Tanuki-Anime

Tanuki.pl

Wyszukiwarka recenzji

Zapraszamy na Discord!

Komentarze

Progeusz

  • Avatar
    Progeusz 7.05.2016 00:57
    Komentarz do recenzji "Hai to Gensou no Grimgar"
    >I znowu nie zrozumiałaś wypowiedzi, w któej chodziło o to, że skoro adaptacja nie cieszyła się zainteresowaniem, to nie zachęci do książki, czyli nie spełni swojej roli.
    Nie ma to jak wytłuszczanie prywatnych urojeń, które nie mają nic wspólnego z rzeczywistością.
  • Avatar
    Progeusz 7.05.2016 00:52
    Re: Wyniki sprzedaży:
    Komentarz do recenzji "Hai to Gensou no Grimgar"
    >nie wiem co to Girls und Panzer
  • Avatar
    Progeusz 7.05.2016 00:49
    Komentarz do recenzji "Hai to Gensou no Grimgar"
    Tak się składa, że im nie przeszkadzały i kupili te bardzo drogie płyty.
    I Grimgar wcale taki niedopracowany nie jest. Ma braki animacyjne, ale też tego specjalnie nie kryje i z nawiązką rekompensuje innymi elementami oprawy wizualnej. Naprawdę, mało mnie obchodzi, że Yume w jakiejś scenie nie ruszała nogami, kiedy w większości innych miała najpiękniej narysowane nogi z całego sezonu zimowego.

    więc anime ma zainteresować nowelką. A jeżeli robi to słabo, to nie spełnia swojej roli.

    A niby z jakiej racji sugerujesz, że zrobił to słabo? Twarde fakty temu przeczą. Grimgar wywiązał się z tej roli dobrze. Proszę nie rzutuj swojego prywatnego zdania na całą ludzkość.

    Ale twój przypadek nikogo nie interesuje, bo nie pójdziesz do sklepu i nie kupisz tomów LNki.
    A tu byś się zdziwił, bo akurat jest trochę osób, które sprowadzają LN. Głównie z Ameryki, ale z Japonii też się zdarza.

    Eee… nie. Mamy do czynienia z 4­‑godzinną reklamą pierwowzoru, która ma zachęcić do czytania.

    Eee… nie. Mamy do czynienia z adaptacją, która ma kilka celów i zachęcenie do czytania wcale nie musi być głównym.

    >A jeżeli pomija wiele istotnych kwestii, to raczej kiepsko spełnia swoją rolę.
    Niekoniecznie. Wszystko zależy od realizacji. Niemal każda adaptacja „pomija wiele istotnych kwestii”.

    >Wszystko, co jest spod szyldu Kadokawy powstaje po to, aby wydawnictwa firmy się lepiej sprzedawały.
    Skończ, pls.

    >I znowu się powtórzę: czy skłoniło cię to do zakupu płyt? Nie. A więc takie zabawy z pierwowzorem nie wyszły serii na dobre.
    Gdybym miał kasę, to akurat płytom Grimgara byłoby najbliżej do jej zdobycia z zeszłego sezonu.

    Cthulhoo, zanim zaczniesz się kreować na lokalnego eksperta, to chociaż sprawdź dane zamiast bezmyślnie powtarzać po kimś, kto nie ma bladego pojęcia o rynku.
  • Avatar
    Progeusz 7.05.2016 00:28
    Komentarz do recenzji "Hai to Gensou no Grimgar"
    >dłużyznom
    Nie zwalaj swojego ADHD na serię.
  • Avatar
    Progeusz 7.05.2016 00:27
    Komentarz do recenzji "Hai to Gensou no Grimgar"
    Jestem ciekawy z jakiej alternatywnej rzeczywistości wyczarowałeś te dane.
  • Avatar
    Progeusz 29.04.2016 02:01
    Komentarz do recenzji "Macross Zero"
    Być może chodzi o brak języka polskiego?
  • Avatar
    Progeusz 27.04.2016 01:16
    Komentarz do recenzji "Millennium Actress"
    Bebopa wciąż nie widziałem, ale żeby był trudny w odbiorze?
    To jeden z największych magnesów na osoby nie mające pojęcia o M&A.
  • Avatar
    Progeusz 20.04.2016 14:54
    Komentarz do recenzji "Hundred"
    Mądry człowiek. Dobrze gada. Polać mu.
  • Avatar
    Progeusz 17.04.2016 13:50
    Komentarz do recenzji "Macross Δ"
    >skrzyżowanie Symphogear z AKB 0048
    Przestań. Nie chcę oglądać Macrossów, a zachęcasz mnie niebywale.
  • Avatar
    Progeusz 12.04.2016 20:40
    Re: CGDCT czyli powinno być Yaaay4 a jest wielkie ble!
    Komentarz do recenzji "Hai-Furi"
    >Zakładając, że fascynacja seksualnością niedojrzałych płciowo chłopców jest raczej rzeczą wstrętną i ogólnie piętnowaną
    Tylko jeśli owi chłopcy nie są 2D.
  • Avatar
    Progeusz 12.04.2016 16:51
    Komentarz do recenzji "Musaigen no Phantom World"
    Tak XD
    01巻 2,620 BDs + 924 DVDs
    Musaigen – 2076 + 512
  • Avatar
    Progeusz 12.04.2016 16:10
    Komentarz do recenzji "Bakuon!!"
    I guess.

    Vroom vroomy mogłyby być zbawieniem serii, ale płytkość (i nie chodzi mi tutaj o brak głębi) bohaterek przysłania piękne maszyny :( Jedynie niema senpai wywarła na mnie dob- pozytywne wrażenie, choć patrząc na resztę epa, to właśnie dlatego, że jeszcze się nie odezwała.
  • Avatar
    A
    Progeusz 12.04.2016 15:52
    Komentarz do recenzji "Hundred"
    Pierwszy ep w zasadzie nie powiedział nic konkretnego.
    Taniość stosowanych klisz nawet śmieszyła. Nawet jeśli zabieg celowy, ciężko to potraktować jako zaletę. Przynajmniej nie bolało. Podobnie z ciągłym zwracaniem się po pełnym imieniu – naprawdę muszą to robić w co drugim zdaniu? xD
    Czekam na więcej bo przez te 24 minuty naprawdę wiele się nie wydarzyło i ciężko wysnuć jakieś wnioski poza „arcydziełem to to nie będzie”.
  • Avatar
    A
    Progeusz 12.04.2016 15:32
    Komentarz do recenzji "Bakuon!!"
    Trying too hard: the anime.

    Brzydki chara design, szczególnie krzywa morda głównej bohaterki.
    Fatalne seiyuu. Każda starała się podkręcić swoje nietypowe głosy do maksimum, przez co efekt wyszedł bardzo nienaturalny, kompletna porażka. Po każdej kwestii miałem wątpliwości jak ktoś mógł to zaakceptować.
    Prostacki humor z cut, imo niepasujący do serii, który jest wyciągany z kapelusza, po czym skrzętnie olewany. Jaki był tego sens?
    Nadużywanie dramatycznych stilli w sytuacji gdy anime jest pozbawione jakiegokolwiek tension.

    Zaś końcówka mnie załamała – nie, nie zamierzam oglądać serii, w której postaci bez powodu gnoją jakąś grupę/markę/whatever.
  • Avatar
    A
    Progeusz 12.04.2016 14:44
    Komentarz do recenzji "Musaigen no Phantom World"
    Pffft.
    Zapowiada się, że będzie to najgorzej sprzedająca się seria TV od KyoAni.
  • Avatar
    Progeusz 10.04.2016 23:24
    Re: CGDCT czyli powinno być Yaaay4 a jest wielkie ble!
    Komentarz do recenzji "Hai-Furi"
    >Zwyczajnie mnie to razi, tak jak kazirodztwo, shotacony i inne podobne pierdoły w anime.
    coś jest z Tobą nie tak
    mówię serio
  • Avatar
    A
    Progeusz 8.04.2016 13:33
    Komentarz do recenzji "Unhappy"
    Tytuł serii jest błędnie przetłumaczony. Pierwsza połowa tytułu ma być imieniem głównej bohaterki.
  • Avatar
    Progeusz 7.04.2016 04:12
    Re: Powyżej średniej
    Komentarz do recenzji "Kono Subarashii Sekai ni Shukufuku o!"
    No widzisz, ja porzuciłem zachodnia rozrywkę, bo w mojej opinii była gorsza. Tzn. dla mnie, mniej mi pasowała. Choć może i ogólnie też… Jak ktoś mi coś podrzuci to skonsumuję, czasem z przyjemnością, ale szybko wracam do japońskiej.

    Tak, chcę. Różnice są ogromne. Inspiracje czerpią (wcale nie tak często), ale realizacja jest znacząco odmienna. I to właśnie Internet dający pełen przekrój, utwierdza mnie w przekonaniu, że mam słuszność.
  • Avatar
    Progeusz 6.04.2016 19:28
    Re: Powyżej średniej
    Komentarz do recenzji "Kono Subarashii Sekai ni Shukufuku o!"
    Tak, ale Japończycy nie mają fetyszu „gatunkowania” każdej serii.
    Zachodni przemysł rozrywkowy porzuciłem już dawno temu, więc nie będę się silił na żadne porównania, ale wiem, że w M&A kwestia gatunków jest bardzo płynna. Wiem też, że podejście fanów w Japonii i na Zachodzie jest całkiem inne – z czegoś ta różnica raczej wynika.
  • Avatar
    Progeusz 6.04.2016 17:31
    Re: Powyżej średniej
    Komentarz do recenzji "Kono Subarashii Sekai ni Shukufuku o!"
    Tak, ale nie tyczy się to konkretnie komedii. Np. KonoSuba śmieszyła niemal wszystkich. Wiem, że ciężko się z tym pogodzić, ale tym razem jesteś wyjątkiem.

    Wcale nie. Powiem więcej. Wręcz przeciwnie. Komedie wypadają lepiej od rozmaitych serii opartych na fabule w kwestii kolejnych obejrzeń – bo dobry gag śmieszy więcej niż raz, ale historia już nie może być zaskakująca przy kolejnym podejściu. Można co najwyżej docenić jej kunszt i dostrzec nowe elementy, które wcześniej się przeoczyło (choc to drugie nie zawsze)- tu dobrym przykładem jakości jest np. Madoka.
    Oczywiście najważniejszym elementem jeśli mówimy o rewatchability są postaci i mogą one pociągnąć każdą serię.
    Takie Yuyushiki można oglądać w nieskończoność. Hmm, pamiętam, że w przeszłości kilka razy oglądałem Lucky☆Star i zawsze bawiłem się świetnie, ciekawe jak wyszłoby teraz.
  • Avatar
    Progeusz 6.04.2016 16:26
    Re: Powyżej średniej
    Komentarz do recenzji "Kono Subarashii Sekai ni Shukufuku o!"
    Tak się składa, że tanuki nie zalicza się do twórców Konosuby, wiec tutejszy tagging nie ma najmniejszego znaczenia.

    Chcesz Świat Dysku, to poczytaj Świat Dysku. KonoSuba ma inne podejście do tematu.

    Nie, nie wymagasz zbyt wiele. Jedynie wymagasz rzeczy, których seria nigdy nie zamierzała oferować i to NIE JEST wada serii, a jedynie Twojego podejścia.
  • Avatar
    Progeusz 31.03.2016 03:50
    Komentarz do recenzji "Kono Subarashii Sekai ni Shukufuku o!"
    Eee, co?
  • Avatar
    Progeusz 30.03.2016 19:28
    Komentarz do recenzji "Kono Subarashii Sekai ni Shukufuku o!"
    I w swym niezdecydowaniu pewnie stwierdzają, że zamiast kupować płyty, wyłożą kasę na przedstawione w anime słodycze. Ciężko się dziwić po tym, jak interesująco zostały ukazane.

    Osobiście chciałbym wyróżnić też AoKanę, ale z tego co doczytałem, odstępstwa od oryginału są bardzo znaczące i ciężko określić czy aby na pewno in plus, więc niska sprzedaż jest uzasadniona.
  • Avatar
    Progeusz 30.03.2016 19:24
    Re: Powyżej średniej
    Komentarz do recenzji "Kono Subarashii Sekai ni Shukufuku o!"
    Hmm, to znacząco odbiega od „szufladkowania” jakie miałem na myśli (chodziło mi tam o rodzaj serii, a nie poziom). Brak opinii.
  • Avatar
    Progeusz 30.03.2016 19:05
    Re: Magiczne eksplozje na zamek zmiotły siłą wybuchu literę w.
    Komentarz do recenzji "Kono Subarashii Sekai ni Shukufuku o!"
    >Sypmhogear
    Popieram, a także w pełni się zgadzam i również tak uważam!
    Zbyt mało osób zdaje sobie sprawę ze wspaniałości tej serii, a najlepiej byłoby zacząć właśnie od budzącego respekt tytułu.
    (czyżby winny był limit znaków?)
    btw to urocze, że na tanuki jest po prostu „Gundam”

    OK, od teraz postaram się być delikatny :3