Tanuki-Anime

Tanuki.pl

Wyszukiwarka recenzji

Yatta.pl

Komentarze

Kakashi

  • Avatar
    A
    Kakashi 9.07.2012 22:53
    Komentarz do recenzji "Dakara Boku wa, H ga Dekinai"
    Nie ma jak czerwone łąki :P
     kliknij: ukryte 
  • Avatar
    Kakashi 14.06.2012 19:45
    Komentarz do recenzji "Sankarea"
    Draczeks napisał(a):
    Zresztą od kiedy posiadanie świadomości odróżnia organizm żywy od martwego?


    To pytanie to dopiero absurd.
  • Avatar
    Kakashi 14.06.2012 18:20
    Komentarz do recenzji "Kara no Kyoukai: The Garden of Sinners"
    jak wyżej. :) Ja za To nierozumiem Twojego oburzenia Aria :)
    Pozdrawiam
  • Avatar
    Kakashi 14.06.2012 17:12
    Komentarz do recenzji "Kore wa Zombie Desuka? Of the Dead"
    A ja będę stał pomiędzy wami, jeżeli chodzi o poziom tych 2 serii bo imo były tak samo dobre tylko zwyczajnie różniły się wymienionymi przez was elementami, jednak nie przeszkadzały mi one w odbiorze i jestem jedną z osób do których trafia tego rodzaju głupota przekazywana w anime :)
  • Avatar
    Kakashi 14.06.2012 17:08
    Komentarz do recenzji "Sankarea"
    Nie można odnosić realnych twierdzeń do rzeczy nieistniejących. Gdyby Zombie istniały to akurat przekładając taką sytuacje z tego anime do świata realnego ta definicja nie miała by pokrycia ... Chodzi o precyzję określenia stanu Zombie jako zwłok ,żyjących zwłok czy czego by tam nie wymyślili
  • Avatar
    Kakashi 20.05.2012 19:17
    Komentarz do recenzji "Sankarea"
    Ogólnie bardzo fajnie odnieśli się do tego wszystkiego Erio i Tassadar. Nie dodawał bym już dużo więcej bo myślę, że wszystkie argumenty spokojnie wystarczą do przeciwstawienia się zarzutom Draczeksa. Sam osobiście podciąganie relacji Heroiny i MC pod nekrofilię uważam za lekką przesadę w końcu zombie to jakby nie patrzeć żyjący nieżyjący jakkolwiek głupio by to nie brzmiało, pewnie definicją nekrofili jest uprawianie miłości czy czego tam jeszcze ze zwłokami, w sumie nie wiem do końca- nie interesuje mnie to wręcz, ale skoro zombie „żyje” no i nie wiada jak to będzie z tym rozkładem .
    Chociaż w sumie to już kwestia interpretacji, a grunt jest grząski, do tego nie powinno sie przyrównywać fikcji do świata realnego w każdym detalu a jakby na to nie spojrzeć poza zainteresowaniami MC i faktem, że w taki a nie inny sposób Rea stała się Zombie, to nie znaczy, że fabułą kręci się wokół romansu o tematyce nekrofilii, no ludzie !? Przecież tutaj temat romansu jest niezwykle zwyczajny patrząc na sam temat Zombie. No nie wiem…

    Draczeks napisał(a):
    Proszę cię, nie porównuj powszechnie, społecznie nieakceptowanych zboczeń takich jak nekrofilia czy też pedofilia z całowaniem kosmitki, czy też przytuleniem dziewczyny­‑kota.

    Ale dlaczego nie ? Kosmitki i Demony są aj aj ale zombie już są be ? W końcu to taka sama fikcja . Więc why not?
  • Avatar
    Kakashi 20.05.2012 16:52
    Komentarz do recenzji "Sankarea"
    Draczeks napisał(a):
    Po drugie – miłość danej postaci do rozkładających się zwłok nie jest elementem charakterystycznym ecchi tak jak chociażby nagość czy występowanie biuściastych panien, więc to kolejny twój argument wzięty z kosmosu.

    Po trzecie – seria zaklasyfikowana została jako komedio­‑romans, czy wchodząc do takiej kategorii można spodziewać się tak spaczonej miłości? Wątpię. Tak więc twój argument „widziały gały co brały” też jest bezsensowny, tym bardziej że do obejrzenia tej serii zachęcił mnie ciekawy i klimatyczny openning, niestety tematycznie zupełnie inny od tego co znalazłem w środku.


    Tak tyle, że podejrzewam, że wiedziałeś o tym, że główna bohaterka będzie zombie, więc prosze nie odwracaj kota ogonem. Skoro mamy tutaj Bohaterkę Zombie i jest to komedio­‑romans jak sam napisałeś to logiczną, rzeczą jest to, że wątek ten będzie się kręcił wokół MC i Heroiny Zombie tak więc nie rozumiem tego wzburzenia .

    Mój argument „widziały gały co brały” jakby nie patrzeć ma pokrycie ...
  • Avatar
    Kakashi 20.05.2012 15:58
    Re: Mały Chihro
    Komentarz do recenzji "Sankarea"
    Sebastian napisał(a):
    P.S. Generalnie to lubię realizm i fantastykę, ale taką logicznie wytłumaczoną okraszoną piękną grafiką i niepospolitym audio :) Może za dużo wymagam od rozrywki? ^^


    Na pewno znajdzie się pare tytułów chociaż z tym realizmem w anime to pewnie nie do końca :) No i akurat takich serii to w gatunku ecchi znajdzie się może kilka do tego pewnie znajdą się w nich elementy, za którymi nie przepadasz :D ale kto wie, może ktoś rzuci Ci jakiś tytuł, który spełni te wymagania :)
  • Avatar
    Kakashi 20.05.2012 15:56
    Re: Mały Chihro
    Komentarz do recenzji "Sankarea"
    Sebastian napisał(a):

    Dla mnie to nowość :D
    Pozdrawiam ludzi mieszkających przy cmentarzu, których dzieci w wieku przedszkolnym z tego powodu nie boją się horrorów z udziałem zombi zżerających ludzi.


    Tutaj już nawet nie chodzi o sam ten fakt ale o obycie ze zmarłymi :) Skoro sam zauważyłeś, że ojciec mu na to pozwalał, może ten sam ojciec nie wyjaśnił mu nic na ten temat, strach się bierze z tego co nie znane lub jakkolwiek by to głupio nie zabrzmiało z poznania czegoś… Dlaczego małe dzieci boją się czegoś ? Bo to ktoś inny straszy je, że jeżeli będą się zachowywać źle to przyjdzie po nie Baba Jaga czy Święty Mikołaj :P
    Kwestia nastawienia do danego tematu robi swoje jeżeli ktoś mówi Ci, że masz się bać boisz się jeżeli nie to obywasz się z danym tematem, przynajmniej takie jest moje zdanie :P


    Sebastian napisał(a):

    Trochę obejrzałem ;)
    Highschool of the Dead – mam zamiar obejrzeć :)
    Nisemonogatari – nie dałem rady gdy doszło do dziewczyny, która nie mogła trafić do domu z powodu jakiegoś tam ślimaka. Nie lubię tego typu prowadzenia wydarzeń i postaci – taka forma to dla mnie zbytnia awangarda.
    Mayo Chiki! – dobre ale mogło być lepsze. Ogólnie mam pozytywne wrażenia.
    MM! – nie widziałem, nie zamierzam.
    Seitokai Yakuindomo – podobało mi się i czekam na kontynuacje o ile jakaś bedzie ;)


    Heh cieszę się :) ogólnie Highschool of the Dead jest dla mnie jednym z ulubionych anime ale to już kwestia gustu, sam ocenisz kiedy obejrzysz i chętnie poznam opinię na ten temat bo raczej nasz tolerancja jest jakby w odrębnych kierunkach troszkę :P

    Nisemono to kontynuacja Bakemono więc polecałbym zacząć od tego 1 jednak to już raczej nie jest ecchi, jeżeli specyficzny klimat Bake udzieli Ci się nie pożałujesz i na pewno będziesz sie dobrze bawił ale tutaj znowu to kwestia gustu :)

    Mayo Chiki lekkie i odmóżdżające :P

    MM! tak jak pisałem trochę japońskich fantazji się udziela więc może to lepiej, jeżeli się nie czujesz w takich klimatach .

    Seitokai jak najbardziej byłbym za kontynuacją bardzo fajna seria z niezłym Humorem :)
  • Avatar
    Kakashi 20.05.2012 15:41
    Komentarz do recenzji "Sankarea"
    Ehhh no tak, nie rozumiem tego dlaczego ludzie wiedząc o czym jest to anime i mając o tym pełną świadomość zaczynają dane anime oglądać, i potem pomimo tego, że wiedzieli, iż danej rzeczy nie akceptują, w zarzutach odnoszą się właśnie do tego wszystkiego ... Jak pisała Erio, masz świadomość o czym to jest, wiesz że traktujesz takie rzeczy bardzo poważnie i nie akceptujesz tego, wyolbrzymiając przy okazji jakie to bardzo spaczone i złe to po prostu nie sięgaj po dany tytuł, lub inaczej przygotuj się na to, pomyśl o tym jako o fikcji i nie szukaj ukrytych podtekstów propagowania „Nekrofilii”. Może wtedy obędzie się od tak skrajnych opinii i nie chodzi tutaj już o to czy masz lubić takie tytuły czy zgadzać się z takimi czy innymi opiniami ale w moim mniemaniu to wygląda trochę tak jak z opiniami w każdej niemal serii ecchi kiedy to osoba oglądająca takie anime krytykuje je za to, że pojawiają się tam elementy charakteryzujące dany gatunek. Jak można używać jako argumentu element, który jest głównym ukierunkowaniem serii ?
  • Avatar
    Kakashi 19.05.2012 16:09
    Re: Mały Chihro
    Komentarz do recenzji "Sankarea"
    No cóż: kliknij: ukryte 
  • Kakashi 18.05.2012 20:28:37 - komentarz usunięto
  • Avatar
    Kakashi 9.05.2012 23:29
    Re: Uhhh! Nyaa!
    Komentarz do recenzji "Haiyore! Nyaruko-san"
    Cthulhoo 9.05.2012 13:10
    Uhhh! Nyaa!
    (」・ω・)」UHHH!
    (/・ω・)/NYAA!
    (」・ω・)」UHHH!
    (/・ω・)/NYAA!
    (」・ω・)」UHHH!
    (/・ω・)/NYAA!
    Let's \(・ω・)/ NYAA

    To chyba wystarczy za komentarz… nie? xD



    Chyba Nie ;p bo mi usuneli ^^

  • Kakashi 8.05.2012 21:53:10 - komentarz usunięto
  • Avatar
    Kakashi 6.05.2012 13:28
    Komentarz do recenzji "High School DxD"
    Zgadzam się co do zakonnicy, że była najbardziej irytująca
  • Avatar
    Kakashi 22.04.2012 14:51
    Re: Słabizna
    Komentarz do recenzji "Tasogare Otome x Amnesia"
     kliknij: ukryte 
  • Avatar
    Kakashi 22.04.2012 01:42
    Re: zmoderowano
    Komentarz do recenzji "High School DxD"
    Oj lepsze czy podobne ... hmmm i tu się zaczynają schody bo ecchi jest dość obszernym gatunkiem imho. Jednak z serii zawierającymi elementy ecchi, które widziałem na na uwagę pewno zasługują:
    Higschool of the dead (zombiaki ^^ ale klimat inny niż w Sankarea – nie są moe i raczej nikt nie chce się z nimi spotykać :P ),
    Nisemonogatari przy czym tutaj trzeba podejść z dystansem do tego tytułu, ale dla mnie było przednio (jestem odporny na pewne fantazje japończyków tj.nie przykładam ogromnej wagi do do tego typu rzeczy zaanimowanych),
    Mayo Chiki! ponoć schematyczne ale nie miałem wielu serii ecchi na koncie kiedy się za to zabrałem i w swej lekkości przypadło mi do gustu. W skrócie seria o Chłopaku, który boi się kobiet i przez przypadek poznaje pewną tajemnicę co doprowadza go do posiadania małego haremkiu,
    MM! kolejna ponoć schematyczna seria ale jak wyżej nie widziałem ich dużo i wyszło całkiem nieźle . Historia opowiada o klubie, który rozwiązuje problemy (czy coś w ten deseń :) ) typu masochizm MC, androfobie czy sadyzm . Jeżeli nie potraktujesz takich rzeczy na poważnie to powinno nie być źle .
    Dodatkowo 2 podobne serie, które posiadają jakąś tam fabułe ale opierają się praktycznie na fanserwisie czyli Freezing i Maken­‑ki ale tutaj nie wiem co mam napisać :) jeżeli będziesz się nudził możesz spróbować no i oczywiście pod warunkiem, że lubisz takie klimaty .


    Seitokai Yakuindomo tutaj to nie jest raczej seria ecchi , która opiera się na erotyce jednak ukazana w sposób zabawny i inteligentny, nie ma tutaj chamskiego wciskania wszędzie piersi czy majtek, jak dla mnie bardzo fajna komedia i mocna pozycja.

    To chyba tyle z tego co oglądałem i pamiętam. Jednak nie uważam się za znawcę gatunku i nie potrafie określić czy , któraś jest lepsza od HSdxd , są po prostu inne mimo tego, że są przyporządkowane do tej samej kategorii, którą jest ecchi . Jeżeli coś się spodoba również Tobie będzie dobrze ale każdy ma inny gust i musisz sam ocenić :)
  • Avatar
    Kakashi 22.04.2012 00:30
    Re: zmoderowano
    Komentarz do recenzji "High School DxD"
    Widzę, że jednak się zgadzamy w pewnych kwestiach :)
  • Avatar
    Kakashi 21.04.2012 23:57
    Re: Słabizna
    Komentarz do recenzji "Tasogare Otome x Amnesia"
    Nie jestem teraz pewien co do tego w 100%  kliknij: ukryte 
    I zgodzę się również co do tego, że 2 odcinek był trochę słabszy ale mimo wszystko seria mi się podoba póki co.
  • Avatar
    Kakashi 21.04.2012 23:49
    Re: zmoderowano
    Komentarz do recenzji "High School DxD"
    No to podaj mi lepszy tytuł wtedy przyznam Ci rację
  • Avatar
    Kakashi 21.04.2012 17:29
    Komentarz do recenzji "High School DxD"
    Zgadzam się w stu procentach . Aczkolwiek jeżeli dojdzie do 2 serii byc moze chowaniec nabierze jakiegoś znaczenia, i uprzedzam nie wiem nie czytałem mangi ( o ile była :) )
  • Avatar
    Kakashi 21.04.2012 17:16
    Re: nie do końca...
    Komentarz do recenzji "Sankarea"
    Przepraszam Pax Romana oczywiście ^^
  • Avatar
    Kakashi 21.04.2012 17:15
    Re: nie do końca...
    Komentarz do recenzji "Sankarea"
    Na tym zakończmy. Pax Romania.
  • Avatar
    Kakashi 21.04.2012 15:34
    Re: nie do końca...
    Komentarz do recenzji "Sankarea"
    Po prostu Twoje argumenty nie mają najmniejszego sensu. Tak jest skonstruowany ten świat, że ludzie normalni oglądają filmy o zombi i to właśnie dla tego aby zobaczyć jak ludzie się zachowują w obliczu masowej zagłady i bycia pożeranymi żywcem . A Trolujesz tutaj tylko Ty swoja „wizją” przeciętności. Wybacz Mości Panie ale nie każdego sie mierzy własną miarą ...
  • Avatar
    Kakashi 20.04.2012 21:51
    Re: nie do końca...
    Komentarz do recenzji "Sankarea"
    Sebastian
    Sebastian napisał(a):
    Zdanie pozbawione sensu. Przeciętny człowiek nie lubi oglądać wnętrzności ludzkich w roli obiadu.


    Zdanie pozbawione sensu. Po to „Przeciętny” człowiek ogląda filmy o zombiakach -.- grunt to nie popadać w skrajności ...