Tanuki-Anime

Tanuki.pl

Wyszukiwarka recenzji

Zapraszamy na Discord!

Komentarze

MrParumiV18

  • Avatar
    A
    MrParumiV18 3.05.2019 23:35
    Carole & Tuesday po 4 odcinku
    Komentarz do recenzji "Carole & Tuesday"
    Padam z zażenowania. xD Ten odcinek mnie osobiście kompletnie nie kupił. Tyle zachodu, a na koniec dostajemy „to”. Moje reakcja na cały epizod identyczna jak Erteguna na samochodzik. :D
  • Avatar
    MrParumiV18 3.05.2019 22:57
    Re: Odpowiedź na komentarz do anime Re Zero
    Komentarz do recenzji "Re: Zero Kara Hajimeru Isekai Seikatsu"
    xDDDDD

    Subaru – zakochany mc w Emilii nie bez powodu. Drący japę też nie bez powodu.
    Emilia – nie wierzy obcym, niosąca na barkach brzemię kandydatki na tron królestwa i krzywe niewierne spojrzenia ludu ze względu na swoje pochodzenie. Jak najbardziej wie czego chce, ale wycofana z w/w powodów.
    Rem – zakochana w Subaru nie bez powodu.
    Ram – chroniąca swoją siostrę nie bez powodu.

    Wszystkie twoje sprzeciwy wobec głównych postaci są nielogiczne. Zresztą tak samo jak do wydarzeń, strony wizualnej oraz openingów i endingów. Skoro otwarcia i zamknięcia nie mają wpływu na historię i są dla ciebie niepotrzebne to po co oglądasz? Nie lepiej czytać mangi/nowelki?

    Czy ty aby na pewno oglądałeś z otwartymi oczami, albo czy w ogóle oglądałeś ów tytuł? :D Ale mniejsza. Nie moja sprawa, tylko twoja. Natomiast twoja odpowiedź uświadczyła mnie w przekonaniu, że nie warto ciągnąć dyskusji skoro serii nie widziałeś, a wyrażasz o niej opinię. ;) Ale jeśli jednak ją widziałeś, to polecam rewatch z otwartym umysłem.

    Może zaznaczę ponownie na koniec, gdyż pewnie zaczniesz się burzyć. Że seria ma dużo wad i to nawet obiektywnych. Słabe masz strzały bo kompletnie się nie wstrzeliłeś to co trzeba było. Subiektywne osądy (tak jak ty napisałeś w każdym akapicie) sprowadzają się raczej do czegoś więcej niż dwa słowa „irytująca” oraz „przeciętne”, a powtarzasz te słowa non stop. Ja rozumiem, że ciężko wyrazić swoje prywatne niezadowolenie po seansie, ale przynajmniej napisz klarownie, że Ci się subiektywnie nie podobało i tyle. A nie wypisywać nielogiczne wady serii lub wypisywać je w taki sposób aby było przynajmniej widać, że ów tytuł poznałeś w całości.
  • Avatar
    A
    MrParumiV18 3.05.2019 13:45
    Kenja no Mago po 4 odcinku
    Komentarz do recenzji "Kenja no Mago"
    No seria mimo iż początek miała według mnie dobry to teraz już mnie niemiłosiernie irytuje. :D Dziwne, bo bardzo lubię gdy MC jest badassem, ale w tym wykonaniu mnie nie kupuje kompletnie. Nie zalatuje od niego tą epickością jak w przypadku Shiby lub Ayanokoujiego. Mimo wszystko oglądam dalej, ponieważ może mi się odmieni.
  • Avatar
    A
    MrParumiV18 2.05.2019 22:32
    Shingeki no Kyojin Season 3 Part 2 - Opening
    Komentarz do recenzji "Shingeki no Kyojin [2019]"
    A tak postanowiłem sobie to tutaj napisać, więc przechodząc już do konkretów…

    Przewijam sobie ten opening i przewijam… (z 10 razy już) i pomimo wad jakie napisałem na jego temat poniżej (nie wycofuję się z nich) to zaczynam go coraz bardziej doceniać za sprawą efektów wizualnych, a szczególnie jak się go obejrzy w najwyższej możliwie dostępnej jakości. Te efekty slow nie tylko są bardzo dobre, ale naprawdę świetne.

    Szkoda tylko, że nadal ogólny efekt psuje muzyka, która zła by nie była jakby miała odpowiednie przejścia i prędkość. Raz jest świetnie kompozycyjnie, a raz jest to totalnie spieprzone. A wadę samego utworu już ewidentnie widać po sekundach 00:30­‑00:36 (odpalenie nowej mocy Erena i przemiana tytanów – dla wzrokowców), kiedy zaczyna się mega kop perfekcyjnie zgrany z muzyką, a później nagle niezrozumiałe dla mnie zwolnienie z dupy, które psuje ogólny odbiór niemiłosiernie i już do samego końca jest wielki niedosyt oraz irytacja. :(

    W ogóle to w sieci jest od groma komentarzy w związku z tym otwarciem, że niby ono skleca wszystkie pozostałe jakie były wcześniej. Jest to dla mnie ciekawe z tego względu, że ja w ogóle nie mam takiego odczucia, chociaż w sumie kto wie… może coś w tym jest.

    Tak czy siak ja nadal będę zdania, że gdyby muzyka od tej 36 sekundy była z przytupem do samego końca jak w genialnym OPie (Sasageyo!) z drugiego sezonu tytanów to ten opening byłby wtedy z pewnością minimum świetny. Niestety tak nie jest i w sumie ciekawe czy będą coś w nim zmieniać wraz z emisją kolejnych odcinków. Wit Studio z tego nie słynie, ale wiemy, że takie przypadki występują w anime, więc może i tutaj? Pożyjemy zobaczymy, ale bym się na to nie napalał.
  • Avatar
    MrParumiV18 1.05.2019 14:21
    Re: Shingeki no Kyojin Season 3 Part 2 po 1 odcinku
    Komentarz do recenzji "Shingeki no Kyojin [2019]"
    Tak, miałem na myśli serię TV, ale głównie analizowanie przeniesienia historii i wydarzeń z mangi jak już napisałem wcześniej, ponieważ w part 1 tego sezonu pozmieniali kolejność scen i niektóre zrobili trochę inaczej wizualnie co wyszło na plus dla anime. Dlatego też czekam właśnie na tego typu zagrania, czy się ich dopuszczą, a jeśli tak to je skonfrontować z pierwowzorem.

    Ja również nie krytykuję twojej wypowiedzi i też uwielbiam oglądać tytanów, po prostu napisałem swoje zdanie w tej kwestii, które opieram na znanej mi obecnie historii z komiksu. I również niestety wiem, że autor im dalej w las to już stopniowo przesada oraz odpływa w pomysłach. No i też zmienia kompletnie podejście do historii, szczególnie po głównym wątku na  kliknij: ukryte  Natomiast fakt jest jeden, na razie logika i oryginalność się utrzymuje w wersji animowanej, a dalej zobaczymy, gdyż ja sam nie jestem na bieżąco z mangą, ale historię znam daleko w przód jeśli chodzi o obecny moment ekranizacji, więc to co znam na tą chwilę pokrywa się ze stwierdzeniem „logika”. Dalej nie oceniam, ale marzę o sensownym zakończeniu mangi i oby to się faktycznie wydarzyło. Niestety są na to małe szanse, ponieważ już było dawno temu wałkowane, że Isayama chciał zakończyć tytanów o wiele wcześniej oraz też w wyniku przedłużenia mangi zmienił pierwotne zakończenie. Jak to się ma do tego czy wydawnictwo go zmusiło, bo seria się sprzedaje i chcą żeby to ciągnąć jak najdłużej i czy to wpłynie na jakość to się przekonamy wraz z zakończeniem komiksu.
  • Avatar
    MrParumiV18 1.05.2019 14:05
    Odpowiedź na komentarz do anime Re Zero
    Komentarz do recenzji "Re: Zero Kara Hajimeru Isekai Seikatsu"
    Tak z czystej ciekawości wbiłem. :D Nie żebym bronił serii, która mi niemiłosiernie się podobała, gdyż każdy ma swój gust i swoje zdanie. Ale twoja opinia sprowadza się do, przeciętne to, przeciętne tamto, ogólnie wszystko przeciętne. Nie żebym Ci coś kazał, ale może jakieś konkretne argumenty dlaczego twierdzisz, że każdy aspekt tej serii jest w okolicach przeciętnej oceny, a i dobrze jakbyś napisał czym jest dla cb ocena przeciętna, ponieważ każdy ma inną skalę oceny. Może po prostu oceniasz serie w skali 1­‑10, ale wykorzystujesz tylko trzy z nich, bo to jest ogromna różnica w podejściu w takim przypadku.

    Fabularnie to się nigdy nie obroni, bo kończy się w środku akcji. Żeby docenić historię to trzeba znać ciąg dalszy i dokładne zasady rządzące światem przedstawionym, a to jeszcze nie zostało do końca wyjaśnione w wersji animowanej. Ekranizacja natomiast wypadła genialnie i wiele osób tak twierdzi, że nowelkę, która jakaś wybitna się nie wydawała studio White Fox przeniosło w fantastyczny sposób. Od emocji postaci (wiadomo, kwestia dobrze dobranych aktorów głosowych), po świetne zagrania stylistyczne w odcinkach – patrz odc. nr. 15, ale to nie jedyny. Po drodze świetna muzyka, bardzo dobre openingi i endingi, oraz solidna, momentami bardzo dobra pod względem jakości, barwy i płynności strona techniczna. Szczególnie na uwagę pod tym względem zasługuje początek i połączone dwa odcinki, który przez świetne wykonanie techniczne dałby mega boosta serii.

    Oczywiście nie jest to twór genialny, wybitny czy najlepszy z możliwych, bo to nieprawda i do tego mu daleko, ale bez wątpienia jest jest to jak ty to określiłeś seria przeciętna. Dobrze by było wiedzieć ile serii widziałeś w życiu, bo od tego zależy twoja ocena w głównej mierze i jakie tytuły widziałeś, gdyż może po prostu nie wiesz jak wygląda przeciętność. ;)
  • Avatar
    MrParumiV18 1.05.2019 13:52
    Re: Shingeki no Kyojin Season 3 Part 2 po 1 odcinku
    Komentarz do recenzji "Shingeki no Kyojin [2019]"
    Co do openingu to nie mogę tego stwierdzić (w sensie czy jest remiksem). Każdy opening tytanów ma ze sobą powiązania. W tym nowym postawili na oryginalne podejście do slow­‑motion i źle dopasowali muzykę, tyle. :D
  • Avatar
    MrParumiV18 1.05.2019 13:50
    Re: Shingeki no Kyojin Season 3 Part 2 po 1 odcinku
    Komentarz do recenzji "Shingeki no Kyojin [2019]"
    Tak. Miałem na myśli w głównej mierze fabułę i jak ona zostanie przeniesiona z mangi do wersji animowanej. Nie wiem czy znasz dalszą część historii w komiksie, ale jeśli tak to nie rozumiem stwierdzenia, że fabuła jest prosta jak cep. Natomiast jeśli nie znasz to z jednej strony rozumiem takie stwierdzenia, a z drugiej nie, bo w takim wypadku czemu oceniasz coś czego jeszcze nie widziałeś. Jeśli ja mam wyrazić swoje zdanie na temat fabuły SnK to nie jest ona prosta jak cep. Przede wszystkim jest niezwykle oryginalna i nie ma takiej drugiej, z takim motywem i z takim wykreowanym światem. Również należy oddać fakt, że do tej pory wszystko przez auta mangi jest rozwiązywane w logiczny sposób, czy przedłuża wątki i czy każdy ma taką samą jakość w treści/plot twistach to inna sprawa. Ważne, że logika (do tej pory) i oryginalność przedstawionego świata broni się niemiłosiernie. Oczywiście wiadomo, że piszę z perspektywy wielkiego fana, więc mogę w pewnych aspektach odpływać, ale myślę, że w kwestii fabuły chyba rację mam. A i jeśli chodzi o stwierdzenie prosta jak cep. Może historia jest dla cb taka, bo bardzo dobrze została ona wytłumaczona i wszystkie wydarzenia jakie były do tej pory ukazane zostały w pewien sposób wyjaśnione.
  • Avatar
    MrParumiV18 1.05.2019 06:04
    Re: Tsurune: Kazemai Koukou Kyuudoubu po 13 odcinku (koniec)
    Komentarz do recenzji "Tsurune -Kazemai Koukou Kyuudou Bu-"
    W sumie to zapomniałem dodać, ale jeśli jest ktoś zainteresowany dlaczego tak chwalę muzykę w tej serii to tutaj podaję przykładowe tytuły ostów. Polecam przesłuchać jeśli ktoś ciekawy: Main Theme, Minato's Conflict, Ryohei's Hero, Memory of setback, Missing string sound, Memories with my mother, It will rain after the rain, Bumping youth, An irreplaceable time, Heartless heart, Great Circle, Wind's solfeggio.
  • Avatar
    A
    MrParumiV18 1.05.2019 05:52
    Tsurune: Kazemai Koukou Kyuudoubu po 13 odcinku (koniec)
    Komentarz do recenzji "Tsurune -Kazemai Koukou Kyuudou Bu-"
    Właśnie skończyłem oglądać i z czystym sumieniem mogę polecić seans. Nie jest to nic wybitnego, ale bez wątpienia bardzo przyjemne w odbiorze i nie odczułem spadku jakości w żadnym aspekcie przez cały okres emisji. Jest to po prostu bardzo solidna i spoko seria dla każdego. Miała oczywiście pewne fabularne zgrzyty lub niepotrzebne zagrania twórców, ale to tylko moje czepianie się. Natomiast na największą uwagę tutaj zasługuje nie strona techniczna, ponieważ to KyoAni, więc to było do przewidzenia jeszcze przed startem serii, ale muzyka, która jest naprawdę bardzo, ale to bardzo dobra, co jest wielkim zaskoczeniem ze względu na to, że jest za nią odpowiedzialna Fuuki Harumi, czyli osoba z bardzo małym dorobkiem, a już na pewno z zerową popularnością. Polecam śledzić jej dalsze losy, bo w tym tytule wykonała naprawdę bardzo dobrą robotę i myślę, że jeśli dalej będzie robiła muzyczkę do anime to na jednorazowym pozytywnym wykonaniu się nie skończy. To tyle ode mnie, dzięki za przeczytanko i pozdrawiam. ;)
  • Avatar
    A
    MrParumiV18 1.05.2019 02:16
    Shingeki no Kyojin Season 3 Part 2 po 1 odcinku
    Komentarz do recenzji "Shingeki no Kyojin [2019]"
    No! W końcu! Jestem wielkim fanem SnK, więc niemiłosiernie się cieszę, że nareszcie seria powróciła i to z takim przytupem! Krótko i treściwie, bo akcja dopiero się zacznie, więc przyjdzie jeszcze czas na dogłębne analizy i komentarze.

    Przez cały pierwszy odcinek miałem tak wielkie dreszcze z podekscytowania, że to już nawet nie było normalne. Podchodziło to już pod chorobę i nadal mnie trzyma. Ale ja tam się cieszę, bo dawno nie miałem takich emocji, a to dopiero 1 z 10!

    Opening. Kwestia sporna, jednym się spodoba, a drugim nie. Natomiast jeśli chodzi o moje subiektywne odczucia to ja zauważyłem pewną kwestię, która może się pokrywać z poniższą krytyką na tzw. słaby przytup w refrenie. Wizualnie jest naprawdę ciekawie i bardzo dobrze wykonane pod względem slow­‑motion, lecz muzyka gra tutaj kluczową rolę i jest bez wątpienia niestety najgorszą ze wszystkich obecnych otwarć ataku tytanów. A według mnie tego powodem nie jest brak mocnego refrenu, tylko ogólny efekt całości. Cała piosenka jest w jednym rytmie i na jednym poziomie głośności, że się tak wyrażę, przez co kompletnie nie da się wyczuć różnicy w tonie głosu podczas śpiewu i momentu przejścia na refren, który powinien dawać kopa tak jak to było w Sasageyo z drugiego sezonu. Przez co całość negatywnie i kompletnie się zlewa muzycznie, lecz sam tekst jest według mnie okej. Wydaję mi się, że to tylko i wyłącznie kwestia melodii i prędkości utworu. Łatwe do przerobienia dla zaznajomionych z tematem, więc jak będziecie obserwować ludzi w sieci to na pewno stworzą z tego coś genialnego. No ale to nie zmienia faktu, że oryginał pozostanie pod tym względem niedopracowany lub jeśli od początku mieli takie założenie to po prostu źle wykonany. Ktoś też zwrócił uwagę na kolorowe plamy pod napisami. W skrócie zabieg nieudany. Już lepsze byłby kolory krwi, ale może się nie znam.

    Ending. Subiektywnie świetny początek melodii fortepianu (chyba… gdyż nie znam się na instrumentach, ale na pewno coś z tego rodzaju) i ogólnie naprawdę bardzo dobry utwór. Śmiem twierdzić, że jeden z lepszych jeśli chodzi o zakończenia w Tytanach, bo wcześniejsze były dla mnie kompletnie useless i nawet już nie pamiętam jakie występowały wcześniej.

    Ogólnie bawiłem się nieziemsko i tylko pozostaje czekać na odcinek number two! Szykuje się najlepszy sezon tytanów!
  • Avatar
    A
    MrParumiV18 28.04.2019 21:43
    Black Clover po 80 odcinku
    Komentarz do recenzji "Black Clover"
    A tak tutaj wpadłem z nudów, więc coś sobie napiszę na temat tej serii. Na początek warto zaznaczyć, że po około 50 odcinkach i finałe arcu „pod wodą” :D przerwałem seans na rzecz czytania mangi, ale szybko od niej odszedłem i tak czas mijał i mijał, aż w końcu nabrała mnie ochota do nadrobienia zaległości z bliżej nieokreślonych mi przyczyn. W 2 dni przeleciałem niecałe 30 odcinków i pomimo tego iż jestem w pełni świadomy koszmarnie wykonanej strony technicznej (to pierrot, więc oglądałem to z wiedzą, że to tak będzie na pewno wyglądać), strasznie „plagiatycznej” fabuły i wcale nie tak dobrej muzyki (pomijam świetne opy – pierrot potrafi chyba tylko to) to naprawdę bardzo dobrze się bawię podczas oglądania tej produkcji i wiem nawet dlaczego. Postacie… strasznie schematyczne, momentami puste, głupie i zachowujące się nieracjonalnie kukiełki (ogólnie zero pulsów), ale jakoś je wszystkie strasznie polubiłem ze względu na relacje jakie pomiędzy nimi zachodzą przez cały okres trwania serii (na ten moment 80 odcinków). Szczególnie przypodobałem sobie nową postać w obecnie trwającym arcu, która na razie zwie się Xerx, gdyż se ów imię zapożyczył,  kliknij: ukryte Tak czy siak czekam na dalszy rozwój historii z nim związany. Uogólniając moje wywody to jedynym aspektem jaki dla mnie zasługuje na jakąkolwiek pozytywną ocenę jest to czysto subiektywny enjoyment z oglądania (relacji wszystkich postaci), natomiast obiektywnie docenić można chyba tylko openingi. Reszty nawet nie wypada chwalić, bo to naprawdę shit. A już niemiłosiernie boli fakt, że BC, pomimo iż bardzo schematyczny, wręcz zżynający z innych tytułów twór, jest tworzony przez tak koszmarne studio. Najgorsze jest to, że oni kasę mają (jestem wręcz przekonany), ale tylko ją magazynują i wypuszczają do tv takie wizualne gówno (które o dziwo jest bardzo popularne, więc powinni przynajmniej troszeczkę bardziej się postarać…), a najlepiej świadczy o tym walka Asty z Ladrosem. To był, jest i będzie koszmar dla oczu. Produkcję kontynuuję z czysto subiektywnych i prywatnych pobudek i jej nie polecam, a już tym bardziej osobom, które miałby oglądać od początku. Szczerze odradzam, a jak już wam zależy na poznaniu historii (ciekawe czemu…) to zabierzcie się za wersję rysowaną, a anime zostawcie w spokoju. Jest multum lepszych produkcji bardziej wartych poznania, no chyba, że tak samo jak mi podpasują wam relacje postaci, ale to tylko chyba nieliczni śmiałkowie przetrwają te męczarnie wizualne. To chyba na tyle, więc dzięki za przeczytanko i do usłyszenia. ^^
  • Avatar
    MrParumiV18 19.04.2019 22:16
    Re: Carole & Tuesday po 2 odcinku
    Komentarz do recenzji "Carole & Tuesday"
    btw. Jestem ciekaw co z tego wyniknie w dalszej perspektywie > [link]. Może wyjść z tego naprawdę ciekawe doświadczenie.
  • Avatar
    A
    MrParumiV18 19.04.2019 22:12
    Carole & Tuesday po 2 odcinku
    Komentarz do recenzji "Carole & Tuesday"
    Obejrzane na jednym wdechu – nie czuję się za dobrze. :D No i muzyczka znowu skradła całe show. Fantastyczna melodia i jeszcze lepszy tekst. Mógłbym tego słuchać cały czas.

    It's a little cold in paradise tonight
    love faded
    I'm finding new forms

    I write it out
    It's fine for now

    Then you come along
    and I cry
    liberated
    I'm seeing clearly now
    there's no turning back
    and I'm overwhelmed

    Do you really want to set the night on fire
    you're my only way out
    Do you really want to turn your life around again
    You know you're my last chance

    Can you feel my
    Can you feel my
    Can you feel my tears they won't dry
    Can you feel my
    Can you feel my teardrops of the loneliest girl
    The loneliest girl
  • Avatar
    A
    MrParumiV18 18.04.2019 04:10
    Isekai Quartet po 1 odcinku
    Komentarz do recenzji "Isekai Quartet"
    O żeż k…, o jacie nie p… Cuż to było?! Złoto… po prostu złoto powiadam wam. xD Istna epidemia seiyuumani i tutaj nawet antidotum nic nie wskóra. Albo wchodzisz… albo wychodzisz…, natomiast jedno jest pewne, nie ważne co wybierzesz, skończy się to spektakularnym zgonem. :D
  • Avatar
    R
    MrParumiV18 17.04.2019 18:14
    Komentarz do recenzji
    Komentarz do recenzji "Seishun Buta Yarou wa Bunny Girl Senpai no Yume o Minai"
    Rzadko komentuję recenzję innych na tym portalu. No ale… niezła jest, nie powiem… :D A po jej publikacji to już na pewno parasol niezbędny. ^^ Tak w ogóle to pa licho treść, wywody z pierwszego akapitu na temat użytkowników, niespójność, brak zdecydowania autora etc. Po prostu ów osoba ma prawo mieć swoje prywatne zdanie, nielogiczne, ale jednak. Natomiast ktoś świetnie poniżej zauważył, że z niej (tej recenzji) nijak się nie da wyciągnąć oceny siedem jaka widnieje finalnie przy tym tytule. :D No chyba, że osoba odpowiedzialna za te bełkotki ocenia w zakresie od 5 do 10 przy skali 1­‑10. HyHy…
  • Avatar
    A
    MrParumiV18 15.04.2019 17:51
    Fruits Basket (2019) po 2 odcinku
    Komentarz do recenzji "Fruits Basket [2019]"
    Ahhh… ten opening… no i ten ending… czegoś takiego już się nie robi. Aż powiało starymi romansidłami. Coś po prostu niezwykle przyjemnego i tutaj już nawet nie chodzi o kwestię gustu muzycznego (chociaż w sumie…), ponieważ utwory nie są jakieś fantastyczne, ale bez wątpienia mają to „coś”. Według mnie otwarcie i zamknięcie serii mega na plus. I w sumie całe szczęście, że nie oglądałem pierwotnej serii z przed… 18 lat? Bo dzięki temu mogę czerpać fun z oglądania pogłębiających się relacji wszystkich postaci. Oczywiście są to raczej standardowe typy charakterów, ale jak na razie bardzo pozytywnie napisane i to się dobrze „łyka”. Co do historii to nie mam za bardzo wyniosłej opinii, gdyż jest na to za wcześnie, ale jak już pisałem powyżej czuć ten klimat starszych serii oraz na pewno wystąpi standardowy dramatyczny rozwój wydarzeń na co z pewnością czekam i zobaczymy jak to się ma do innych tytułów tego typu ze starszej daty. Aspekt strony technicznej pomijam bo wydaje mi się, że się broni samą prezentacją. Nie ma spadku po pierwszym odcinku, nie jest bosko, ale bardzo ładnie, kolorowo, schludnie i estetycznie. Ostatecznie to wszystko powoduje, że bez wątpienia będę kontynuował seans do końca i coś mi się subiektywnie wydaje iż będzie to jedna perełek sezonu i obym się nie pomylił.
  • Avatar
    MrParumiV18 15.04.2019 17:26
    Re: Kimetsu no Yaiba po 2 odcinku
    Komentarz do recenzji "Miecz zabójcy demonów - Kimetsu no Yaiba"
    Witam. Po piąte „Chociaż w sumie to kto komu zabroni”.
    Czytaj wszystko do końca i nie bierz tak wszystkiego do siebie. ;)
    Swoją drogą mogę odwrócić kota ogonem i równie dobrze napisać, że to była tylko moja osobista opinia iż osoby, które czepiają się tego i owego powinny zmienić preferowane gatunki, bo to jest dokładnie tak jakby zarzucać romansowi, że jest romansem. I tak, traktuję shounen/seinen etc. jako gatunek, bo nie ma powodu, żebym tego nie robił. Określa to daną produkcję i tyle wystarcza. A i gdzie ja tak właściwie napisałem, że zabraniam ci czegoś krytykować? :D Ba… sugerowanie odpuszczenia sobie oglądania? :D No wybacz, ale ja Tobie niczego nie mogę zabronić, ani tym bardziej kazać, więc przestań wyciągać pochopne wnioski.

    Bronisz swoją wcześniejszą opinię narzekając jednocześnie na moją. Objaw hipokryzji. Wymaganie od kogoś, by wymagał aby dana osoba czegoś nie krytykowała, bo tobie to przeszkadza, też jest głupie. :)

    Tak w ogóle to po co ja poruszałem ten temat. Nic Ci nie zarzuciłem, a wyjeżdżasz do mnie z jakimiś Po 1, po 2… no i po co to komu?
  • Avatar
    A
    MrParumiV18 15.04.2019 00:26
    Kimetsu no Yaiba po 2 odcinku
    Komentarz do recenzji "Miecz zabójcy demonów - Kimetsu no Yaiba"
    Ależ fajny ending. Stylistycznie i muzycznie bardzo podobny do tego co występuje w Fateach. Widać rękę ufotable. A co do odcinka to ogólnie sądzę to samo co po pierwszym. Dobrze, że trzyma wizualnie i muzycznie wysoki poziom, bo dzięki temu raczej tego nie porzucę. Natomiast co do poniższych zarzutów odnośnie tłumaczenia wszystkiego to mi to osobiście w ogóle nie przeszkadzało, a wręcz wydawało się znajome. W shounenach często to występuje, więc osoby, które się tego czepiają powinny raczej zmienić preferowane gatunki lub nie narzekać własnie na tą kwestię. Chociaż w sumie to kto komu zabroni. Dla mnie jak na razie to i tak jedna z lepszych pozycji w sezonie (co nie znaczy, że dobra, przynajmniej na razie), więc kontynuuje z nadzieją na coraz lepszą akcje i zmianę charakteru głównego bohatera.
  • Avatar
    A
    MrParumiV18 12.04.2019 12:50
    Sewayaki Kitsune no Senko-san po 1 odcinku
    Komentarz do recenzji "Sewayaki Kitsune no Senko-san"
    Dla mnie to chyba za dużo cukru. No i ten ogon mogli sobie darować. Oczywiście nie twierdzę, że to wady czy coś, po prostu zaserwowali za dużo ciepełka oraz przyjemności. Rozluźnienie i rozanielenie wzięło górę i czuje się jak napuchnięty wacik. xD Natomiast nie ukrywam, że zaciekawiło mnie powiązanie Senko z babunią – musiałem jakoś uciec od błogości. :D Oczywiście seria w 100% na plus, oglądam dalej, ale cukrzyca pewna. ;)
  • Avatar
    A
    MrParumiV18 12.04.2019 12:09
    Carole & Tuesday po 1 odcinku
    Komentarz do recenzji "Carole & Tuesday"
    Jeśli muzyka będzie faktycznie tak dobra jak w pierwszym odcinku to na rozwoju fabuły już mi tak bardzo nie zależy. Bones znowu się spisał i stworzył ładnie wyglądający świat, a brzmi to jeszcze lepiej niż wygląda, co dziwi bo otrzymaliśmy dopiero jedną wersję melodii. Oby się to tylko utrzymało do końca emisji. Natomiast postacie o które bałem się najbardziej o dziwo mnie nie irytują, a wręcz są bardzo sympatyczne i z miłą chęcią będę śledził ich dalsze losy. Nic tylko czekać i kciuki trzymać.
  • Avatar
    A
    MrParumiV18 11.04.2019 12:48
    Kenja no Mago po 1 odcinku
    Komentarz do recenzji "Kenja no Mago"
    No naprawdę bardzo, bardzo fajne. Niezwykle przyjemnie mi się to oglądało, pomimo iż schematy nad schematami i kolejny OP protagonista, który ma z górki pod względem znajomości jak nikt inny, nieświadomie bo nieświadomie, ale jednak, a inaczej tego nazwać nie można gdy następuje zbiorowisko w chatce w którego skład wchodzą dwójka bohaterów, emerytowany rycerz, król wujaszek i jego eskorta. :D Tak czy siak dobre i szybkie wprowadzenie do świata, dużo timeskipów, ale okej wykonanych oraz nie irytujących, przyjemne i zabawne postacie i nawet strona techniczna nie jest jakaś tragiczna. Przede wszystkim jest kolorowo i trzyma solidny, lecz przeciętny na tle całości poziom, ale mi to spokojnie jak na razie wystarczy. Dlatego też z pewnością będę kontynuował seans, bo jak mam fun z oglądania to czemu mam tego nie robić. Natomiast akcje pod koniec i same cycki mogliby sobie już darować (ale to było do przewidzenia, bo oczywiście jest to efekt schematu o którym już wspominałem w skrócie powyżej), naprawdę było okej bez tego to po co sobie popsuli ogólny odbiór? Gdyż mnie na przykład okropnie to zirytowało, ale i tak całościowo pierwszy odcinek wypadł subiektywnie na plus.
  • Avatar
    A
    MrParumiV18 10.04.2019 12:36
    Gunjou no Magmel po 1 odcinku
    Komentarz do recenzji "Gunjou no Magmell"
    Brak logiki już na starcie. Jedyny plus to świat, który daje pole do popisu, ale co z tego skoro bierze się za to Pierrot z człowiekiem od TG na czele… Dam szansę jeszcze jednemu epizodowi, ale raczej pewny drop.
  • Avatar
    A
    MrParumiV18 9.04.2019 12:18
    Midara na Ao-chan wa Benkyou ga Dekinai po 1 odcinku
    Komentarz do recenzji "Midara na Ao-chan wa Benkyou ga Dekinai"
    Nawet mi się podobało. Odcinek zleciał o dziwo szybko i nie miałem raczej momentów irytacji, więc pomimo tego iż widać, że to przeciętniak to dam jeszcze szansę kolejnym odcinkom. Dla mnie na plus na pewno projekty postaci, nie oryginalne, ale ładne i cieszące moje oko, a na minus jak na razie najbardziej dziadyga, nie sorry, to chyba jej ojciec… ale kto wymyśla taką postać to musi mieć coś z główką. :D
  • Avatar
    A
    MrParumiV18 9.04.2019 12:11
    Shoumetsu Toshi po 1 odcinku
    Komentarz do recenzji "Shoumetsu Toshi"
    Coś mi się wydaje, że nawet Kana tego nie uratuje. CGI koszmarne, a szkoda, bo zerknąłem ze względu na Madhouse i liczyłem, że przynajmniej technicznie mnie zadowoli. Chyba porzucę już po pierwszym odcinku, ponieważ nic kompletnie mnie nie porwało, ani postacie, ani historia.