzy tylko patrzysz na ocenę. Tak ocena jest wysoka zasłużenie :)
  • Avatar
    Mirollz 10.08.2016 23:12
    Re: Re Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu
    Komentarz do recenzji "Re: Zero Kara Hajimeru Isekai Seikatsu"
    Ależ skąd, dlaczego tak uważam? Poczytaj komentarze, i to nie tylko tutaj, na zagranicznych stronach także.

    Z góry Ci mogę powiedzieć że ilość osób, które zaczęły oglądać Re: (nie znając pierwowzoru), ponieważ zaszufladkowały go jako komedio­‑dramat z elementami romansu/akcji jakich multum, będzie bardzo wysoki :).

    I co się okazało?
    że to właśnie te osoby mają najwięcej problemów z tym anime.
    Poczytaj jakie są główne zarzuty. Wiele z nich można zebrać do kupy i wyczytać między wersami: „ale to anime nie ma tak samo budowanej akcji, takich samych bohaterów, takich samych romansów jak X Y Z = anime jest be”.
  • Avatar
    Mirollz 10.08.2016 22:39
    Re: Re Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu
    Komentarz do recenzji "Re: Zero Kara Hajimeru Isekai Seikatsu"
    Zrobili niszowe anime które mały % ludzi zachwyca a resztę do siebie zraża. Nie widzę nic w tym złego. Sama dyskusja jaka się tu wywiązuje – z sensem lub nie – daje dowód na to że anime jest bardzo specyficzne i daje ludziom w kość :).

    Anime przyciągnie koneserów i odrzuci sezonowców – w tym nie widzę nic niezwykłego bo to nie pierwsza i nie ostatnia taka seria, która dzieli w ten sposób widownie.
    Dla mnie to na +, na duży +.
  • Mirollz 6.08.2016 15:29:51 - komentarz usunięto
  • Mirollz 4.08.2016 19:34:59 - komentarz usunięto
  • Avatar
    A
    Mirollz 1.08.2016 17:12
    psychologiczny majstersztyk
    Komentarz do recenzji "Re: Zero Kara Hajimeru Isekai Seikatsu"
    Odcinek perfekcyjny pod względem psychologicznym. Po prostu jak żyje nie widziałem tak pięknie odegranej roli w anime. 6+. Nawet niesamowicie wyraziście (za bardzo) ukazana teoria zwalczania zła dobrem. No aż powtórze – psychologicznie MEGA.

    Natomiast trochę faktycznie, trzeba stwierdzić że anime wspina się na coraz wyższe progi – dla wielu już za wysokie (widzę po komentarzach poniżej). Faktycznie widz może poczuć się zagubiony i – oczekując kulminacji napięcia – dostaje zimną wodą w twarz.
    Jak ktoś niżej wspomniał,  kliknij: ukryte 
    O wiele większy nacisk na symbolikę niż na autentyczność tego zajścia moim zdaniem. Za to bym dał minusa.

    Ale i tak „mmmmm­‑mm”, nie ma takiego drugiego odcinka anime z tak dobrze odwzorowanym psychologicznym aoutodestruktywizmem :). Coś pięknego.

    Fabularnie, ciekawe jak dużo z tej symboliki okaże się tylko '5cio minutową podnietą' a ile przełoży się na fabułę.
  • Avatar
    Mirollz 1.08.2016 16:58
    Re: Odc. 18
    Komentarz do recenzji "Re: Zero Kara Hajimeru Isekai Seikatsu"
    +1 Popieram
  • Mirollz 27.07.2016 17:24:22 - komentarz usunięto
  • Mirollz 27.07.2016 04:00:40 - komentarz usunięto
  • Mirollz 27.07.2016 03:56:59 - komentarz usunięto
  • Avatar
    Mirollz 26.07.2016 23:18
    Re: Po 17 odcinku
    Komentarz do recenzji "Re: Zero Kara Hajimeru Isekai Seikatsu"
    Hejtują osoby pokroju Uratugo, które pewnie połowe przygody z anime poświęciła na lekkie shounenowe seryjki i woli jak głowni bohaterowie kochają się nawzajem zamiast odznaczania się jakimś poważnym PTSD czy wręcz uciekanie w stan Fugi.

    Groteska i tragizm wyciekający z tej serii nie musi nikomu iść na rękę, bo jak kilka osób wcześniej się wypowiedziała – seria tym się broni i jest to jej najmocniejszy element.
    Simerus napisał(a):
    (...)jednak faktycznie White Fox odwala naprawdę kawał dobrej roboty, świadczą o tym opinie na MALu i opinie wielu widzów.

    Również jestem tego zdania, wszystkim tym którzy płaczą, że seria poszła nie w takie klimaty jakie by sobie życzyli zachęcam do dziesiątek komedyjek romantycznych z elementami tragizmu.
  • Avatar
    Mirollz 12.07.2016 16:29
    Komentarz do recenzji "Re: Zero Kara Hajimeru Isekai Seikatsu"
    nie zabiegam o to, ja nie szukam poklasku w internetach :).

    no i podsumowując: nie musisz odpisywać, żyj w swoim świętym przekonaniu że masz racje, ja Ci nie bronie przecież.
  • Avatar
    Mirollz 12.07.2016 14:11
    Komentarz do recenzji "Re: Zero Kara Hajimeru Isekai Seikatsu"
    Nie wiem kim jesteś chłopczyku ale widać że wakacje pełną gębą :)

    A pisz sobie co chcesz! Pójde po popcorn następnym razem =]
  • Avatar
    Mirollz 11.07.2016 23:26
    Komentarz do recenzji "Re: Zero Kara Hajimeru Isekai Seikatsu"
    Nie chcę się tutaj z Tobą kłócić ponieważ nie masz najwyraźniej odpowiedniej wiedzy aby się wypowiadać w tym temacie, wiec po prostu uwierz mi na słowo że jest to Puck a nie pack. :) パック – pakku – Puck. [chociaż przyznam że wymawia się BARDZO podobnie więc tak na prawdę nie ma sie o co czepiać]

    Co do jakichś Twoich spekulacji – a spekuluj sobie, ja dałem zakryty tekst ponieważ ja wiem co się stalo (spoilery LN) a nie dlatego żebyś Ty się z tym kłócił :). Możesz tworzyć swoje teorie skoro tak Ci pasuje, nic mi do tego, ale możę przydałoby się uważniej oglądać anime? :)
  • Avatar
    Mirollz 11.07.2016 19:17
    Komentarz do recenzji "Re: Zero Kara Hajimeru Isekai Seikatsu"
     kliknij: ukryte Mowa o tym przy walce z tą babeczka w gospodzie u staruszka. Emilia zapytana czy ma jakiegoś asa w rękawie spogląda na Puck'a i mówi 'tak, ale wtedy tylko ja bym przeżyła'.

    Puck to jeden z 4 najsilniejszych duchów.
  • Avatar
    Mirollz 25.06.2016 23:23
    Re: Śliczna wydmuszka
    Komentarz do recenzji "Kotonoha no Niwa"
    Troche nie o to tu chodzi, bo Hoshi o Ou… jak i Yakusoku no Basho były dobre zarówno w fabule jak i oprawie wizualnej (szczególnie nowsze dzieło) – stąd napisałem że miałem nadzieje iż trend się utrzyma.
    Tak więc nie jest to krytyka stylu Shinkaja a raczej tego, że po raz kolejny poprzestał tylko na grafice – bez ciekawego środka.
  • Avatar
    Mirollz 25.06.2016 00:13
    Re: Śliczna wydmuszka
    Komentarz do recenzji "Kotonoha no Niwa"
    *zakończona 5cio minutowym 'chwytaczem za niewieście serca'. (szkoda że edytować się nie da :( )
  • Avatar
    A
    Mirollz 25.06.2016 00:10
    Śliczna wydmuszka
    Komentarz do recenzji "Kotonoha no Niwa"
    Po Hoshi o Ou kodomo miałem nadzieje, że Shinkai zacznie robić coś więcej w tym stylu niż tylko przepiękne animacje bez fabularnego środka… no i się zawiodłem. Znowu dostaliśmy wydmuszkę – bardzo piękną wizualnie – ale niestety znowu pustą w środku. Fabuła gorsza niż z brazylijskiej telenoweli zakończona 5­‑cio minutowym zakończeniem, które dodatkowo pozostawić może widza (mnie) w lekkim niesmaku.

    Film zbyt naiwny, zbyt dziecinny w swoich założeniach i końcowym przesłaniu. a szkoda. Oby Kimi no Na­‑wa było lepsze.!
  • Avatar
    Mirollz 17.06.2016 21:36
    Komentarz do recenzji "Koutetsujou no Kabaneri"
    <haha> :)
  • Avatar
    Mirollz 10.06.2016 21:54
    Re: Beznadzieja...
    Komentarz do recenzji "Koutetsujou no Kabaneri"
    Otóż to.
  • Avatar
    Mirollz 10.06.2016 21:54
    Re: Ha-ha-ha!
    Komentarz do recenzji "Koutetsujou no Kabaneri"
    ale jak widać po komentarzach nawet takie anime ma swoich wielbicieli :)
  • Avatar
    A
    Mirollz 3.06.2016 15:20
    Komentarz do recenzji "Koutetsujou no Kabaneri"
    Anime słabiutkie – stara się brać widza na litość i odcina kupony od (*cough* badziewnego *cough*) SNK. Przede wszystkim jednak jak już ktoś wcześniej wspomniał – anime stara się zrobić z widza debila „a bo może nie zauważy, może się nie domyśli”

    Przy b.dobrej ścieżce dźwiękowej (aż sobie wrzuciłem OST na spotify) to reszta jest totalną kupą.

    2/10
  • Avatar
    A
    Mirollz 2.06.2016 02:23
    Słabizna
    Komentarz do recenzji "Shisha no Teikoku"
    Ten film to jakiś romantyczny obraz tragicznego dramatu o znaczeniu tak głębokim… że aż mi ono umknęło.
    Fakt, że zbytnio się nie skupiłem aby zrozumieć wszystko o co w tym filmie chodziło ale…
    cała fabuła kręci się wokół romantycznej potrzeby głównego bohatera aby to przywrócić duszę swojemu, ekhm, „podopiecznemu”.

    Żeby zrozumieć jego miłość oraz dostrzec sens w jego poczynaniach, sens w aktach popełnianych przez jego towarzyszy trzeba być nader wrażliwym na ten jego pietyzm.

    Ja nie jestem: film to dno pod względem merytorycznym, fabularnym jak i pod względem 'zgrania' wszystkiego jako całość. Nie polecam.
  • Avatar
    A
    Mirollz 31.05.2016 02:15
    Zaskoczenie
    Komentarz do recenzji "Kono Subarashii Sekai ni Shukufuku o!"
    Nie przepadam za komediami, nie znoszę wręcz fan­‑serwisu, nienawidzę wręcz zdziecinniałych protagonistów wypełniających znaczny % anime przeznaczonych dla dzieci w wieku gimnazjalnym (~15 lat)

    Natomiast, przy tym anime spędziłem całkiem miło czas – udało mi się nawet przełknąć grafikę a postać Megumin przypomniała mi jak to jest śmiać się z głupkowatej komedyjki :).

    Szczerze polecam, szczególnie że to anime „na raz” 10 odcinków 'łatwo przyszło łatwo poszło'.
    Solidne 7/10 :)