x
Tanuki.pl korzysta z plików cookie w celach prowadzenia
reklamy, statystyk i dla dostosowania wortalu do
indywidualnych potrzeb użytkowników, mogą też z nich korzystać współpracujący z nami reklamodawcy.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Szczegóły dotyczące stosowania przez wortal Tanuki.pl
plików cookie znajdziesz w polityce prywatności.
Kontynuacja bardzo podobna do pierwszego sezonu, aczkolwiek bardziej w kierunku slice of life niż encyklopedia słodyczy, jak poprzednio.
Ogólnie trochę słabsze 6/10
Saarverok
6.11.2019 21:52
W ogóle ja się bardzo zastanawiam, czym się kierują japońskie studia przy wyborze kontynuacji serii. Bo tak po prawdzie jest dużo lepszych tytułów, które zasługują w pełni na kontynuację, a jak dla mnie słodyczowa saga leży gdzieś poza pierwszą setką…
A to często tak jest. Człowiek się zastanawia, czemu akurat ta seria? A potem się okazuję, że w Japonii DVD się sprzedawały jak szalone, albo jakieś figurki super popularne i wałkują te średniaki w nieskończoność :|
zxc
11.11.2019 06:44
Problem sięga znacznie dalej…
Warto by zwrócić uwagę na etap rozwojowy na którym jest docelowy odbiorca/ bądź też na którym się zatrzymał.
Niestety dla wielu z hardocorowych Japan fanów anime jest substytutem dragów pomagającym im uciec od ponurej rzeczywistości, więc nic dziwnego że nie dostajemy serii posiadających jakąś tam materie i głębie.(myślenie boli, tanie emocje nie koniecznie)
Drugie to to że przeszli na typowe podejście industrialne czyli nie ważna jakość ale ilość bo w końcu coś się sprzeda oraz predatoryjne eksploatowanie swoich klientów…
Ogólnie trochę słabsze 6/10
Piniendzmi.
Warto by zwrócić uwagę na etap rozwojowy na którym jest docelowy odbiorca/ bądź też na którym się zatrzymał.
Niestety dla wielu z hardocorowych Japan fanów anime jest substytutem dragów pomagającym im uciec od ponurej rzeczywistości, więc nic dziwnego że nie dostajemy serii posiadających jakąś tam materie i głębie.(myślenie boli, tanie emocje nie koniecznie)
Drugie to to że przeszli na typowe podejście industrialne czyli nie ważna jakość ale ilość bo w końcu coś się sprzeda oraz predatoryjne eksploatowanie swoich klientów…