Tanuki-Anime

Tanuki.pl

Wyszukiwarka recenzji

Yatta.pl

Komentarze

Yuuki Yuuna wa Yuusha de Aru

  • Avatar
    A
    Maurennnn 26.08.2016 13:51
    Czy ktoś może mi proszę wytłumaczyć zakończenie? Tak nie do końca zrozumiałam kliknij: ukryte 
    • Avatar
      oo44wo 26.08.2016 15:49
      Z tego co kojarzę z dość dawnego seansu:
       kliknij: ukryte 
      Chociaż mogę się mylić bądź coś źle pamiętać.
  • Avatar
    A
    I. 7.02.2016 14:05
    Bardzo mi się podobało! o:
    Aż sama jestem zdziwiona, że tak bardzo mi się ta seria spodobała o: Kiedy była wyświetlana w TV, to nie zaprzątałam sobie głowy nawet obejrzeniem openingu, wrzucając ją do mojego znielubianego worka „Madoka i jej plagiaty, czy słodkie dziewczynki/czarodziejki + thraumy, mhrok i thragizm” w którym znajdują się też „Gen'ei o Kakeru Taiyou” i oba sezony WIXOSS.

    W YYY bardzo spodobały mi się postaci i relacje między nimi – co prawda są jakieś delikatne podteksty między główna bohaterką a jej ciemnowłosą przyjaciółką, ale to na zasadzie „są bardzo zżytymi przyjaciółkami, jak ktoś chce czegoś więcej, to niech sobie sam opowie ich historię w fanfikach/doujinshi”.

    Starsza siostra została moja ulubiona postacią – jej troska o młodszą siostrę i branie na siebie odpowiedzialności za pozostałe członkinie drużyny wyszły moim zdanie bardzo realistycznie. Było mi naprawdę przykro, kiedy  kliknij: ukryte , a rzadko aż tak się wczuwam w sytuację postaci z mang/anime, żeby płakać podczas seansu. Ta seria jest drugą (po Chrno Crusade) której udało się mnie doprowadzić do łez (tj, ze wzruszenia, nie śmiechu, żeby nie było ;p). Do tego jej żarty i parodie chuunibyou były dla mnie najśmieszniejsze w całej serii :D

    Na początku znielubiłam dodatkową, piątą wojowniczkę („piąte koło u wozu i to dosłownie”, myślałam), ale przekonałam się do niej podczas scen pokazywania jak mogą wyglądać trudne relacje osoby „tsundere” z otoczeniem, bez znanych z innych serii anime wrzasków, kaprysów i przemocy (Taiga, Aria H. – to o was!). Podobał mi się proces zmiany jej charakteru (można by to też nazwać „oswajanie” ;) – więcej „normalnych” tsundere jak tutaj (albo jak Pariya z mangi „Opowieść Panny Młodej”) proszę!

     kliknij: ukryte 

    Ogólnie jestem bardzo zadowolona z seansu, gdyby nie recenzja i komentarze tutaj, pewnie bym tej serii nie obejrzała – tak więc dzięki, że jesteście i dzielicie się opiniami na tanuki~
  • Avatar
    A
    MrKrzychu 28.02.2015 00:05
    Yuuki Yuuna wa Yuusha de Aru
    Seria dobra, nic dodać nic ująć. Nic specjalnego nie wyróżniało ją spośród innych anime. kliknij: ukryte 
  • Avatar
    A
    bobik 5.02.2015 23:01
    Początek nawet ujdzie przyjemnie się oglądało, ale moment w którym próbują zrobić z tego dramat był powodem mojej krzywej miny i początkiem przewijania. Nazwał bym to tragikomedią bo nic smutnego w tym nie było, a koniec ... no dobra  kliknij: ukryte hura hura
    Zamaskowano spoilery do bieżących odcinków. Moderacja
    • Avatar
      Askortt 6.02.2015 17:34
      Spoilery się zakrywa. Po to jest funkcja ukryj tekst. Komuś kto nie oglądał praktycznie streściłeś zakończenie tym tekstem po wielokropku.
  • Avatar
    A
    Impos 2.02.2015 22:55
    Żeby nie było, że tylko narzekam…
    Nie zwróciłam uwagi na to anime wśród jesiennych zapowiedzi i do oglądania zachęciła mnie dopiero recenzja na Tanuki.
    No i jestem wdzięczna recenzentce.
    Muzyka świetna, historia wciągająca, strasznie mi się też spodobało, że stroje po transformacji były inspirowane (luźno, ale jednak) japońskimi, a nie europejskimi wzorami.
    Cieszę się też, że historia do końca pozostała  kliknij: ukryte ...
    • Avatar
      Akawashi 3.02.2015 04:49
      No i jestem wdzięczna recenzentce.

      Hmm… No, słuchaj uważnie. Zdradzę Ci wielki sekret. A więc nie wiem jak to przeżyjesz, ale to nie recenzentka xD
      • Avatar
        Impos 3.02.2015 08:29
        Nie „recenzentka”?
        W takim razie przepraszam, jeśli kogoś uraziłam.
        Niestety nie mogę już zmienić lub wyrzucić tego sformułowania w komentarzu…
  • Avatar
    A
    Mahoram 31.12.2014 14:38
    zakończenie
    Niestety zakończenie w większości pogrzebały moją wcześniejszą opinię o tym anime. Zapowiadało się fajnie, kolejne odcinki również mnie ciekawiły, jednak końcówka sprawiła, ze dla mnie Yuuki Yuuna stała sie serią „bez sensu”. Oczywiście wiadomo, że chodzi tu głównie o przyjaźń, jej wartość itd. Niestety dało się to przedstawić w lepszej formie. A konkretniej, jeśli twórcy chcieli od początku dać  kliknij: ukryte to nie rozumiem PO CO! w pewnym momencie doszło do sytuacji, w której z logicznego punktu widzenia nie miało ono prawa zaistnieć.

    Powstał w ten sposób dramat całkowice sztuczny i wręcz zmyślony. No bo skoro wszystko dało się załatwić na zasadzie „bo ja tego nie zaakceptuję! i już” więc automatycznie wszystko kończy się  kliknij: ukryte  Wiele jest anime z naciąganym zakończeniem, ale ta seria jest jedną z tych, która przeszła samą siebie. Niektórzy się uczepią, że to magical girls i czego tu sie dziwić, ale na przykładzie Madoki widać, że jednak można było.

    Przez długi czas, wraz z kolejnymi odcinkami seria miała bardzo duze szanse dorównać Madoce a nawet być lepszą od niej, niestety tak się nie stało. Madoka mimo swoich wad i tak jest co najmniej klasę wyżej. W porywach seria miała szanse dostać ode mnie naciągane 8, jednak ostatecznie moim zdaniem „Yuuki Yuuna..” zasługuje na 5­‑6 :/ .
    • Avatar
      Cthulhoo 1.01.2015 03:53
      Re: zakończenie
      Jaki  kliknij: ukryte .

      A zakończenie jest jest jak najbardziej logiczne i wszystko trzyma się kupy :P
      • Avatar
        The Beatle 1.01.2015 14:11
        Re: zakończenie
         kliknij: ukryte  No ciekawe…

        Chyba, że mowa o całym obrazie świata, bez wgłębiania się w problemy bohaterek. Wtedy zwracam honor.
        • Avatar
          Cthulhoo 1.01.2015 16:12
          Re: zakończenie
          Wiesz,  kliknij: ukryte 
          • Avatar
            Koogie 3.01.2015 00:05
            Re: zakończenie
             kliknij: ukryte 
            • Avatar
              Cthulhoo 3.01.2015 00:08
              Re: zakończenie
              Sam bym tego lepiej nie ujął :D
            • Avatar
              Amarette 3.01.2015 09:55
              Re: zakończenie
              Ano Racja :) i w sumie też liczę na kolejną serię :)
              Zwłaszcza, że praktycznie  kliknij: ukryte , więc jest jeszcze spore pole do manewru w ewentualnych kontynuacjach :3
            • Avatar
              Fate 3.01.2015 13:39
              Re: zakończenie
              Fajnie jakbyśmy jeszcze przed kontynuacją dostali Washio Sumi. Trochę jest wprawdzie za krótkie na serie tv, ale na przykład kinówka byłaby dobrym uzupełnieniem do pierwszego sezonu.
              • Avatar
                Amarette 3.01.2015 15:18
                Washio Sumi :)
                O, tak kinówka z Washio Sumi to byłby świetny pomysł :)
                Trochę odwrotna kolejność, ale co tam ;p jak z Hobbitem przeszło mimo, że każdy znał zakończenie to i tu mogą prequel nakręcić później niż kontynuację xD ja w każdym razie bardzo chętnie bym obejrzała zwłaszcza ze względu na  kliknij: ukryte 
              • Avatar
                Orzi 25.05.2017 21:31
                Re: zakończenie
                Tak tylko się wtrącę – trafiłaś! :)
  • Avatar
    A
    blob 26.12.2014 00:44
    Yuki Yuna to bez wątpienia ukryta perełka tego sezonu.

    Myślę, że nie skłamie ten co powie, że jest to taka Madoka Magicka w wersji „light”. Niby taka obyczajówka i kolejne magical girls, które z początku usypia czujność widza by powoli budować w nim niepokój: „coś tu chyba jest nie tak…”. Ostatecznie historia  kliknij: ukryte  co pewnie zawiedzie sporą część widzów, ale myślę, że autorzy konsekwentnie chcieli utrzymać historię w duchu lekkiego dramatu, choć przyznam szczerze końcówka naprawdę wywołała u mnie szczere współczucie dla bohaterek. A to dlatego, iż wg mnie bardzo dobrze w Yuki Yuna buduje się w widzu sympatię do protagonistek, właśnie tą pierwszą, „usypiającą czujność” połową serii. Fajnie pokazane więzi między owymi bohaterkami: naturalnie, tak jak powinny wyglądać wg mnie relacje normalnych, pełnych optymizmu i ciepła nastolatek (przynajmniej starajacych się o ten optymizm, mówię tu zwłaszcza o Togo). Po prostu sympatyczne, porządne i uczynne dziewczyny, coś co dzisiaj jest rzadkie, ale nie niespotykane…

    Warto też wspomnieć o szacie graficznej: ładne i zróżnicowane postacie głównych bohaterek, płynna animacja i ciekawy design „kostiumów”, każdy z „kwiatowym” motywem przewodnim. Dosyć komiczny design tych złych, ale myślę, że zasadniczo mają stanowić jedynie tło do wydarzeń. Muzyka też niczego sobie, może trochę za poważna, ale budująca klimat całości.

    Wydaję mi się, że mimo wszystko seria niesie jakieś przesłanie (poza standardowym: „siła przyjaźni pokona wszelkie przeciwności”). Jak wspomniałem we wcześniejszym komentarzu może to taki rodzaj hołdu dla miko [kapłanek świątynnych]?

    Jedynie to zakończenie może niektórych zawieść,  kliknij: ukryte . Za zakończenie dałbym 8+, ale ostatecznie naciągne na 9 za pozytywne odczucia, jakie seria we mnie pozostawiła.


    • Avatar
      Lina 26.12.2014 08:59
      Dokładnie takie same odczucia – Madoka w wersji „light”.
      Ale ode mnie co najwyżej 8, było za dużo rzeczy którym poświęcono za mało uwagi lub zostały niewyjaśnione, a powinny. Niemniej jednak anime udane, ciekawe, ładne dla oka, ale żeby „imitacja pokonała oryginał” będziemy musieli poczekać do końca wiosny :-).
    • Avatar
      The Beatle 26.12.2014 12:41
      No nie wiem, mnie to nie do końca przekonuje. „Perełek” podobnej klasy jest mnóstwo i ta niespecjalnie się wyróżnia, choć miała wyraźne szanse.

      Na początku parę dobrych słów – zdecydowanie zgadzam się co do bohaterek. Mają cechy wybijające je nieco z utartych schematów, a przy tym wychodzą wyjątkowo naturalnie. W szczególności chwalę rodzeństwo i relacje miedzy nimi.

      Natomiast co do reszty, główne zarzuty kieruję do zakończenia, jak również jego fundamentów, które zaczęły się formować może w 2/3 serii.  kliknij: ukryte 

      Projekty postaci i kostiumów były dobre, a choć w animacji zdarzały się wpadki, to twórcy potrafią wyciągać wnioski. Modele CG kłujące w oczy w pierwszych odcinkach dość szybko przeszły na drugi plan.

      Szukałem punktu zaczepienia dla oceny „6”, ale takowego nie znalazłem. Może lepsze zakończenie, może bardziej zdecydowany akcent na pewne kwestie i dałoby się podciągnąć. Jednakże w takich układach serii mogę dać najwyżej piątkę, choć plasuje się nieznacznie nad „kreską”. To nie Madoka w wersji „light”, to Madoka w wersji „zero”. :P
  • Avatar
    A
    Altramertes 12.12.2014 10:28
    Highway to hell
    Welp, lepiej być nie mogło. Z początku myślałem że tak jak w madoce bohaterki będą ginąc, ale okazało się że kliknij: ukryte . Teraz okazało się że  kliknij: ukryte . Jest ciekawie i zależnie od zakończenia dam temu albo 7 albo 8.
    • Avatar
      Askortt 16.12.2014 00:09
      Re: Highway to hell
      Myślę, że mają nawet gorzej niż w Madoce  kliknij: ukryte 
    • Avatar
      Amarette 16.12.2014 17:05
      odcinek 11
      11 odcinek i kolejna odsłona istnej greckiej tragedii, dziewczęta w którą stronę się nie obrócą, będzie tylko gorzej…

      Podobało mi się, że ten odcinek ukazywał wszystko z perspektywy Togo. Pokazując kolejno stadia jej stanu emocjonalnego.
      Od zagubienia tuż po amnezji, po budzącą się nadzieję dzięki przyjaźni z nowo poznaną Yunną, a potem resztą dziewcząt z klubu które zaraziły ją swoim entuzjazmem do tego by zachowywać pogodę ducha, altruizm i nieść pomoc innym, aż w końcu po ciemniejsze strony tego wszystkiego…

       kliknij: ukryte 

      Wcale nie dziwi mnie jej reakcja,  kliknij: ukryte 

      Strasznie ciekawi mnie jak z tego ostatecznie postanowią wybrnąć twórcy. Czyżby pierwszy raz chyba w historii gatunku  kliknij: ukryte  Ach, ta ciekawość.
    • Avatar
      Amarette 16.12.2014 17:16
      odcinek 10 jeszcze nie 11 xD
      Oj, oczywiście chodziło mi o odcinek 10 a nie 11 -_-"
      Ten przyszły 11 już mi po prostu tak chodzi po głowie, że już tylko ten numer widzę. xD
  • Avatar
    A
    Rhapsody 11.12.2014 01:30
    To co było w 8 odcinku, dla mnie zasługuje na gatunek psychologiczne. Wstrzymałem się z oglądaniem do wyjścia ostatniego… ale po komentarzu Amarette, wątpię czy psychicznie wytrzymam. Liczyłem na lekką i przyjemną komedię mahou shojo a nie coś takiego.
    • Avatar
      Amarette 11.12.2014 11:54
      Cóż, faktycznie obawiam się, że na podstawie tego co zaprezentował widzom odcinek 8 oraz  kliknij: ukryte  możemy raczej zakładać zmianę klimatu i pożegnanie z tym bardziej lekkim i pogodnym.

      Jednak czy wyjdzie to serii na dobre czy nie, tylko czas pokaże i ostatnie odcinki ;) które zamierzam prześledzić, więc w razie czego dam znać jak bardzo emocjonalne będą.
      • Avatar
        Rhapsody 11.12.2014 15:21
        Za madoką i cięższymi klimatami nie przepadam. A i w komediach się trafią jakieś dramaty.
        • Avatar
          Koogie 11.12.2014 22:31
          Everything will be fire.
  • Avatar
    A
    Amarette 7.12.2014 12:07
    druga Madoka ?
    Twórcy początkowo próbowali zmylić widza klimatem takiego niby „Precure” dla nieco starszego widza, ale po 7 a zwłaszcza 8 odcinku nie ma już raczej wątpliwości, że atmosfera zbliża się bardziej do tego z „Madoki”.

    Odcinek 8 był już zwyczajnie intensywny i jak dla mnie trochę wręcz upiorny,  kliknij: ukryte 
    Swoją drogą trochę dziwne, że nie zaczeli ekranizacji od tych wcześniejszych wydarzeń z Light Novel.

    Aktualnie najbardziej podobał mi się odcinek 5, pełen bardzo efektownych walk i po brzegi wypełniony emocjami. Widowiskową konstrukcją i stopniowaniem napięcia przypominał wręcz bardziej finał sezonu niż odcinek ledwo piąty, będący nawet nie w połowie serii.
    Muszę przyznać, że twórcy potrafią mnie miejscami zaskoczyć. ;3 Absolutnie zamierzam śledzić dalszy bieg wydarzeń.
    • Avatar
      Cthulhoo 12.12.2014 09:38
      Re: druga Madoka ?
      Co do tej drugiej Madoki, to się nie zgodzę. Jedyną cechą wspólną jest to, iż seria z przyjemną kreską i sympatycznymi postaciami (Tougou FTW!) okazuje się dużo poważniejsza, niż mogłoby się z początku wydawać. Natomiast w przypadku innych elementów, to wychodzą nam głównie kontrasty i różnice.
      • Avatar
        Amarette 12.12.2014 09:54
        Re: druga Madoka ?
        Cóż, ja wprost przeciwnie, zwłaszcza po 9 odcinku widzę raczej coraz więcej podobieństw.
        Choćby w pewnych założeniach fabularnych, pomysłach, rozwiązaniach, prowadzeniu wątków czy klimacie. ;)

        Jednak może na razie z ostatecznymi wrażeniami wstrzymajmy się do zakończenia emisji. ;)
        • Avatar
          Cthulhoo 12.12.2014 11:22
          Re: druga Madoka ?
          Tak, klimat i prowadzenie fabuły są podobne (chociaż w Madoce szybciej doświadczamy zła tamtego świata), jednakże potem już są same różnice:
           kliknij: ukryte 
          • Avatar
            Amarette 12.12.2014 11:32
            Re: druga Madoka ?
            Ale nie mówię tu o szczegółowym podobieństwie w każdym detalu tylko właśnie o ogólnym :)

            w klimacie i prowadzeniu fabuły jak zauważyłeś są podobne :)

            a szczegółami wiadomo, że muszą się różnić bo to osobne uniwersa i historie, poza tym inaczej to nie byłoby podobieństwo tylko plagiat ;)
            • Avatar
              Koogie 12.12.2014 12:10
              Re: druga Madoka ?
              Co do tej serii i Madoki, akurat nie uważam żeby fabularnie serie były podobne. Jest to uczucie że wszystko jest nie tak które było także w Madoce i jest ta eskalacja cierpienia, lecz cele, reakcje, postępowanie postaci jest drastycznie inne, odczucia i emocje są inne. YuYuYu to jest tak jakby madoka po 3 odcinku nadal próbowała być happy go lucky magical girl show jednocześnie zachowując ciężar i powage histori. No i jakby Madoke zastąpić Hibiki z symphogear.
              Seria napewno była mocno była Madoką inspirowana, już w pierwszym odcinku kiedy pierwszy raz wchodzimy do zamknietego swiata widać chociażby wizualne podobieństwa. W obydwu ten inny swiat jest nieasmowicie kolorowy a jednoczesnie obcy i niezrozumiały. W skrypcie też madoka się przebija miejscami. Lecz tak samo przebija się Precure i inne magical girl shows.

              Jest to ciekawy zlepek, który nie powinien być nadmiernie porównywany do Madoki, bo to umniejsza czym jest ten show. A czym jest, to pierwszym show który bierze coś z Madoki i potrafi to sensownie wykorzystać, nie to co inne podobne produkcje…
              cough… genei… wixosss… cough… cough
              • Avatar
                Amarette 12.12.2014 12:45
                Re: druga Madoka ?
                Zdajecie sobie sprawę, że ogólnie to wszyscy piszemy o tym samym xD o to mi właśnie chodzi xD o TAKIE podobieństwo o którym piszesz :p Ogólne Wrażenia xD

                Lecz tak samo przebija się Precure i inne magical girl shows.

                Tak, oczywiście bo wszystkie to ten sam gatunek Mahō­‑shōjo xD i muszą mieć elementy charakterystyczne dla konwencji gatunkowej.

                Ale konwencja konwencją, a klimat i prowadzenie fabuły swoją drogą ;) chodzi mi o to, że jakbyś miał „Yuuki Yuuna wa Yuusha de Aru” porównać do innej serii z tego gatunku, to do której będzie podobna? :p
                No przecież, że ogólne skojarzenie z Madoką nasuwa się samo xp a nie „Jewelpet”, „Shugo Chara!”, „Słodkie słodkie czary”, czy „Tokyo Mew Mew” xD

                Chodzi mi o to, że MIMO wspólnych cech gatunkowych Bokurano i Evangelion są podobne, w sposób w jaki Madoka jest podobna do Yuuki Yuuna, ALE oczywiście NIE są takie same. Wiele je różni.
                Czyli bardziej mam na myśli podobieństwa bardzo powierzchowne a nie ideologiczne :p

                Już prościej tego nie ujmę :p




              • Avatar
                Amarette 12.12.2014 12:52
                Re: druga Madoka ?
                Koogie napisał(a):
                to pierwszym show który bierze coś z Madoki i potrafi to sensownie wykorzystać, nie to co inne podobne produkcje… cough… genei… wixosss… cough… cough

                O proszę, tu też się zgadzamy :p
                • Avatar
                  Daerian 13.12.2014 12:40
                  Re: druga Madoka ?
                  Tak, tutaj trzeba się zgodzić.
                  • Avatar
                    Amarette 13.12.2014 12:51
                    Re: druga Madoka ?
                    ano prawda x3 oj niektórzy to mają dar w jednym zdaniu zawrzeć wszystko to nad czym inny się będzie biedny dwie strony produkował -_-" a i tak nie ubierze tego w słowa tak dobrze jakby chciał xp ech zazdroszczę x3
  • Avatar
    A
    Altramertes 6.12.2014 13:44
    Surfering intensifies
    Faktycznie niemal od początku czuć było, że czegoś nie wiemy i że cała historia może potoczyć się w kierunku albo madoki, albo pozytywnego zakończenia. Na obrywamy po głowie cierpieniem,  kliknij: ukryte , a jest szansa że będzie tylko gorzej, zwłaszcza przez pryzmat tego co stało się z  kliknij: ukryte . Nie miałem wielkich nadziei zaczynając seans, ale teraz nie żałuje. Przynajmniej dramat z tego niezły.
  • Avatar
    A
    Koogie 5.12.2014 18:19
    Kolejny solidny produkt który na wschodzie przechodzi bez echa. No cóż magical girls to nie jest gatunek dla wszystkich.
    Jestem pod wrażeniem jak subtelny jest dramat i jak spokojnie jest budowany, biorąc pod uwagę autora i jego Akame ga Kill, można by sie spodziewać czegoś bliżej bardziej łopatologicznego.

    Kreuje się ten show na jedną z lepszych produkcji w tym sezonie (chyba tylko dwa inne anime dałbym ponad YuYuYu), mam nadzieje że lądowanie będzie równie dobre co ostatni odcinek.
    • Avatar
      blob 6.12.2014 22:37
      YuYu jest autorstwa gościa od Akame ga Kill!?

      :O
      • Avatar
        I. 7.12.2014 02:13
        Tak, tylko LN była wydawana pod inną nazwą: [link]
        • Avatar
          Ziemniaczki 7.12.2014 09:14
          Mylisz się. „Washio Sumi wa Yuusha de Aru” było wydane wcześniej i jest prequelem YuYuYu.
      • Avatar
        Szarka 8.12.2014 19:16
        tak, Makoto Uezu do obu anime napisał scenariusz :)
  • Avatar
    A
    blob 29.11.2014 23:00
    Od początku serii wiadomo było, że gdzieś jest „haczyk” i z odcinka na odcinek czekałem na eksplozję dramatu (niczym w Puella Magi), ale pomimo pewnych objawień seria dalej trzyma dosyć spokojne tempo i póki co nie mamy zwrotu o 180 stopni. Jasne że, ogólnie rzecz biorąc, bohaterki mają prze*rane, ale spodziewałem się bardziej drastycznych zwrotów akcji. Niemniej seria jest ciekawa (a zarazem wdg mnie zasługuje na większe zainteresowanie), a im dłużej ją oglądam to zaczynam mieć wrażenie, iż kryje się za nią symbolika bezpośrednio dotycząca Shinto i historii japońskiej religijności…
  • Avatar
    A
    Progeusz 17.10.2014 04:18
    Anime sezonu przybyło.
    Spóźnione, ale z jakim przytupem!
    Ostatnie anime z tego sezonu, ale od razu zostały wyemitowane dwa odcinki!
    Coś absolutnie wspaniałego. Czerpie z wielu anime, ale wybiera najlepsze elementy. I właśnie tego oczekuję. Chcę więcej takich. Czuć Madokę. I Symphogear. Oraz Nanohę. A także Precure. I masę elementów z innych serii. Do tego przebieg przypomina porządną grę. Jest cudownie.
  • Avatar
    A
    blob 16.10.2014 22:59
    Co ja pacze? Myślałem, że to zwykłe slice of life a tu proszę… hmm, może warto się temu przyjrzeć (choć „pachnie” schematycznością na kilometr).
    • Avatar
      Progeusz 17.10.2014 04:26
      Nie ma absolutnie nic złego w schematach, jeśli realizacja jest dobra :)