Tanuki-Anime

Tanuki.pl

Wyszukiwarka recenzji

Komikslandia

Komentarze

SK∞

  • Avatar
    A
    chi4ko 15.10.2022 19:21
    Lepsze niż Free! z jednego powodu – ADAM ▼w▼
  • Avatar
    A
    anmael 21.09.2021 17:29
    5/10 Nierzetelna ilość gwiazdek przy recenzji:)))
    Produkcja SK8 wprowadza nas w świat szalonych, pełnych buzującej adrenaliny wyścigów skate`bordowych…. Chwila chwila, jakich ? szalonych, adrenaliny Co , Kto… czy tu mowa o SK8.??? :):):)

    Postacie w tej produkcji miałkie, przewidywalne aż chce się zarzucić że wypowiadane sentencje można by odgadnąć zanim usłyszy się pierwszą literę całego zdania.

    Fabuła tak oklepana, że była pisana przy użyciu łopaty.
    (jedno zdanie wystarczy na opisanie całości fabuły) haha

    Graficznie było ok, czasami fajnie było zawiesić oko na efektach podczas wyścigów (których i tak było mało)

    Ogólnie produkcja okazuje się bardzo przeciętna z ogromną ilością „ale to już było milion razy”. Rozrywka na zabicie czasu bez większych oczekiwań, podczas odcinka wyjście zrobienia sobie kanapki w niczym nie zakłóci wątku i fabuły.

    Pozdrawiam
    • Avatar
      Bez zalogowania 22.09.2021 22:07
      Re: 5/10 Nierzetelna ilość gwiazdek przy recenzji:)))
      Dla mnie ta seria przeciętna nie była, była czasem bardzo przyjemnie dynamiczna, czasem trochę melancholijna. Nie do końca mogę zdecydować czy to rzecz o przyjaźni,  kliknij: ukryte 

      W sumie byłoby ode mnie 8/10 jakby nie Adam i jego przewidywalny wątek  kliknij: ukryte . Irytację z jego powodu miałam ponadprzeciętną, przez co seria jest u mnie bez oceny.

      PS. Dla mnie definicja przeciętności pasuje raczej do wielu jak nie większości szkolnych serii (zwłaszcza tych z haremem)
      • Avatar
        anmael 28.10.2021 13:28
        Re: 5/10 Nierzetelna ilość gwiazdek przy recenzji:)))
        Słowa takie jak „przeciętne” , „miałkie” kieruję tylko wyłącznie poprzez doświadczenie w obejrzanych produkcjach anime.
        Jeżeli coś o przyjaźni to polecam „Rainbow” a dynamicznych akcji „K project”, fabularnie „Ergo Proxy”. Można było by obnażać przeciętność SK8 bardzo długo.

        A co do podobieństw szkolnych serii, hmmm chyba się zgodzę ale… jak zawsze to kwestia gustu.

        Pozdrawiam
  • Avatar
    A
    Sandra Chan 4.05.2021 10:58
    Mam w planach obejrzeć bo wyjdaje sie super !
  • Avatar
    A
    vries 26.04.2021 00:27
    Z rzeczy dobrych: choreografia akcji i oprawa.
    Postaci kliszowe, ale przyjemne.
    Fabuła? Meh, ale to nie szkodzi, bo tu liczy się akcja.
    Z akcją mam problem. Tu nie przedstawili jazdy na desce jako sportu, ale jako jego super­‑karykaturę. Nie ma w tym nic złego. Problem pojawia się nagle, gdy w tego typu warunkach mamy tłumaczyć dlaczego jedna postać jest lepsza od drugiej. Tutaj scenarzyści jakby się starali, ale im nie wyszło. Moim zdaniem to jest podstawa pojedynku, a nie tylko jego płynna animacja. Tak naprawdę najwięcej problemów jest chyba z Adamem, który jest lepszy od wszystkich bo tak chce scenarzysta. Jego asystent jest szybszy, bo tańczy jak jeździ. Nonsens. Wyników pojedynków można się było domyśleć, ale brakowało mi tu czegoś. Sam nie wiem.
    Tym samym ocena: mocne 7/10. Zaskakująco przyjemna seria.
    • Avatar
      ?? 26.04.2021 15:03
      Sk8
      Tu nie przedstawili jazdy na desce jako sportu, ale jako jego super­‑karykaturę


      Dlaczego tak uważasz, że jako karykaturę. Przecież większość form wysiłku fizycznego wykonywana w sposób ekstremalny, albo bezmyślny tak może wyglądać.

      Jeżeli roczne dziecko może wykazywać chęć wspinaczki po regale pod sufit, to tym bardziej nastolatkowie, czy osoby szukające sposobu na silne pobudzenie adrenaliny mogą traktować deskę w sposób mocno ekstremalny. Choć to trochę czasem wydaje się nierealne, czy karykaturalne, to nie znaczy, że tak nie można.

      Co ciekawe, to na zawodach jeździ się dość można rzecz spokojnie, technicznie, natomiast wyczynowe popisy zazwyczaj mają niewiele wspólnego ze sportem.

      Jedyne, co nierealne w tej serii z fizycznego punktu widzenia, to mała ilość wypadków, upadków, albo nieudanych przejazdów.
      • Avatar
        vries 27.04.2021 07:29
        Re: Sk8
        Gadająca deska obliczająca optymalny kąt skrętu? (co niby ma coś dawać)
        Skakanie z 10 metrowej skarpy?
        Robienie sobie skrótów przełajowych?
        Jeżdżenie na rękach?

        To są rzeczy które z głowy, które mi się rzuciły bez szczególnego zastanawiania się i większej znajomości sportu.
        • Avatar
          ?? 27.04.2021 20:03
          Re: Sk8
          Z jednej strony to wydaje się wzięte z kosmosu, ale co za problem dorobić bardziej zaawansowany system komputerowy do elektrycznej deski?
          Skoro w samochodach są takie rozwiązania, to jedynym problemem może tylko być kasa, nic więcej.

          A widząc popisy niektórych nazwijmy to „pasjonatów, którym życie niemiłe”, to wszystko to co widać na zawodach jest super grzeczne.
          Nie twierdzę że wszystko w Sk8 jest możliwe, ale po widzianych już popisach jak najbardziej wiele scen wydaje mi się realna. Oprócz tego, co wymieniam wcześniej.
          Po prostu zostało to tylko podkoloryzowane. A nie jest całkowicie produktem wyobraźni twórców.

          Zresztą jak popatrzysz na zwolnionym tempie z odpowiednim kadrowaniem: przykładowo na spadającego, lub walczącego kota, to wręcz niemożliwe wydają się być te jego wszystkie skręty ciała i wolty w powietrzu. Podobnie jak człowiek bez sprzętu wspinający się po ścianach wieżowca.

          W tym anime ogromnym plusem jest reżyseria i sposób kadrowania. Wszystko pokazane w odpowiedni sposób. W końcu King Kong też nie miał 102 metry wzrostu ;)
          To właśnie „praca kamery” nadaje serii często cechy braku realizmu, ale także polot, ekspresję, wymiar ekstremalny. Czyli w rzeczywistości mogłoby te 10 metrów być dwoma, czy trzema metrami.

          Zresztą. Skoro ludzie wyskakując z 8ego piętra potrafią tylko rękę złamać… To cóż takie mniej niż pierwsze piętro. Kwestia wytrzymałości deski.

          Jedynie jeżdżenia na rękach nie pamiętam.

          No i jeszcze jedno. To nie są deski z marketu, lecz że skateshopu, albo prywatnie modyfikowane. A i tak bywa, że się łamią, więc nie są tytanowe ;) To znaczy nie są w całości, bo łożyska pewnie miały z tytanu.
  • Avatar
    A
    Katien 18.04.2021 01:44
    Czyli skojarzenie z Free! było słuszne, bo w obu produkcjach za reżyserię odpowiada pani Hiroko Utsumi.
    Niesamowicie przyjemne anime, więcej takich poproszę.
  • Avatar
    A
    Patka 4.04.2021 09:14
    Teraz krótko, reszta w recenzji: to było cudownie szalone i przyjemne! Wincyj takich sportówek! Co ja piszę – więcej takich serii!

    9/10

    PS Biedny  kliknij: ukryte 
  • Avatar
    A
    kor56 19.03.2021 12:01
    Wszystko byłoby dobrze
    Gdyby nie ten spadek jakości anime po powrocie z gorących źródeł… Anime stało się przewidywalne, czasem nawet irytujące.
    Nie wiem czy kogokolwiek zaskakują wyniki wyścigów, choć już wcześniej były nadto przewidywalne.
    • Avatar
      Orzi 19.03.2021 15:49
      Re: Wszystko byłoby dobrze
      Jak dla mnie w tym anime nie chodzi o wyniki wyścigów same w sobie. Są tutaj podkładką pod studium postaci i cukierkiem dla oczu, a nie dla zaskakiwania rezultatami. Równie dobrze można by się czepić przewidywalności wyników w Ping Pong the Animation.

      Inna sprawa, że  kliknij: ukryte 
      • Avatar
        Kto by pomyślał? 20.03.2021 10:57
        Ja się po nim spodziewałam. A nawet gorszych rzeczy. No i nie wiem, czy jest sens dalej to oglądać,  kliknij: ukryte 
      • Avatar
        kor56 20.03.2021 17:11
        Re: Wszystko byłoby dobrze
         kliknij: ukryte  Co to za sportówka jak nie ma żadnych emocji, bo od początku wiadomo kto z kim i jak wygra. W wielu sportówkach jest tak, że główny bohater przegrywa i ma problemy które przezwycięża, tutaj Langa nie ma problemów, jedyny wyścig jaki mógł przegrać był  kliknij: ukryte 
        Jeśli chodzi o postacie, to nie ma tu za bardzo głębokich relacji, są jakieś, wiadomo co i jak, każdy praktycznie ma co do innych rację.
        • Avatar
          Patka 20.03.2021 17:47
          Re: Wszystko byłoby dobrze
          No tak, ale seria to nie tylko Langa. Sk8 potrafi na innych polach wywołać kapitalne emocje, a i w samych wyścigach dużo się fajnego dzieje. Że wyniki starć na ogół łatwo przewidzieć? Mi to nie przeszkadza, bo, jak mówię, anime ma znacznie więcej do zaoferowania – jak jednak ktoś ogląda je tylko by zobaczyć, kto wygra, to cóż… Nie zgadzam się też ze stwierdzeniem, że brak tu głębokich relacji – duet Rekiego i Langi jest bardzo dobrze napisany i został rozwinięty w ciekawym kierunku. Nawet Joe z Cherry'm okazali się mieć więcej do zaoferowania, niż na początku się wydawało, gdy byli typowym wabikiem na fudziosie.
          • Avatar
            kor56 20.03.2021 18:59
            Re: Wszystko byłoby dobrze
            Co to za sportówka jak to idzie w taki przewidywalny sposób, szczególnie, że jazda na desce jest dość ważną częścią i wokół tego się kręci.
            J jednak potrzymam, nie ma tu głębokich relacji, są one proste i wylewne, widz nawet na chwile nie jest trzymany w niepewności. Relacja Langi z Rekim była fajna, ale balans tej relacji się mocno zachwiał.
            • Avatar
              Bez zalogowania 21.03.2021 18:28
              Re: Wszystko byłoby dobrze
              Relacja Langi z Rekim była fajna, ale balans tej relacji się mocno zachwiał.


              No właśnie. Dla mnie ta relacja to był jeden z filarów serii.
              • Avatar
                Jasnowidz :/ 5.04.2021 04:38
                The end
                 kliknij: ukryte 
                • Avatar
                  kor56 6.04.2021 10:09
                  Panie Jasnowidz
                   kliknij: ukryte 
  • Avatar
    A
    ursa 7.03.2021 16:53
    9
    Wow. Obejrzałam dwa razy pod rząd i nadal nie wiem, co budzi większe emocje; sama jazda (woooow), relacje między chłopakami (tymi starszymi też! końcówka urocza) czy totalny odpał Adama i to, jak daleko jest w stanie się posunąć, by zdobyć Ewę…
    • Avatar
      GLASS 7.03.2021 18:52
      Re: 9
       kliknij: ukryte 
      • Avatar
        ursa 7.03.2021 18:56
        Re: 9
        no, nie mogłam w to uwierzyć…  kliknij: ukryte  O_o
      • Avatar
        No nie 14.03.2021 17:39
        Odcinki 9 i 9,5
         kliknij: ukryte 
  • Avatar
    A
    Bez zalogowania 17.02.2021 01:00
    Odcinek 6
    Takiej wycieczki do gorących źródeł to jeszcze dotąd nie widziałam haha.
  • Avatar
    A
    skrytyfankamena 7.02.2021 14:19
    Fakt, seria jest dobra, ale, do jasnej ciasnej, dlaczego komentują ją tutaj same dziewczyny? :)
    • Avatar
      ZSRRKnight 7.02.2021 14:34
      gdyż to anime dla żeńskiej widowni xd. Wierzę na słowo, że to porządna produkcja, ale na etapie zapowiedzi pewnie wielu odpadło, bo „bisze” xd
      • Avatar
        Bez zalogowania 7.02.2021 17:50
        Haha
        Nie wiem jak w serii, ale na screenach to ja tu żadnych biszy nie widzę xd
      • Avatar
        skrytyfankamena 7.02.2021 19:07
        No właśnie obsada jest męska, ale to typowe chłopaki jakich pełno w seriach sportowych. Jakoś nie dziwi mnie zainteresowanie dziewczyn tego typu produkcjami, ale że żaden facet tu nic nie napisze to trochę dziwne, zważywszy, że seria jest dobra i nie ma tam żadnych elementów shonen­‑ai.
        • Avatar
          Bez zalogowania 8.02.2021 01:47
          Dobrze się zapowiada
          Dziękuję za rekomendację ;)

          Odcinek pierwszy był świetny, prawie niczym Szybcy i wściekli . ;) a chociaż w drugim tempo i akcja zwolniły, to oglądam dalej.
        • Avatar
          blob 16.02.2021 17:09
          Ja napiszę. W sumie nie wpadłem na to że seria może być dla „żeńskiej części widowni” i teraz mi głupio że się nie poznałem, bo w sumie mi się podoba a nie widzę tu nic „bishowego” raczej takie „nakama power”. Może porównanie na wyrost ale bardzo mi się kojarzy z Air Gear.

          Inna sprawa, że taki np. Adam wręcz epatuje „latynoską pasją” :D
          • Avatar
            tamakara 16.02.2021 18:11
            Czytam ten wątek i trochę chce mi się śmiać, bo z mojej perspektywy to wszystko jest wręcz nachalnie szipogenne :D Żaden oficjalny romans duh, nic z tych rzeczy, ale po prostu seria – z rozmysłem i premedytacją – nastawione na łowienie zepsutych bab. Doujiny same się rysują.
            Stary fudzioś wam to mówi, wierzcie…
            • Avatar
              Bez zalogowania 16.02.2021 22:37
              Dla każdego ;)
              Podobno „co jest do wszystkiego, to jest do niczego” – a tutaj tak (na razie) nie jest według mnie.

              Może być i dla młodszych „chłopców” i dla tych bardziej metrykalnych.
              Może być dla dziewczyn, kobiet,
              a także dla zapalonych Szipotwórców płci dowolnej.

              Postać Adama… pomijam. Nie zwykłam krzywdzić ludzi, ani postaci anime ;p
              • Avatar
                ursa 17.02.2021 09:07
                Re: Dla każdego ;)
                popieram. jednakowoż wycofałam się wczoraj z komentarza, bo pominięcie postaci Adama było ponad moje siły :] mógłby być trochę… mniej.
            • Avatar
              Ahiru 17.02.2021 11:41
              A może to właśnie kwestia tego, że fudziosie (czy to stare czy młode) od pierwszych scen są w stanie dostrzec nawet najmniejszy podtekst homoseksualny, a osoby, które raczej się nad tym nie zastanawiają albo na co dzień serie stricte gejowskie (wolę używać określenia „gejowski” niż „yaoi/shounen­‑ai/BL” bo ja już sama nie wiem, która wersja jest poprawna </3) omijają szerokim łukiem patrzą na tę serię jak na klasyczną sportówkę? Sama nie wiem. Ja rozumiem, dlaczego w dużej mierze interesuje się nią żeńska widownia, ale jednocześnie nie dziwi mnie, że również i męska część jest w stanie jakkolwiek zachwycić się tym anime. Chyba każdy znajdzie tam coś dla siebie. Szkoda, że niewiele tam żeńskich postaci. Jedyne, które się pojawiają to te, kiedy Joe jest w okolicy ;)
              Chociaż nie da się ukryć – szósty odcinek nakarmił fudziosiów (i/lub fudandiów) do syta :D
              • Avatar
                tamakara 17.02.2021 12:21
                Oczywiście, że tak D:
                Jest mi coraz weselej, serio… Nie, że śmieję się z Ciebie, tylko z całego wątku. W większości sportówek jest fudziosiowy fanserwis. Mniej lub bardziej nachalny, a tutaj dyskusja, jakby to był pierwszy raz ¯\_(ツ)_/¯
                i jeszcze to „oh oh, ja wcale nie dla szipowania to oglądam” Ok? Fantasy przygodówki też można oglądać dla fabuły, tylko dlaczego tak często pojawiają się tam dziewczyny w bieliźnie bojowej…?
                • Avatar
                  Bez zalogowania 17.02.2021 15:17
                  Sk8 i... kasa zgadzać się musi.
                  Oczywiście, że to o czym piszesz – to są zabiegi celowe, bo w końcu służą poszerzeniu grupy odbiorców.

                  Do tego dochodzi jeszcze kwestia grantów.

                  Natomiast przedstawienie Sk8 jako tylko fanserwis dla fudziosi – może odstraszyć sporą część widowni, której to nie interesuje.
                  O ile sama postać Adama tego nie zrobi :(

                  Ale jest to w końcu seria sportowa nacechowana w sporej części dynamiką przygodowej, więc może dlatego dołożyli „głównego złego” ;p

                  PS.  kliknij: ukryte 
                  • Avatar
                    Patka 17.02.2021 15:36
                    Re: Sk8 i... kasa zgadzać się musi.
                    Ej, niby dlaczego postać Adama miałaby odstraszyć od seansu? Toć to jedna z gwiazd serii! :D Można nie lubić takich kreacji, nie można jednak zaprzeczyć, że wzbudza spore emocje, zwłaszcza że nie wiadomo, jakie konkretne plany ma co do Langi. No i ten głos Takehito Koyasu… Zresztą, wszyscy seiyuu zostali idealnie dobrani do swoich ról.

                    Co zaś do…

                    Natomiast przedstawienie Sk8 jako tylko fanserwis dla fudziosi – może odstraszyć sporą część widowni, której to nie interesuje.


                    Ogólnie uważam traktowanie tego anime jedynie w kategorii pożywki dla fudziosi za bardzo krzywdzące. Seria ma znacznie więcej do zaoferowania – po prostu to bardzo dobra produkcja dla każdego, kto lubi sportówki. Jak ktoś ogląda to głównie dla ładnych chłopięcych buzi, to spoko, nikt mu nie zabrania, ale proszę nie wmawiać, że każdy oglądający sportówki tak robi. :D (ostatnie nie do ciebie, Anonimowa)
                  • Avatar
                    tamakara 17.02.2021 19:20
                    Re: Sk8 i... kasa zgadzać się musi.
                    Zauważenie hintów =/= wmawianie (!!) ludziom, że to jedyna wartość danej produkcji. Sugerowanie mi czegoś takiego da się wyjaśnić jedynie złą wolą.
                    Mój pierwszy komentarz wskazywał tylko i wyłącznie na zabawny(? kurczę, dla mnie zabawny, dla innych najwyraźniej nie) fakt, że ktoś „wyrobiony” w dostrzeganiu pewnych rzeczy, po prostu je dostrzega, nawet jeżeli komuś innemu umkną. Tylko tyle. Żebym chociaż pierwsza wywlekła ten temat… Robienie z tego dramy jest po prostu śmieszne.

                     kliknij: ukryte 
                    • Avatar
                      Ahiru 18.02.2021 11:43
                      Re: Sk8 i... kasa zgadzać się musi.
                      Spokojnie, nie odebrałam tego jako nabijanie się z mojej osoby. Ogólnie to uznałam tę dyskusję za interesującą właśnie przez to, iż ktoś się zdziwił, że seria w dużej mierze jest oglądana przez żeńską część widowni. Osobiście przestałam się nad tym zastanawiać na którymś etapie swojego życia, bo sama wybieram raczej te serie głównie oglądane właśnie przez żeńską część widowni (ładni chłopcy i potencjalne podteksty homoseksulne; tak, wiem, jestem zepsuta), ale jakby mi jakiś facet powiedział, że to ogląda, no to spoko – enjoy.
                      No i fakt, nie wydaje mi się, by ktokolwiek tu stwierdził, że SK∞ jest tylko fanserwisem dla fudziosiów. Odebrałam to bardziej jako zrozumienie, dlaczego w większości oglądają to dziewczyny/kobiety, ale wiadomo – samo anime posiada wiele innych walorów, jak chociażby świetne sceny jazdy na deskach, animacja, kreska, muzyka, kolory, dobór seiyuu czy fabuła sama w sobie. Let's enjoy it to our heart's content ;)
                      • Avatar
                        Dlaczego 18.02.2021 18:23
                        .
                        Miało nie być komentarza, ale pióro samo zaczęło pisać.

                        nastawione na łowienie zepsutych bab.


                        wybieram raczej te serie głównie oglądane właśnie przez żeńską część widowni (ładni chłopcy i potencjalne podteksty homoseksulne; tak, wiem, jestem zepsuta),


                        Stary fudzioś



                        Może ja naprawdę pochodzę z jakiegoś kosmosu, ale zastanawiam się, dlaczego kobieta (dziewczyna?) mówi o sobie i o innych przedstawicielkach per BABA.

                        Albo czemu SAMA O SOBIE pisze, że jest zepsuta. I dlaczego preferencje odbiegające od standardu miałyby świadczyć d razu o zapsuciu?
                         kliknij: ukryte 

                        Po co to robić samemu, czy w tym przypadku samej sobie.
                        Nawet jako styl samoobrony przed ewentualnymi szykanami ma to skutek uboczny.


                        Wystarczy, że społeczeństwo, a czasem nawet najbliższe otoczenie próbuje poprawić sobie własną samoocenę naszym kosztem.
                        I pomijam tu po prostu zainteresowania niezrozumiałe dla kogoś.

                        Raczej mam na myśli niekrzywdzenie siebie.

                        Przypinanie łatek osoby zepsutej, albo wiktoriańskiej moralności, czy jakichkolwiek innych łatek – niczemu dobremu według mnie nie służy.
                        Chyba, że jest to świadomy i celowy – sadyzm, czy masochizm.
                        A jeżeli nie jest to działanie celowe i świadome, to po co to robić innym. Po co to również robić samemu, albo samej sobie.

                        Mnie osobiście jest trochę smutno, kiedy ktoś w ten sposób zaniża swoją, albo czyjąś wartość.
                        • Avatar
                          Ahiru 18.02.2021 23:20
                          Re: .
                          Przepraszam. Chciałam zakończyć tę dyskusję bardzo kulturalnie, zważając na to, że zaczynamy zbaczać z tematu, ale muszę to powiedzieć – komuś tu chyba brakuje dystansu zarówno do świata, jak i do samego siebie ;)
                          A teraz pozwolę sobie już zamilknąć, bo wyjdzie na to, że naprawdę mam skłonności masochistyczne, czy coś.
                        • Avatar
                          tamakara 19.02.2021 20:52
                          lmao
                          Napisałabym to w PMce, ale niestety anonowi nie da się takowej wysłać.
                          Jeżeli to przeczytasz, wpisz sobie, osobo poszukująca odpowiedzi, w google, albo dowolnej innej wyszukiwarce, co oznacza słówko fujoshi (腐女子) i odetchnij trzy razy…
    • Avatar
      Ahiru 16.02.2021 13:50
      Ze Sk8 the infinity jest chyba trochę jak z Banana Fish – wiele osób odbiera przyjaźń dwojga głównych bohaterów jako coś więcej niż zwykła przyjaźń :') Zresztą nie tylko w przypadku Langi i Rekiego snują takie domysły, bo Cherry Blossom i JOE mają już nawet nazwę shipu, lol.
      • Avatar
        Ahiru 16.02.2021 13:56
        I zapewne stąd tak duże zainteresowanie wśród damskiej części publiczności – zapomniałam dodać.
        • Avatar
          Zainteresowanie serią 16.02.2021 22:40
          Myślałam do tej pory, że lubię sportowe serie i dlatego oglądam Sk8, a tu się okazuje, że to tylko szipogenność tej serii przyciąga płeć żeńską ;)
          • Avatar
            Ahiru 17.02.2021 11:29
            Wiele osób patrzy na to chyba odwrotnie – zacznę oglądać sportowe serie, bo jest tam dużo materiału do shipowania. Na jednej mangowej grupce na FB ktoś nawet pytał, czy Haikyuu!! to yaoi… XD
            No ale nie ma co się zagłębiać w dalszą dyskusję na temat domniemanej gejowatości sportówek, bo zacznę odbiegać od tematu.
    • Avatar
      kor56 19.03.2021 11:58
      Paradoks anime
      Jeśli praktycznie cała obsada jest męska, to najpewniej adresowane do dziewczyn, jeśli w obsadzie są same dziewczyny (ewentualnie jeden facet MC) to najpewniej adresowane od chłopców.
      Jednak zadziwia mnie to zainteresowanie kobiet związkami miedzy samymi chłopakami, normalnie jakby pragnęły by faceci ich olewali i nie miały u nich żadnych szans.
  • Avatar
    A
    Patka 6.02.2021 21:06
    po pięciu odcinkach
    Jakie to jest dobre… Nawet jeśli jazda nie do końca realistycznie pokazana i momentami przesadzona, to i tak dzięki świetnej animacji i muzyce super się ogląda. Przede wszystkim jednak główną robotę robią bohaterowie. Uwielbiam patrzeć na przyjaźń Rekiego i Langi, cudowni z nich chłopcy i fajnie się wspierający. Miya jest milusi, Joe i Cherry, wiadomo, cieszą kobiece oczy i co rusz dostarczają powodu do uśmiechu (zresztą, jak cała seria), a i Shadow powoli zyskuje w moich oczach po raczej nieprzyjemnym początku. No a Adam… Powiedzieć, że to dziwak, to zdecydowanie za mało powiedzieć.

    Oby anime nie zaliczyło poważnego spadku jakości, a przede wszystkim nie przestało dawać takiej radochy i wywoływać tylu emocji jak obecnie!
  • Avatar
    A
    ursa 17.01.2021 22:41
    na skatingu się nie znam i nie czuję nagłego pragnienia zmiany tego stanu rzeczy, ale animka jest absolutnie cudowna, tyle w niej pozytywnej energii!
  • Avatar
    A
    GLASS 10.01.2021 13:31
    Fajny początek, taki trochę oldchoolowy :D Oczywiście skating w rzeczywistości aż tak epicko nie wygląda, ale w miarę zachowali „realizm”, zwłaszcza animacją podczas jazdy. Jest kolorowo, ładnie, ciekawie – oby tak dalej!