Tanuki-Anime

Tanuki.pl

Wyszukiwarka recenzji

Yatta.pl

Komentarze

Slayers Revolution

  • Dodaj komentarz
  • Recenzja anime
  • Avatar
    A
    Koleś 17.12.2018 17:48
    Tytuł revolution jest chyba nie na miejscu
    ...bo rewolucją to anime nie jest. Obejrzałem parę odcinków. Lina faktycznie ciągle się darła i rozwalała wszystko na swej drodze w pogoni za pokemonem. Poza tym była też gadająca ryba na dwóch nogach (poprawcie mnie jeśli się mylę) i dużo chaotycznej jak nie bezsensownej akcji. Lepiej obejrzeć wydania z poprzednich lat
    Odpowiedz
  • Avatar
    A
    Davion 2.01.2012 17:40
    To anime to kompletnie nie to, klimat wcześniejszych serii zaniknął a Zelgadis (jedna z moich ulubionych postaci) został zepsuty tym że zrobiono z niego postać komiczną. Jego mocną stroną w poprzednich seriach była właśnie zdolność stania z boku i utrzymywania powagi, w czasie gdy część komediową realizowali Amelia, Gourry czasem wraz z Liną. – dla serii
    Odpowiedz
  • Avatar
    A
    Byczusia 21.09.2011 12:00
    Czwarta seria Slayers- mimo iż nie dorównuje tamtym seriom to jednak była bardzo ciekawa, choć było w nim trochę lania wody. Jednak trochę mnie ten Pokota irytował, ale ostatecznie wyrobiłam sobie pozytywne zdanie na jego temat. Chociaż np. niektóre odcinki mnie wnerwiały: np.odcinek o toczeniu kuli. Jednak mimo wszystko były momenty,które mnie rozśmieszały do łez. Lecz np. gadki o Rezo, litości.
    Odpowiedz
  • Avatar
    A
    jjj 20.06.2011 21:19
    Revolution- łeee, Evolution- R- duuużo lepsze
    O Rvolution myślę, że niżej wszystko zostało powiedziane. Moim zdaniem najbardziej irytująca jest zmiana charakterów- te drobne cechy, a tak wpływające na całość. Rozwrzeszczana Lina, Gourry po lobotomii, Zel z klapkami na oczach… Tragedia.

    Ale Evolution- R od 4­‑5 odcinka już zdecydowanie bardziej przypomina starsze serie- wraca klimat i można ją uznać za trochę słabszą kontynuację Next i Try. Słabsza, bo jednak końcówka jest taka- odgrzewana trochę :/ i oczywiście spapiony na maxa Xellos (w ogóle momentami postacie wyglądają jak ze spuchniętą połową twarzy- niby kreska ta sama, ale jakoś tak… :/ ) W każdym razie, gdyby zrobili następną serię w takim klimacie (tylko nie jak Revolution!!!)to- give me… moooore… :D
    Odpowiedz
  • Avatar
    A
    Silla 13.05.2011 23:32
    Ja się pytam, co to ma być?
    W ramach 'slayersowego maratonu' sięgnęłam też i po serię Revolution. Jestem aktualnie na 5 odcinku i poważnie rozważam rzucenie tej serii w diabły. Ni to śmieszne, ni interesujące. Przez te 5 odcinków uśmiechnęłam się może najwyżej ze dwa razy, podczas gdy przy oglądaniu starych Slayersów od pierwszego odcinka leżałam na dywanie zwijając się ze śmiechu. Fabuła też jakoś nie napawa mnie optymistycznie – prawie połowa serii, a ledwo co coś się zaczyna dziać. I żeby chociaż te „ledwo coś” było w miarę interesujące. Ale gdzie tam, guzik. Oglądam i cały czas zastanawiam się, kiedy będzie koniec odcinka. Klimatu z poprzednich serii – ZERO. Mam wrażenie, że oglądam zupełnie inne anime, jakimś dziwnym trafem mające taki sam tytuł i bohaterów. No właśnie, bohaterowie. Ja się pytam, kto ich podmienił?! Gdzie się podziała stara Lina, ta inteligentna dziewczyna? Zamiast tego jest jakaś kretynka, która bez przerwy się wydziera, ewentualnie grozi wszystkim w około. Kto porwał Zelgadisa i zamiast niego podstawił jakiegoś nadętego bubka? A Amelia? Przecież ona też MYŚLAŁA! A teraz? Chyba cały rozum poszedł jej w „atuty”. Nie myślałam też, że Gourry może być jeszcze głupszy. Niestety może. W starszych seriach to było urocze, tu wybitnie mnie irytuje.
    Grafika jest okropna. Niby podretuszowana, ale nie podoba mi się. Jest za słodko (tęcza i gwiazdki przy pojawianiu/znikaniu Xallosa! Trzymajcie mnie, bo nie wytrzymam!), jest za kolorowo, postacie mają chwilami zupełnie inne rysy. Lina zrobiła się jakaś pucułowata na twarzy, Gourry albo zmalał (i przy okazji schudł i z blondyna zrobił się jakiś cytrynowo zółty), albo Zel (który zresztą też się przefarbował, tyle że na fioletowo i zrobił jakiś niebieski jak niebo) i Amelia sporo podrośli. Stara kreska o wiele bardziej mi odpowiadała, nawet jeśli chwilami potrafiła być brzydka. W dodatku mam takie dziwne wrażenie, że postacie mają zupełnie inne głosy, chociaż wiem, że seiyuu są ci sami. Chociażby Zel, którego ton głosu jest zupełnie inny. Tutaj mówi, jakby był wiecznie naburmuszony. Nie wiem, pan Midorikawa przeszedł jakąś spóźnioną mutację, czy jak?

    Jestem BARDZO zawiedziona nowymi Slayersami. Revolution jest kompletnie wyprane z klimatu poprzednich serii. W ogóle żałuję, że ta, pożal się Boże, kontynuacja w ogóle powstała… Skrzywdzili Slayersów, oj skrzywdzili.
    Odpowiedz
  • Avatar
    A
    MikoJeanne 17.03.2011 22:32
    Płakać mi się chciało ;/ !! Co się z tą genialną serią stało?!
    Powiem jedno : gdy pierwszy raz się dowiedziałam, że jest kontynuacja Slayers to myślałam że mnie rozerwie ze szczęścia, jako że nadal miałam w myślach obraz tego genialnego anime, które wraz z każdym odcinkiem coraz bardziej mnie wciągało – począwszy od 1 odcinka 1 serii gdy z sporym wybuchem wkroczyła Lina po serię NEXT, której wszystkie odc. mam na kompie i w której wkroczyła jedna z najlepszych postaci tego anime, pan „Sore wa Himitsu Desu!” czyli Xellos i aż po Try, kiedy co chwila ryczałam ze śmiechu, zwłaszcza w akcjach z Filią i Xellosem . I nadszedł niestety czas gdy to wszystko się skończyło. Wtedy jedyne co mi zostało to stworzyć doujinshi ze Slayers,ale nie takie pojedyncze tylko regularne z akcją,zdarzeniami,fabułą itp. (szczerze tworzę je do dziś i nie mogę wytworzyć, co chwilę mi coś przerywa:D :P )No wiecie. A wtedy znalazłam to – Slayers Revolution! Radość nie do opisania, szczęście jak u 4­‑latka co dostał ulubionego lizaczka. Znajduję pierwsze odcinek – obiecujący opening w wyk. Megumi Hayashibary razem z świeżą grafiką i kolorami. Koniec openingu i właściwa treść która, nie powiem, dość brutalnie mnie obudziła,dostałam jak obuchem w łeb i momentalnie przypomniało mi się moje zderzenie z drzewem jak uczyłam się jeździć na rowerze. Były też plusy(erm…choć na obecną chwilę poza op i ed? No może angaż starych seiyuu, największy plus i raczej jeden z niewielu:( ) ale tak to w pełni zgadzam się z większością przedmówców m.in. z „Sliwa , Tellia Kallisto” czy „Sansana” – skoro postanowili zaangażować walkę grupki z Xellosem ,Kapłanem i Generałem w jednym od samej Zellas Metallium toż kurka mogli to jakoś, no nie wiem,inaczej przemyśleć. Wiadomo, kochany Mazoku zlał/sprał (niepotrzebne skreślić) by ich bez problemu ale biorąc pod uwagę ich zdolności mogli przynajmniej jakoś to lepiej rozwinąć i przedstawić np:czyt.nawias(zbyt dużo moich pomysłów i brakło by miejsca:D ) Ciała zastępcze? Być może to tylko taki mój odchył ale jakoś mi się z Bleach'em kojarzy :/
    Co najlepsze, oglądałam wszystkie serie pod rząd i zawiodłam się na Revolution i Evolution­‑R. Niespójności,nieścisłości i ogólnie mówiąc na siłę zrobiony kicz (mam tu na myśli te czołgi,kopię miecza Gourry'ego, miecze „Jedi i Sithów”, tępota/głupota bohaterów i ich zaawansowana skleroza co do walki z Zanaffem – huh?! Co to jest? Nie widziałem tego przedtem!! lub ach!Zaklęcia…nie działają!!) no kurczę! – Co się z nimi stało?! Czyżby twórcy zatracili oryginalność i świeży klimat serii? Dlaczego zamiast tego za******go Zanaffa czy jakieś pokopanej wazy nie wykorzystali np. wątków z powieści,przykładowo z Dynastem? Albo ogólnie zamiast tego mogli zrobić ekranizację mangi(ta,alternatywa do Try ale już w tym była lepsza fabuła, trzeba by to tylko było jakoś zgrabnie rozegrać i byłoby super)- „Slayers – Knight of Aqua Lord”
    Ale dość już – choć wiele wad mogłabym jeszcze bez problemu wypisać to – wystarczy. Nie mam więcej serca tak mieszać z błotem i jeździć po mojej ukochanej serii. Ujmę to tak : Slayers pokochasz właściwie tylko na podst. 1,2,3 serii i filmów. :( :( :( :( :( :/ ;/ ;/ ;/ ;/ ;/ ;/ Tylko tam poczujesz ten niepowtarzalny klimat i urok całej serii `_` <chlip> Bo możliwe, że więcej powieści już nie będzie ;(
    Odpowiedz
  • Avatar
    A
    cancell 20.08.2010 20:26
    Ogólnie wiadomo co wychodzi gdy się odkopuje stare serie. Ja tylko oglądnąłem S­‑R bo myślałem że pokażą siostrę Liny – Lune Inverse o której była mowa w poprzednich częściach i był też w openingu.
    A co do serii to w porównaniu do tego co było to wyszedł gniot. Oczywiście fani mogą obejrzeć nieco z dystansem ale ja nie polecam.
    Twórcy chcieli sprzedać po prostu drugi raz tytuł wiadomo jakim kosztem :/
    Odpowiedz
  • Avatar
    R
    Rkhatzar 5.05.2010 00:41
    krótko o recenzji
    nie słyszałem jeszcze tak głupiego określenia jak stara kreska – zwłaszcza w użytciu wartościującym, to mi przypomina trochę porównywanie pięknych komiksowych grafik w stylu Monkey Island z jakimś 3D.
    Odpowiedz
  • Avatar
    A
    Pawonashi 11.09.2009 23:45
    Szczerze nie jest najgorzej
    Po recenzji i wielu komentarzach sądziłem, że jako 17 letni fan anime będę podobnie krytykował Revolution, ale nie – podobnie jak reem od razu wziąłem się za obejrzenie wszystkich serii (z czasów RTL7 niewiele zapamiętałem) razem z młodszym rodzeństwem (brat 7 lat, siostrzyczka 3 ^^) i dobrze się bawimy. Animacja mi się podoba (animacja, zaś odświeżony wygląd postaci, przede wszystkim Liny i Xellosa już mniej), jak nie pośmiać, to chociaż uśmiechnąć się można (np. Lina mimo wszystko miała powód, żeby wejść do tej twierdzy na drodze… niby i marny, ale ze zranioną dumą to by raczej spokojnie nie odeszła). Czasem tylko drażni mnie brak oryginalnych pomysłów… no bo… bez przesady! Kiedy ktoś miałby uwięzić duszę Rezo?! Albo Zannafar Kontratakuje… a skoro przy kontrataku mowa, to jest też wyraźny sygnał, że Gwiezdne Wojny są lubiane i przez twórców Slayers, o czym napisał już Sliwa , Tellia Kallisto.

    Poza tym, to wciąż są Magiczni Wojownicy :) Może i nie są doskonali, ale to wciąż dobre połączenie fantasy i komedii. I powiadam wam – moim zdaniem seria Try wypada słabiej od Revolution. No i szczerze mówiąc, najlepiej oglądać albo z młodszym rodzeństwem albo ze znajomymi, którzy lubią komedie, bo dla mnie oglądanie komedii samemu to ostateczność :D
    Odpowiedz
  • Vitek85xxx 8.08.2009 23:23:36 - komentarz usunięto
  • Avatar
    A
    reem 19.07.2009 01:44
    seria spoko
    Mi również seria bardzo się podobała. Nie rozumiem waszych zarzutów. Proponuje obejrzeć wszystkie serie pod rząd tak jak ja to zrobiłem. W ogólnym rozrachunku try wychodzi najsłabiej. W revolution nie podobało mi się jedynie to w jaki sposób znikał Xellos :P
    Odpowiedz
  • Avatar
    A
    Keitaro 18.07.2009 12:04
    Jestem wielkim fanem Slayers, oglądałem to anime wiele razy. Jednak tą pstatnią serię, na która również czekałem z niecierpliwością, wywaliłem po obejrzeniu 2,5 odcinka.
    Odpowiedz
  • Avatar
    R
    Lilya 27.06.2009 17:49
    Zawód
    Niestety, ale muszę zgodzić się z recenzją. Te seria im poprostu nie wyszła. Nie ma tego ducha, który był kiedyś i sprawiał, że Slayersów oglądało się z przyjemnością. Poza tym cała fabuła wydaję się błaha w porównaniu do starych serii. Niestety, ale nie polecam.
    Odpowiedz
  • Avatar
    R
    Grzesiek 28.05.2009 14:33
    To najlepsze serie!!!!!!!!
    Wycięto wycieczkę osobistą Uważam, że Slayers Revolution i Slayers Evolution­‑R są najlepszymi seriami… Przecież są super. Nie mam pojęcia czemu tak narzekacie. A fabuła też jest good.
    Odpowiedz
  • Lina 27.03.2009 19:34:17 - komentarz usunięto
  • Avatar
    R
    Cya 24.03.2009 17:30
    jakie to straszne...
    Ja jestem jeszcze bardziej zawiedziona niż autorka recenzji, bo nawet grafika mi się nie podobała. Z półprofilu większość postaci wygląda, jakby szczęka kończyła im się gdzieś hen daleko od twarzy, poza tym wszyscy wydają się jacyś… dosłodzeni.
    Fabuła była tak potwornie kiepska, że musiałam dwa razy upewniać się, że to na pewno koniec. Nie wierzę do tej pory. A Pokota, który ponoć jest jedynym plusem, doprowadza mnie do załamania nerwowego – jako bohater jest jak dla mnie zbyt wkurzający. Miałam nadzieję, że przed końcem  kliknij: ukryte  Jeśli mam być szczera, to najlepiej wypadł dla mnie Gourry… -_-
    Odpowiedz
  • Avatar
    A
    odpowiedzi: 1
    Ikebana 10.02.2009 17:01
    -_-'
    Zgadzam sie z poprzednikami na temat fabuly, kreski, postaci w 100%, jednak przebrnelam przez te 13 odcinkow w nadziei, ze cos sie zmieni na lepsze, ale niestety…

    Przeczytalam pierwszy rozdzial Evolution­‑R, ktory naprawde mi sie spodobal, zakonczyl sie naprawde interesujaco i ze zniecierpliwieniem czekam na kolejny ;] Dlatego z zaciekawieniem czekalam na anime…
    Teraz jestem po 4 odcinkach SE­‑R i co? Kolejne rozczarowanie! Nie pisze dlaczego, po prostu kontynuacja poszla sladem poprzedniczki – czyli porazka na calej linii ;( to dopiero poczatek, w duchu licze, ze scenarzysci w koncu przejrza na oczy.
    Odpowiedz
  • Avatar
    A
    Khel 16.01.2009 21:46
    Zawiedziony
    Cholera… starsza kreska bardziej mi pasowala. W ciagu niecalego tygodnia obejrzalem trzy poprzednie serie, teraz zaczalem czwarta i…. musialem zobaczyc recenzje, bo cos mi nie gralo. I teraz wiem co. Ta seria jest po prostu do niczego. Bohaterowie nie wspieraja sie, Lina gada cos o czasie antenowym, a jakis kolo chce ja aresztowac za to ze jest Lina Inverse.. Bezsens! Mocno sie zawiodlem, a dalsze odcinki nie zapowiadaja sie najlepiej.. Szkoda.. a tak chcialem sie dobrze bawic z nowymi Slayersami :(
    Odpowiedz
  • Avatar
    A
    odpowiedzi: 1
    Diablo 27.12.2008 19:16
    a mi się podobało
    Dochodzę do wniosku, że ja jakiś dziwny jestem, bo mi się tam najnowsza części slayers bardzo podoba. Owszem żaden ideał, ale tak czy siak bardzo dobrze się je ogląda. A i nie zgadzam się z zarzutami, o tym jako postacie jęczą że nie mogą sobie dać rady z Xellosem. No bo notabene faktycznie nie mają szans. Jakby nie patrzeć Lina i sprzątnęła  kliknij: ukryte A na Xellosie wrażenie nie zrobiłby pewnie nawet wzmocniony DragonSlave. Notabene jest 3 Mazoku jeśli chodzi o potęgę. Żeby znisczyć Xellosa trzeba by użyć pewnie Giga Slave, ale po wydarzeniach z Nexta Lina raczej nie użyje tego zaklęcia…

    Ukryto spoiler.
    Moderacja
    Odpowiedz
  • Avatar
    A
    Sansana 25.12.2008 01:05
    Oglądając miałam wrażenie, że autorzy zupełnie zapomnieli co robila Lina i jej drużyna we wczesniejszych seriach. Po wcześniejszych czynach jakich dokonała drużyna Liny Inverse moglibyśmy się spodziewać, że bohaterowie w nowej serii będą musieli stawić czoła conamniej samej Pani Koszmarów, a okazuje się, że  kliknij: ukryte 

    Pomijając ten fakt, w samej serii nic nie wzbudziło u mnie większych emocji, z wyjątkiem irytacji. Biorąc pod uwagę niespójność i tak słabej fabuły oraz brak choćby jednego ciekawego wątku  kliknij: ukryte  , nie polecam Slayers Revolution nikomu. Zamiast tracić czas na oglądanie 13 odcinków tego anime lepiej pójść na spacer czy poczytać książkę – napewno będzie to bardziej satysfakcjonujące.
    Odpowiedz
  • juki 21.12.2008 17:47:47 - komentarz usunięto
  • Avatar
    A
    odpowiedzi: 2
    Sliwa , Tellia Kallisto 21.12.2008 15:34
    Ech...
    Co tu się będę dużo rozpisywał, kilka baboli których chyba nikt jeszcze nie wymienił :
     kliknij: ukryte 

    Dobra koniec jechania po Slayersach bo źle mi z tym, to moje ukochane anime, dałbym sobie uciąć kawał dupska za nie (no to bym stracił oba pośladki lal).

    Recenzentka trochę przesadza w niektórych rzeczach np walka, że nie potrafią się zgrać i nic nie robią i twierdzi ,że to nie logiczne.
    A właśnie ,że jest to logiczne bo jaki sens rzucania zaklęć w coś w co ma total immune na to i robić niepotrzebne zamieszanie jednocześnie utrudniając robotę Gourry'emu.

    Zastanawiający jest dla mnie fakt dlaczego „pisofszity” większe niż „to”, są uważane za ambitne tytuły… np Touka Gettan czy inny crap.

    Od strony technicznej niema się specjalnie do czego przyczepić, animacja nie stoi na jakimś super wysokim poziomie ale jest płynna i podczas walki nic się nie rozłazi, do tego zadbano też o szczegóły.

    Muzyka – poza opening'iem i ending'iem (które imo są niezłe) niema nic nowego (zwróćcie uwagę na podkład podczas walki z Zuuma lub Zanaffarem – to samo leciało jak Lina walczyła za pierwszym razem z kopią Rezo i Zanaffarem) , uwspółcześnione stare utwory, dźwięk jest czystszy, nic nie sapie nic nie charczy etc.

    Reasumując:
    Nie polecam tego anime nikomu, niema sensu, „nowi” nie będą rozumieć o co się rozwodzi a „starzy” fani serii co najwyżej się zawiodą i będą żałować ,że to obejrzeli.

    Mnie ogólnie się podobało ale nie przez wzgląd na fabułę czy muzykę… miło było raz jeszcze móc zobaczyć Line , Gourryego , Zelgadisa , Xellosa, Amelie i usłyszeć te same głosy co kilka lat temu kiedy ostatni raz oglądałem Slayers. Wspomnienia wracają.

    Jak dla mnie 5/10 (przeciętniak z dużą ilością wad, nie wyróżniający się z tłumu)to sobie zasłużyło to anime.

    P.S.
    Miejmy nadzieje, że ten kto wymyślił scenariusz tym razem weźmie pod uwagę opinie widzów i zrobi coś porządniejszego…
    Odpowiedz
  • Avatar
    A
    czaczi87 15.12.2008 01:12
    Padaka
    Autorzy za to co zrobili z ostatnią serią Slayers zasługują na lincz. Fabuła jest absurdalna, humor nie ten sam, postacie płaskie jak deska (większość po prostu stoi z boku i co jakiś czas sili się na nic niewnoszący komentarz) i ogólnie debilizm wypełza z każdego kąta ekranu. Wszystko się sprowadza do tego, że Lina się dużo wydziera, pokemon się dużo wydziera, Amelia się dużo wydziera, Zelgadis stoi jak kołek i Goury się wydziera, że chce jeść albo, że nie ma dobrego miecza – tak wyglądają wszystkie dialogi w Revolution.
    Co więcej, autorzy mając 13 odcinków pozwolili sobie na zrobienie z połowy zapychaczy nic nie wnoszących do fabuły. Tak właściwie to fabuły tu nie uświadczymy, gdyby drużyna nie wydzierała się, bezczynnie debatowała i ogólnie pierdziała w stołki to głownego bossa (btw. wziętego z odzysku) rozwaliłaby w 2 minuty.
    Ech, absurdów i niescisłości jest tu tyle, że szkoda gadać więc może powiem coś o plusach Revolution. Po pierwsze opening i ending są bardzo przyjemne do słuchania i ogólnie warstwa dźwiękowa jest na przyzwoitym poziomie. Grafika, może oprócz dziwnego zniekształceni twarzy postaci, też nie jest zła. Eee, z plusów to tyle…
    Reasumując, Slayers Revolution jest do d… :) Zakończenie wskazuje, że raczej będzie następna część więc mam nadzieję, że tym razem autorzy wysilą się na jakąś sensowną fabułę i dialogi. Mam także nadzieję, że przywrócą bohaterom ich dawne jakże barwne osobowości i… wywalą tego pokemona z drużyny – taki bohater może zaistnieć w jednym odcinku, nie w całej serii.
    Moja ocena 2/10. Żal.pl
    Odpowiedz
  • Avatar
    R
    motoka88 14.12.2008 15:16
    Gdzie się podziali tamci Slayersi?
    Niestety, autorka recenzji ani trochę nie przesadza. Ze starych Slayi nie zostało nic, może poza dobrą stroną muzyczno­‑dźwiękową i świetnymi voice actors.Człowiek siedzi przed tym Revolution i cały czas zastanawia się, gdzie się podziała dawna werwa jego ulubieńców. Linę i spółkę dotknęła chyba skleroza, a przynajmniej tak się zachowują. Generalnie jestem zrozpaczona, że anime, od którego zaczęła się moja wielka przygoda z japońską popkulturą, zostało tak potraktowane. Ale jak to się mówi: „Alleluja i do przodu”. Może jeszcze Revolution wyjdzie na ludzi.
    Odpowiedz
  • Avatar
    A
    Nikodemsky 10.12.2008 13:05
    szczerze jestem niezadowolony z nowego dzieła, mało odcinków, akcja na poziomie przeciętnej serii anime, kreska czasami aż drapała po oczach, no i jedno wielkie nieporozumienie, wszystko miało kręcić się wokół Xellosa, a tu /ogólne rozczarowanie/...

    można obejrzeć ale to jest seria po której nie powinno się spodziewać niczego specjalnego.

    Wycięto wulgaryzm, proponujemy wyrażanie dezaprobaty w bardziej cenzuralny sposób – zmęczona Moderacja
    Odpowiedz
  • Dodaj komentarz
  • Recenzja anime