x
Tanuki.pl korzysta z plików cookie w celach prowadzenia
reklamy, statystyk i dla dostosowania wortalu do
indywidualnych potrzeb użytkowników, mogą też z nich korzystać współpracujący z nami reklamodawcy.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Szczegóły dotyczące stosowania przez wortal Tanuki.pl
plików cookie znajdziesz w
polityce prywatności.
Powinno być chyba „żałośnie tanie”.
I śpiewał chyba raczej Kazik Staszewski. Z tego co się orientuję, Kurt Weill był kompozytorem muzyki do oryginalnych tekstów Bertolta Brechta.
Pozostałe dwa są raczej opcjonalne.
Kitauji Koukou Suisougakubu e Youkoso (2016) i Todoketai Melody (2017) streszczają pierwsze dwa sezony.
Liz to Aoi Tori (2018), Chikai no Finale (2019) i Ensemble Contest Hen (2023) rozgrywają się miedzy drugim i trzecim sezonem.
Ja obstawiam powszechną niechęć do CGI.
Termin, którego przypuszczalnie szukasz, to „złota godzina” :)
Raczej panienki są wybiegiem do eksploatowania reguł świata przedstawionego.
Na poziomie konceptu to jest autentycznie kompetentna seria, a komedia fantasy to trudny podgatunek.
Genologiczne dylematy, o których ludzie piszą prace magisterskie :P
Ja bym powiedział, że jest gdzieś pomiędzy, bo jednak baśniową oczywistą cudowność próbuje godzić z mimetyczną psychologią bohaterów.
Ousama Ranking, Maquia, Ishuzoku Reviewers – parę solidnych fantasy przed 2023 było.
Ale że jako anime, czy że w ogóle?
Re: 6
Re: Sztuka pisania recenzji
Doskonale rozumiem, że odrobinę niedzisiejsza forma funkcjonowania serwisu wynika z zewnętrznych ograniczeń organizacyjnych i ekonomicznych, ale czy formuła pisarska danego tekstu nie zależy już od inwencji samego recenzenta? :)
Pozdrawiam.
Re: Ilość treści przygniata
Re: Boruto -Naruto Next Generation- po 293 odcinku (koniec)
Re: Boruto -Naruto Next Generation- po 293 odcinku (koniec)
Re: słowa słowa słowa
A to, że Redakcja nie udziela się bezpośrednio w komentarzach, nie znaczy, że jej nie ma. Redakcja po godzinach ogarnia tu wszystkie kwestie organizacyjne, a o każdą drobnostkę można dopytać przez prywatną wiadomość czy Discorda.
Re: słowa słowa słowa
Re: słowa słowa słowa
Co do charakteru tekstów i polityki portali, to prawdopodobnie mamy odmienne oczekiwania. Będzie to ogromne uogólnienie, ale wydaje mi się, że recenzje na MALu to przeważnie lapidarne formy, odpowiadające na podstawowe pytania w rodzaju „o czym?”, „dla kogo?”, „czy warto?”. Nikomu nie bronię ich pisać ani czytać, osobiście jednak tego typu informacje zwykle jestem w stanie wywnioskować sam, po lekturze opisu serii w sezonowym zestawieniu. Nie będę słodził, że recenzje na Tanuki zawsze trzymają ponadprzeciętny poziom, bo rzeczywiście różnie z tym bywa, ale tutejsi autorzy wykazują pewne tendencje do akcentowania osobistych perspektyw, „czepiania się” niuansów czy pisania w jakiejś konwencji, np. sarkastycznej. Dla mnie czytanie takich recenzji zawsze jest bardziej produktywne, bo pozwala wyłapać rzeczy, których sam nie widzę.
Fakt, że aby opublikować tu tekst trzeba mieć odrobinę więcej zacięcia, ale jak pisał wcześniej ZSRRKnight, wymagania nie są przesadnie wygórowane, a ewentualne wątpliwości zawsze można uzgodnić w procesie autoryzacji. Jako zewnętrzny współpracownik nie znam metod pracy redakcji i nie wiem, jakie ktoś inny mógł mieć z tym doświadczenia. Niemniej w moim przypadku nikt nigdy nie ingerował w poglądy ani styl, a zdarzało mi się wypisywać naprawdę tendencyjne i obraźliwe bzdury.
Re: słowa słowa słowa
Re: słowa słowa słowa