Tanuki-Anime

Tanuki.pl

Wyszukiwarka recenzji

Zapraszamy na Discord!

Komentarze

Re: Zero Kara Hajimeru Isekai Seikatsu 2 [2021]

  • Avatar
    A
    anmael 11.04.2024 01:32
    Dalej mocne 7+ jest dalej ciekawie tylko po co te mdłe płacze i fochy ?!?
    Tak jak w tytule komentarza. ?!?

    Jest dalej ciekawie, nietuzinkowo i czekam na więcej.

    OBY LEPIEJ :)
  • Avatar
    A
    Aoi9709 15.10.2023 07:41
    Świetnie anime, czekam na 3 sezon
  • Avatar
    A
    J♣ 25.03.2023 09:59
    Trzeci sezon oficjalnie ogłoszony!
  • Avatar
    A
    MrPrado30 9.05.2021 22:38
    Re zero 2021
    Do tej pory najgorszy sezon re zero ale jednocześnie bardzo ważny fabularnie. Niestety był bardzo nudny, zabrakło tego czego w tej serii najlepsze czyli powrotów ze śmierci. Ta część to głównie pokazywanie przeszłości i historii nowych bohaterów (z drugiego sezonu) jak i tych starych znanych od pierwszej części. Da to dużo odpowiedzi dlaczego dane postacie zachowują sie tak a nie inaczej i rozwiązują większość pytań. Ale Nie ma co ukrywać było tego po prostu za dużo. Dopiero pod koniec jak zaczęła się akcja można się było dobrze bawić oglądając ale to za późno.
  • Avatar
    A
    vries 5.04.2021 17:09
    Ok, jestem jedyną osobą, która będzie narzekać. Musze powiedzieć, że nie lubię bohaterów Re Zero. Dhrama pomiędzy nimi jest absolutnie nieznośna.
    W całej historii podoba mi się głównie użycie plot device jakim są te pętle czasowe.
    Ten sezon zwyczajnie mi się nie podobał. Jak bossami są białe króliczki i facet w malutkim kapelusiku, to nie jestem w stanie traktować serii poważnie. Poza tym ilość loli jest zatrważająca.
    jak dla mnie ta seria jest zwyczajnie bardzo głupia.
    Do tego moim zdaniem ten rozdział opowieści był przekombinowany (by pomieścić te ilości dhramy).
    Tym samym bardzo niska ocena: 5/10.
    • Avatar
      kenavru 6.04.2021 09:39
      Też średnio mi się ten sezon podobał w formie anime, za to WebNovel akt4 wspominam bardzo dobrze. Było zdecydowanie mniej pośpieszne i bardziej klimatyczne. Tutaj z racji na pośpiech w kluczowych momentach tracimy na autentyczności, min. pojedynek Subaru vs Garfiel był żałosny.
  • Avatar
    A
    Rinsey 26.03.2021 23:40
    Nie czytałam wcześniej nowelki, dosyć mało komentowałam na bieżąco. Pół godziny na każdy odcinek, czas openingu poświęcony na czas fabularny. Za samo takie podeście należą się najwyższe noty. Sama historia była znamienita, ale jak widzimy po najnowszym sezonie Snk, jest różnica, gdy znakomita historia jest realizowana perfekcyjnie bądź bardzo dobrze. Re: Zero jest znakomitą historią zanimowaną absolutnie perfekcyjnie. Wyczucie reżysera w tej serii jest wprost nieziemskie. Rzadko się zdarza, aby seria druga była lepsza od oryginalnej. Tutaj, wszystkie pączki fabularne rozkwitają w pełni, pokazując nową jakość w postaci poczucia długofalowego rozplanowania akcji, to jest absolutnie fantastyczne. Jedno z najlepszych anime dekady. <3
    • Avatar
      MrParumiV18 26.03.2021 23:57
      Odpowiedź na komentarz użytkownika Rinsey
      Zgadzam się w 100%, ale chyba niepotrzebnie to piszę. :D
      • Avatar
        Rinsey 28.03.2021 22:02
        Re: Odpowiedź na komentarz użytkownika Rinsey
        Zawsze miło przeczytać, jak ktoś się z kimś zgadza :).
  • Avatar
    A
    weiter 25.03.2021 22:04
    Genialne.
    Cóż re zero trzyma poziom i jak była rewelacja, tak nadal jest rewelacja :) Druga najlepsza pozycja z byłego sezonu, swoją drogą jednego z najlepszych od lat.

    10/10
    Choć i tak będzie w przyszłości 9/10 za reinharda. Tooo op ;)
  • Avatar
    A
    MrParumiV18 25.03.2021 12:21
    Re: Zero Kara Hajimeru Isekai Seikatsu 2 part 2 po 12 odcinku (koniec)
    No czyli w sumie kończymy tak samo jak sezon pierwszy te 5 lat temu.  kliknij: ukryte 

    Perfekcyjne zamknięcie tej części historii, chociaż niektórzy znawcy nowelki prawią, że jednak coś powinno znaleźć się po napisach, bo idealnie by tam pasowało i wywołałoby w widzach konsternację. Po przeczytaniu takich komentarzy, aż sam jestem ciekaw co mieli na myśli, a nie kopałem jeszcze tak daleko, aby się tego dowiedzieć. Może tutaj ktoś będzie szybszy w tej kwestii.

    Tak czy siak, dla mnie definitywnie najlepsza seria sezonu, nadal oraz niezmiennie od prawie samego początku najlepszy w swoim gatunku twór i jednocześnie jeden z moich ulubionych tytułów ogólnie. Nic istotnego w tym sezonie mi nie przeszkadzało, bawiłem się wybornie, a subiektywnie wszystkie jego aspekty są bliskie perfekcji. Natomiast jeśli już miałbym się czegoś czepiać na siłę, to strona wizualna momentami nie była tak świetna jakbym chciał, tempo akcji nie zawsze było odpowiednio wywarzone, no i Emilia chwilami nieco mnie irytowała, ale myślę, że w ogólnym rozrachunku i tak pokazała się z bardzo pozytywnej strony. I to w sumie tyle. Więcej do dodania nie mam i jestem wręcz przekonany, że część kolejna nadejdzie, ponieważ przemawia za tym między innymi fakt ponad 10 tomów (na tą chwilę) materiału źródłowego do zekranizowania oraz ogromna popularność samego uniwersum. Półtorej solidnego sezonu z tego może powstać jak nic. Pozostaje jedynie czekać.
    • Avatar
      J♣ 26.03.2021 11:09
      Re: Zero Kara Hajimeru Isekai Seikatsu 2 part 2 po 12 odcinku (koniec)
       kliknij: ukryte 
  • Avatar
    A
    blob 24.03.2021 18:15
    Kolejny świetny sezon jednej z najlepszych jeśli nie najlepszych serii w swojej kategorii.

    Trochę wbrew sobie nie daje 10/10 tylko 9+/10 ponieważ mimo wszystko w tym sezonie kulało trochę tempo, a że pewne elementy historii były dla mnie mniej interesujące niż inne (a na dodatek zdecydowanie zbyt rozwleczone) to nie mogę powiedzieć że seans był perfekcyjny. No i jednak w porównaniu z poprzednim sezonem momentami Subaru szło zbyt „dobrze” co w tej serii jest akurat czymś dziwnym :D Zwieńczeniem był finał który był bardzo pozytywny i zostawił widza w bardzo dobrym miejscu przed (myślę że gwarantowanym) kolejnym sezonem.

    Aż strach pomyśleć jakie piekło autorzy rozpętają dla Subaru w dalszej części historii XD ( kliknij: ukryte ).
    • Avatar
      MrParumiV18 24.03.2021 22:42
      Odpowiedź na komentarz użytkownika blob
      A co z Hectorem, Regulusem, czy Pandorą? Śmiem twierdzić, że ten jego skład nie wystarczy na te charaktery. :D Ale jedno może być pewne, raczej będzie mniej razy ginął niż dotychczas, ale to tylko moje gdybania, bo nie znam tak dokładnie następnych wydarzeń.
      • Avatar
        blob 24.03.2021 23:23
        Re: Odpowiedź na komentarz użytkownika blob
        Tak, na pewno łatwo nie będzie, ale już może nie będzie chociaż ginął od mobów XD
        • Avatar
          MrParumiV18 24.03.2021 23:35
          Odpowiedź na komentarz użytkownika blob
          Że o króliczki chodzi? xD Ale co prawda, to prawda, oby tak było. Ale jak patrzę teraz na aktualne rankingi siły w Re Zero, przy tym skutecznie sobie co nieco spoilerując, to mimo wszystko nadal najsilniejszym w tym uniwersum pozostaje ten z dobrych, którego ostatni raz widzieliśmy w połowie pierwszego sezonu. Ale jak do tej pory nie chciał pomagać Subaru, to chyba nadal będzie miał na niego troszkę wywalone. Mimo wszystko jest w konkurencyjnej 'rodzince' walczącej o tron królowej, więc trochę go rozumiem.
  • Avatar
    A
    MrParumiV18 18.03.2021 20:59
    Re: Zero Kara Hajimeru Isekai Seikatsu 2 part 2 po 11 odcinku
    Jeśli każdy odcinek taki będzie, to ja tu z pewnością kiedyś skonam z emocji. Wręcz prosiłbym aby przestali, przynajmniej na chwilkę, bo ja już jestem na oparach i ledwo daję radę.
  • Avatar
    A
    MrParumiV18 12.03.2021 12:31
    Re: Zero Kara Hajimeru Isekai Seikatsu 2 part 2 po 10 odcinku
    Cóż to był za oszałamiający odcinek. Przepiękne, po prostu czyste złoto bez ani grama niedoskonałości.
    • Avatar
      blob 13.03.2021 14:46
      Re: Zero Kara Hajimeru Isekai Seikatsu 2 part 2 po 10 odcinku
      Jedyna „niedoskonałość” to żałosność Subaru, ale mam nadzieję że jeszcze się wykaże.
      • Avatar
        MrParumiV18 13.03.2021 18:04
        Odpowiedź na komentarz użytkownika blob
        Pod jakim względem? Zrozumiałbym jeśli faktycznie mógłby coś pożytecznego w walce zrobić. Myślałem, że po tylu odcinkach wiadome będzie jaki to typ bohatera. Zachowuje się raczej racjonalnie jak na swoje możliwości, chociaż ten moment w którym Gafir mówi o nim jedno, a w kolejnej scenie sam Subaru zachowuje się zgoła odmiennie pasowałby do twoich zarzutów względem niego, ale ja uważam, że to był tylko taki funny moment na chwilowe rozluźnienie i nic więcej. :D
        • Avatar
          blob 14.03.2021 00:41
          Re: Odpowiedź na komentarz użytkownika blob
          Tak wiem jakim typem bohatera jest Subaru. Nie zrozum mnie źle, dalej uważam że to bardzo dobry bohater, tylko że akurat w tym odcinku się nie wykazał – ale też chyba takie założenie. Takim przewijającym się motywem w Sanctuary arc jest „w grupie siła” (co Subaru próbował nawet wytłumaczyć Roswaalowi) i myślę, że o to też w tym odcinku chodziło, Subaru pokonuje przeciwności dzięki wierze i wsparciu swoich sojuszników: to był ich czas żeby zabłysnąć.
          • Avatar
            MrParumiV18 14.03.2021 14:18
            Odpowiedź na komentarz użytkownika blob
            😉👍
  • Avatar
    A
    Nikodemsky 10.03.2021 19:24
    ep 48
    Autentycznie dobry odcinek.

    Szczerze, to po tym co działo się dotychczas podchodziłem z dużym dystanstem i nastawiony byłem ponownie na jakąś stagnację ale ku mojemu zaskoczeniu działo się naprawdę wiele, było sporo akcji i całość była bardzo emocjonalna. Końcówka też chyba najlepsza od czasu pamiętnego odcinka z Puckiem w pierwszym sezonie.

    Jestem zachwycony, warto było obejrzeć.
    • Avatar
      blob 13.03.2021 14:44
      Re: ep 48
      Tak, o ile zasadne jest przedstawienie historii Emili i Roswaala w kontekście całości, muszę przyznać że motyw z próbami Emilii zaczął się już strasznie przeciągać. Ale ten odcinek to wynagrodził w pełni…
  • Avatar
    A
    blob 10.03.2021 18:51
    Odc. 48
    Warto było czekać. Co za epicki odcinek.
  • Avatar
    A
    MrParumiV18 20.02.2021 16:34
    Re: Zero Kara Hajimeru Isekai Seikatsu 2 part 2 po 7 odcinku
    Znowu 30 minut. Już chyba ostatni raz o tym wspominam, bo ewidentnie Re Zero to telewizyjny burżuj. xD Natomiast co do odcinka, to nadal trzyma świetny poziom poprzednich. Wzbogaca historię o kolejne wydarzenia i rozwija następne postaci, wprowadzając też nowe. Mam natomiast kilka zastrzeżeń do niektórych wydarzeń i rozwiązań, ale poczekam z wyrokami, bo może się to rozjaśni z czasem.
  • Avatar
    A
    MrParumiV18 12.02.2021 17:53
    Re: Zero Kara Hajimeru Isekai Seikatsu 2 part 2 po 6 odcinku
    Dwie rzeczy… miały być. Zrobiło się nieco więcej.
     kliknij: ukryte 
    • Avatar
      kenavru 13.02.2021 19:26
      Re: Zero Kara Hajimeru Isekai Seikatsu 2 part 2 po 6 odcinku
       kliknij: ukryte 
      Ja zatrzymałem się z 1,5roku temu gdzieś w 5akcie Webnovel, widzę że już przetłumaczyli ją do końca, muszę to w końcu ogarnąć.
  • Avatar
    A
    weiter 11.02.2021 16:37
    O dali opening :D Całkiem przyjemny.
  • Avatar
    A
    MrParumiV18 6.02.2021 03:17
    Re: Zero Kara Hajimeru Isekai Seikatsu 2 part 2 po 4 i 5 odcinku
    Nie no… na to nie mam już nawet słów ani sił. A raczej mam, ale tego jest po prostu za dużo. Roznosi mnie to emocjonalnie. Przez wszystko, wiedzę i niewiedzę. Albo to jest zbyt doskonałe, albo jestem zbyt zaślepiony. Ale jedno wiem na pewno, to za każdym razem ogląda mi się tak samo, perfekcyjnie.
  • Avatar
    A
    MrParumiV18 21.01.2021 23:47
    Re: Zero Kara Hajimeru Isekai Seikatsu 2 part 2 po 3 odcinku
    No dla mnie kolejny świetny odcinek, który znowu rozwija postać. Ta seria nawet nie stara się zmienić mojego zdania na temat tego jak bardzo dobre i wyraziste postaci kreuje. Wszystko zagrało jak na leży i nie czuję żadnego niedosytu.

     kliknij: ukryte 
    • Avatar
      kenavru 22.01.2021 00:40
      Re: Zero Kara Hajimeru Isekai Seikatsu 2 part 2 po 3 odcinku
      Jednak te wydarzenia z webnovel lepiej wspominam, ogrom rozmów i opisów – wyobraźnia robi swoje ;)
       kliknij: ukryte 
      • Avatar
        MrParumiV18 22.01.2021 00:50
        Odpowiedź na komentarz użytkownika kenavru
        Ja tylko przeczytałem do 10 tomu, czyli okolice po początkach śpiączki Rem, a później tylko wyrywkowo niektóre rzeczy, więc nie wiem jak to jest w treści pisanej dokładnie, a szkoda, bo chciałbym bardzo nadrobić lekturę, ale naprawdę nie mam wolnej chwili aby przysiąść. Już teraz mam mega zaległości w mangach i gdyby doszło do tego jeszcze Re Zero LN to już chyba nie wychodziłbym z domu tylko czytał i oglądał non stop. :D
  • Avatar
    A
    MrParumiV18 14.01.2021 13:15
    Re: Zero Kara Hajimeru Isekai Seikatsu 2 part 2 po 2 odcinku
    aaaaaaa! Perfekcyjne odcinkiiiii!

     kliknij: ukryte 
    Brawo White Fox! To jest właśnie tworzenie z sercem!
    • Avatar
      Saarverok 14.01.2021 16:42
      Re: Zero Kara Hajimeru Isekai Seikatsu 2 part 2 po 2 odcinku
       kliknij: ukryte 
      • Avatar
        blob 14.01.2021 18:55
        Re: Zero Kara Hajimeru Isekai Seikatsu 2 part 2 po 2 odcinku
        Rozumiem że napisałeś to w żartobliwym tonie?
        • Avatar
          Saarverok 14.01.2021 22:43
          Re: Zero Kara Hajimeru Isekai Seikatsu 2 part 2 po 2 odcinku
          A jak nie toooo….? :) nie no, troszkę miałem bekę z tego całego patosu, takie mi myśli przez głowę przemknęły, ale dobrze chłopu życzę :D
          • Avatar
            Koogie 15.01.2021 09:57
            Re: Zero Kara Hajimeru Isekai Seikatsu 2 part 2 po 2 odcinku
            Też mi to przemknęło przez głowę.  kliknij: ukryte 

            Tak szczerze to scena Rem była 10 razy lepsza
            • Avatar
              MrParumiV18 15.01.2021 12:09
              Odpowiedź na komentarz użytkownika Koogie
              Co prawda, to prawda. Sceny z Rem chyba nic już nie przebije.

              Co do reszty to się nie zgodzę. Odkładając na bok jej przydatność, to w jakim jest stanie Emilia jest kumulacją wydarzeń z przeszłości, ale w sumie z drugiej strony faktycznie wygląda to mniej­‑więcej tak jakby Subaru zwyczajnie kociaka wygonił ze sceny, żeby Emilia przestała ciągle na nim polegać i na niego czekać, a skupiła się na przeszłości, wygrała oraz oswoiła się z nią, oraz aby sam Subaru miał szansę zastąpić Pucka. Tak czy siak, dalej twierdzę, że to po prostu wybuchła cała gorycz i strach z odzyskiwanych wspomnień i z świadomości jaka jest bezradna, nic nie wnosząca i nieprzydatna. Z jednej strony protag wykorzystał moment słabości dziewczyny, z drugiej ona się na to zgodziła. Zresztą…
    • Avatar
      blob 14.01.2021 19:09
      Re: Zero Kara Hajimeru Isekai Seikatsu 2 part 2 po 2 odcinku
      Scena rozmowy z Emilia to ewidentnie  kliknij: ukryte 

      Powiem szczerze, że ta scena aż tak mocno na mnie nie zadziałała, pewnie dlatego że Subaru ma większy „bagaż emocjonalny” (albo po prostu bardziej się z nim identyfikuje bo też miałem w życiu wzloty i upadki). My tak naprawdę cały czas nie wiemy dlaczego Emilia jest taka biedna i pokrzywdzona… i na tle Subaru i tego co on przeżył faktycznie wydaje się mazgajowata (trudno nic nie poradzę na to że tak myślę).

      Niemniej tak, kolejny doskonały odcinek i tak jak wspomniałeś wątek Otto też fajny. Siłą serii wdg mnie jest to jak buduje inne postacie tzw. towarzyszące. Nawet taki Otto który do tej pory mógł być traktowany jako wątek komediowy staje się  kliknij: ukryte . Re: Zero to nie tylko Subaru, ale cała gama postaci które po prostu da się lubić. Cholewa, nawet Patrasche, jaszczurka która bohaterowi służy za „konia”, to w tej serii waifu :P
      • Avatar
        MrParumiV18 14.01.2021 22:33
        Odpowiedź na komentarz użytkownika blob
        Żeby się za bardzo nie rozpisywać, to podpisuję się pod wszystkim co napisałeś. Uważam dokładnie to samo, oprócz rzecz jasna samych emocji, ponieważ na mnie akurat ten odcinek zadziałał mocno, oglądając go odłożyłem na bok tonę cierpienia Subaru jakie do tej pory doznał. Niewykluczone, że zaraz po tym 'pozytywnym' momencie, pojawi się znowu krew, flaki i dramat protagonisty, nie zdziwię się. Dla mnie siłą Re Zero, prze ogromną siłą, są postaci. Oczywiście nadal uważam, że główny bohater i Rem to te, które ubóstwiam najbardziej i scena z tego odcinka tego ostatecznie i tak nie zmieni, ale mimo wszystko, każda postać ma w tej serii coś do powiedzenia, jest inna, a jednocześnie nie da się ich nie polubić.
        • Avatar
          blob 14.01.2021 22:50
          Re: Odpowiedź na komentarz użytkownika blob
          Choć seria lubi zaskakiwać, wydaje mi się że to już jest  kliknij: ukryte . Oczywiście mogę się mylić (i nie czytałem nowelek więc pojęcia nie mam).
        • Avatar
          Saarverok 18.01.2021 21:34
          Re: Odpowiedź na komentarz użytkownika blob
          No i to jest właśnie to, że gówniarz by wybrał Emilkę, bo ładniejsza i na ośce lepiej wygląda, ale jak Subaryna dojrzeje to stwierdzi, że wygląd to nie wszystko i będzie chciał wrócić do najlepszej kobity pod słońcem. Chociażby dlatego, że jako pokojówka potrafi obiad ugotować :D
      • Avatar
        Koogie 15.01.2021 10:03
        Re: Zero Kara Hajimeru Isekai Seikatsu 2 part 2 po 2 odcinku
        Subaru aktywnie przyczynił się do dołka Emilii, a także jak mówił dlaczego tak czuje to połowa jego tesktów to było. „O jakie masz idealne włosy”, druga połowa miała większy sens. No ale ogólnie relacja Subaru z Emilią jest po prostu mało zbudowana emocjonalnie. Dlatego pewnie słabiej to z Tobą rezonowało. Łatwiej zrozumieć czemu Rem mogłaby się zakochać w Subaru, niż czemu Subaru kocha Emilię.
        • Avatar
          MrParumiV18 15.01.2021 12:13
          Odpowiedź na komentarz użytkownika Koogie
          Przecież to jest reakcja jak typowego nastolatka, w jakim ty świecie żyjesz? :D Chłop zauroczył się w 1 odcinku zwykłą (jak myślał) dziewczyną i brnie w to dalej. Nastolatek nie potrzebuje wielkich patosów i powodów emocjonalnych aby się zakochać, a przynajmniej ja tak twierdzę. Dany wygląd, który się komuś podoba często wystarcza i jest punktem zapalnym do początków znajomości.
          • Avatar
            Koogie 15.01.2021 14:09
            Re: Odpowiedź na komentarz użytkownika Koogie
            Dzieciaki chemii nie mają, nie znają się, nie rozumieją siebie nawzajem. Nie kupuję tego nawet jako szczeniacka miłość, szczególnie biorąc pod uwagę ile razy Subaru został wybebeszony i to że wpadał w PTSD już co najmniej 3 razy w imię tego uczucia.
        • Avatar
          blob 15.01.2021 18:59
          Re: Zero Kara Hajimeru Isekai Seikatsu 2 part 2 po 2 odcinku
          Moim zdaniem sprawa jest głębsza niż ci się może wydaje. Wdg mnie jedna z najmocniejszych stron Re: Zero jest to jak niebanalnie napisane są postacie w tymże dziele. Z pozoru wydaje się ze miłość Subaru do Emilii to zwykle zauroczenie. Być może nawet tak coś w tym jest, ale moim zdaniem stoi za tym trochę dłuższa historia. Oglądając serie po raz drugi zacząłem zauważać pewnie niusane, to jak pewne elementy układają się w całość i jak dobrze jest to napisane. Uważam ze autor albo dobrze zna ludzka psychikę, albo sam przeszedł coś podobnego. Jeszcze w sezonie 1 dokładnie widzimy moment zauroczenia Subaru Emilią. Wbrew pozorom Subaru to nie jest banalna postać. W późniejszych odcinkach dowiadujemy się że nie tylko był Neet­‑em w „poprzednim świecie”, ale że  kliknij: ukryte  Subaru nie dość ze musi mierzyć się porąbanym światem, to jeszcze ze samym sobą.

           kliknij: ukryte 
          • Avatar
            Koogie 16.01.2021 00:20
            Re: Zero Kara Hajimeru Isekai Seikatsu 2 part 2 po 2 odcinku
            Nie zrozum mnie źle, subaru uważam za bardzo ciekawą postać i według mnie ogólnie jest bardzo dobrze prowadzona. Autor może i ma składną myśl w głowie, ale nie potrafi dobrze tego przekazać. I jest to o tyle trudne, że subaru przez swoją wyjątkową sytuację w pewnym momencie jest na granicy postaci z którą ciężko się utożsamić. Owszem poszczególne wątki są bardzo dobre, ale jak wszystko zaczynasz składać do kupy to wątpię by ktokolwiek był w stanie wyobrazić siebie jako ta postać. Wątek miłości do Emilii w próżni ma sens, lecz w kontekście serii trochę się on rozpada.

            Zakodowana miłość po prostu nie wychodzi naturalnie, a raczej jako wymóg scenariusza. I z tym ludzie głównie mają problem. Ty mówisz, że to jego wybór, ale jak nikt nie może zrozumieć jego wyboru to staje się on w oczach ludzi po prostu życzeniem autora.
            • Avatar
              Koogie 16.01.2021 00:24
              Re: Zero Kara Hajimeru Isekai Seikatsu 2 part 2 po 2 odcinku
              No i nawet jeśli, to miłość od pierwszego wejrzenia bez później rozwinięcia chemii jest cholernie płytka. Fakt, że Subaru uciekający z postacią która żywi do niego bardziej naturalne uczucia jest traktowany przez autora jako „Bad end” trochę tutaj mówi. Miłość do Emilii ma być czymś wartym walki, gdzie Ty sam mówisz, że w gruncie rzeczy jest to po prostu ładna cizia w odpowiednim czasie plus „zakodowanie”. To bez dalszego rozwoju i chemii jest po prostu niesamowicie płytkie.
              • Avatar
                blob 16.01.2021 00:30
                Re: Zero Kara Hajimeru Isekai Seikatsu 2 part 2 po 2 odcinku
                Może tak może mnie. Fakt, ciężko się wczuć w ich relacje, bo Emilia nie należy do postaci które jakoś szczególnie wybudzają sympatie. Ale nie musi. My jako widzowie śledzimy losy chłopaka który akurat ma taką wybrankę. Miłość nie musi być „logiczna”.
              • Avatar
                MrParumiV18 16.01.2021 16:46
                Odpowiedź na komentarz użytkownika Koogie
                No i to też prawda. Ja wcale nie twierdziłem, że ta miłość jest jakaś wspaniała. Po prostu, że jest logiczna z punktu widzenia przeciętnego nastolatka, która zakochał się w pięknej dziewczynie, bo tak jak blob napisał sympatii ona wielkich nie wzbudza, a przynajmniej u mnie, chociaż tak jak wspomniałem wyżej, po tym odcinku jakoś tak lżej do niej podchodzę. Na początku i aż to teraz była mi zwyczajnie obojętna, gdyż Rem skradła me serducho swoimi czystymi intencjami, ale teraz Emilia wypada u mnie nieco bardziej pozytywnie, co nie zmienia faktu, że daleko jej do innych postaci z serii, a do samej Rem już w ogóle.

                Jest to płytkie, ale nie nielogiczne. W realnym życiu wiele jest płytkich i bazujących na takich samych zasadach miłości. Taką dziewczynę sobie wybrał, o gustach się nie dyskutuje, a my po prostu obserwujemy losy postaci (Subaru), który właśnie zdecydował się na taką, a nie inną kobitkę. Nic z tym nie zrobimy, zawsze dla urozmaicenia można sobie poczytać alt historie, które twórca również pisze np. co by było gdyby Subaru oparł się rządzy rzucenia wszystkiego w cholerę i wyjechał w Bieszczady z Rem.
  • Avatar
    A
    blob 6.01.2021 18:59
    No to jazda!

    Oczywiście tradycyjnie dla serii zaczynamy od odcinka który zostawia więcej pytań niż odpowiedzi…

    O co chodzi z Puckiem, co kombinuje Subaru który chyba wreszcie się ogarnął po bodaj najdłuższym do tej pory cyklu prób i błędów (no i oczywiście tortur psychicznych jak i fizycznych) no i czy Emilia wybaczy mu jego zagrywki z trzymaniem wszystkiego w tajemnicy.

    Pokaz nam jak tym razem oszukasz przeznaczenie Subaru :)