Tanuki-Anime

Tanuki.pl

Wyszukiwarka recenzji

Otaku.pl

Komentarze

Slova

  • Slova 17.04.2016 07:50:38 - komentarz usunięto
  • Avatar
    Slova 17.04.2016 07:48
    Komentarz do recenzji "Koutetsujou no Kabaneri"
    BG miało identyczną kosntrukcję świata, co omawiane tu serie.
    Sęk w tym, że wyróżniało się wobec nich jedynie jakimś wątkiem społecznym, upadkiem ludzkości, która przestaje mieć jasny cel.
    Poza tym było taką samą szmirą.
  • Avatar
    Slova 13.04.2016 11:20
    Komentarz do recenzji "Hundred"
    Jaki Char, to przecież nie Gundam?
  • Avatar
    Slova 12.04.2016 20:54
    Re: CGDCT czyli powinno być Yaaay4 a jest wielkie ble!
    Komentarz do recenzji "Hai-Furi"
    Cicho, staram się myśleć jak normalna osoba, nie wcinaj się.
  • Avatar
    Slova 12.04.2016 20:03
    Re: CGDCT czyli powinno być Yaaay4 a jest wielkie ble!
    Komentarz do recenzji "Hai-Furi"
    Ech…
    chodzi mi o prostą rzecz, mianowicie, że:
    ktoś bardzo lubi militaria -> w oczach kysz nie różni się niczym od osoby zafascynowanej shota.
    Zakładając, że fascynacja seksualnością niedojrzałych płciowo chłopców jest raczej rzeczą wstrętną i ogólnie piętnowaną, to jak w takiej sytuacji ma się czuć miłośnik militariów?

    Fakt, że Kysz nie odnosi się do osób, ale do hobby niewiele ma tu do rzeczy – osobę miłującą za bardzo małych chłopców można uznać za degenerata, taka postawa jest nawet wymagana i uważana za słuszną, więc zrównując taką dewiację z zamiłowaniem do militariów automatycznie nadaje miłośnikom militariów ten sam status, co miłośnikom shota – degeneratów.

    Rozumiem, że w takim toku rozumowania jest masa uproszczeń, ale ja nie analizuję tego, co Kysz uważa za niedobre, ale to, jak to może odebrać druga strona.
  • Avatar
    Slova 12.04.2016 15:54
    Komentarz do recenzji "Musaigen no Phantom World"
    DON'T LOSE YOUR WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY~
  • Avatar
    Slova 12.04.2016 08:58
    Re: CGDCT czyli powinno być Yaaay4 a jest wielkie ble!
    Komentarz do recenzji "Hai-Furi"
    jeśli ktoś żyje jakimś hobby, które osobiście uważam za odrzucające, to nie nawiązuje z nim kontaktu.

    Ale to jest właśnie kategoryzowanie – ta osoba interesuje się X, więc nie jest odpowiednim osobnikiem do nawiązania z nim jakiegokolwiek kontaktu. I teraz mogę się domyślać, dlaczego tak mniemasz o fanach militariów, mogę się domyślać, że przezornie uważasz ich za niebezpiecznych, tak właśnie to sobie tłumaczę, to mi podpowiada logika.

    głównie dlatego, by siać zamęt, a nie żeby faktycznie podyskutować.

    To też, ale o tym nie muszę głośno pisać. Zwyczajnie „niektórzy chcieliby ujrzeć świat w płomieniach”.

    Zresztą tu też zacząłeś w tak nieprzyjemnym stylu…

    I zobacz, co z tego urosło, dysputa na prawie pięćdziesiąt wypowiedzi z tendencją wzrostową!

    haha, zmień hobby, bo się nie znasz

    Nie, to raczej było „zmień hobby, bo się będziesz tylko coraz bardziej denerwować”. No ale zawsze można dorosnąć do poziomu, w którym człowiek cieszy się własną złością i dochodzi do wniosku, że anime to jednak była pomyłka.
  • Avatar
    Slova 12.04.2016 00:14
    Re: CGDCT czyli powinno być Yaaay4 a jest wielkie ble!
    Komentarz do recenzji "Hai-Furi"
    A widzisz, z tym to już można rozmawiać. Z wymienionych przez Ciebie przyczyn nie odbieram Haifuri od samego początku tak entuzjastycznie i bezrefleksyjnie, co GaruPana.
  • Avatar
    Slova 11.04.2016 23:50
    Re: CGDCT czyli powinno być Yaaay4 a jest wielkie ble!
    Komentarz do recenzji "Hai-Furi"
    Nie lubię mecha, mogę godzinami mówić o tym, co mi się w mechach nie podoba.
    Mimo to widziałem masę serii z mechami. Dlaczego?
    Ponieważ często mają dobrą fabułę, albo ukazują sytuacje trudne do znalezienia w innych seriach. PO prostu niektóre rzeczy są dobre. Tak po prostu.
  • Avatar
    Slova 11.04.2016 23:40
    Re: CGDCT czyli powinno być Yaaay4 a jest wielkie ble!
    Komentarz do recenzji "Hai-Furi"
    jeśli bierzesz słodką panienkę, ubierasz jej mundur

    Kiedy nigdzie takich mundurów w Garupanie nie było, tym bardziej w pierwszych odcinkach.

    To jak oceniam samo hobby, a ludzi, którzy to lubią, to dwie zupełnie różne rzeczy.

    No właśnie nie. Hobby angażuje człowieka emocjonalnie w takim stopniu, że niekiedy staje się istotną częścią życia, a nawet niektórzy żyją swoim hobby. I co wtedy? Zamiłowania mówią o człowieku prawie wszystko.

    To samo co szachy przytoczone przez ciebie wyżej.

    No właśnie szachy, jako gra wojenna, były jak najbardziej na miejscu. Jaka bowiem jest różnica między strategiczną wojenną gra planszową, a strategiczną wojenną grą komputerową? Chyba tylko w stopniu dosłowności.

    Oj, oj, ależ nieładne ad personam… A ja się tak starałam.

    Zwyczajnie trudno mi zinterpretować niektóre Twoje wypowiedzi zakładając, że dyskutujemy jako osoby o zdrowych zmysłach.


    Poczytaj więcej niż o kilku takich tragediach, to też dojdziesz do takich, w których chłopcy nagrali się za dużo w głupiutkie gierki i zatracili poczucie tego, co rzeczywiste.

    Chętnie poznam przykłady, które nie są jednostkowe. Gdyby Twoje twierdzenia miały rację, czyli gdyby istniał bezpośredni związek z ukazywaniem militariów w medium i kultywowaniem tego jako hobby, a strzelaninami, bo każdy miłośnik broni palnej i jakiejkolwiek innej byłby bombą z opóźnionym zapłonem. A tak nie jest. Mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę z uproszczeń, jakich dokonujesz pisząc takie rzeczy…

    udowodniłeś, że po prostu nie warto do Ciebie podchodzić na poważnie,

    Widzisz, podstawowa różnica między nami jest taka, że ja nie staram się stwarzać pozorów, że duskusja ze mną do czegokolwiek doprowadzi – dla mnie sednem dyskusji w internecie jest dyskutowanie. Jeśli ktoś chce grać w moją grę, to już nie moja wina.
    Ty zaś najpierw wyciągasz na wierzch argumenty grubego kalibru, a później je upraszczasz, rzekomo chcąc pokazać swoją pogardę dla drugiej strony, bagatelizujesz istotne kwestie. Ja rozumiesz, że starasz się potrolować, ale sednem trolowania jest sytuacja, gdy ofiara zdaje sobie ostatecznie sprawę, w co się wpakowała. W Twoim przypadku nie umiem ni w ząb określić, czy upraszczasz fakty umyślnie.

    Żeby nie było, jakimkolwiek tonem bym się nie posługiwał, to mam szacunek do drugiej strony i nie odczuwam pogardy, inaczej nie ma żadnego sensu w ciągnięciu dyskusji. Widzę jednak, że Ty poszłaś o krok dalej.
  • Avatar
    Slova 11.04.2016 21:26
    Komentarz do recenzji "Koutetsujou no Kabaneri"
    Ja to na poważnie pisałem.
  • Avatar
    Slova 11.04.2016 17:16
    Re: CGDCT czyli powinno być Yaaay4 a jest wielkie ble!
    Komentarz do recenzji "Hai-Furi"
    tak.
    To był zamach, brat zabił brata.
  • Avatar
    Slova 11.04.2016 16:52
    Komentarz do recenzji "Koutetsujou no Kabaneri"
    Tak, przy czym GuP było radosną kalką WoTa, także wszelkie dziwy odnośnie fizyki były nawet zabawne.

    Żeby nie było, nie mam zamiaru Kabaneri bronić.
  • Avatar
    Slova 11.04.2016 16:51
    Re: CGDCT czyli powinno być Yaaay4 a jest wielkie ble!
    Komentarz do recenzji "Hai-Furi"
    nie ocenia innych, a poza tym wszystkie jej wypowiedzi mają wyraźnie osobiste nacechowanie.

    Nie, niebezpośrednio, ale za to zestawiając zamiłowanie do militariów z niezdrowym zamiłowaniem do rodzeństwa wyraźnie daje odbiorcy znać, że dla niej kolekcjoner broni palnej to taki sam zwyrodnialce, co matkoEHKEMHEMKHEM. No.
  • Avatar
    Slova 11.04.2016 16:49
    Re: CGDCT czyli powinno być Yaaay4 a jest wielkie ble!
    Komentarz do recenzji "Hai-Furi"
    gloryfikacja wojny była rzeczą niegroźną…

    Jakby nie patrzeć Girls und panzer było raczej serią antywojenną, pomimo obecności czołgów jako głównego elementu.


    Porównujesz gry strategiczne do bezsensownego jarania się bronią?:p Większość z dzieci, które grają w takie gry nigdy nie będzie miała okazji wziąć udziału w faktycznej wojnie

    Dzieciaki bawią się kijami, dorośli bawią się szachami, to żadne nowum, tak było od (powiedzmy) zawsze. I dlaczego zamiłowanie do militariów miałoby być bezsensowne? Hobby jak każde inne, strzelectwo to także sport olimpijski. rzut oszczepem i strzelanie z łuku też nie wzięły się z powietrza.

    bezpieczne siedzenie w ciemnym pokoiku strzelając do jakichś mobów nie ma przełożenia na realną sytuację zagrożenia, więc przynajmniej połowa z nich zwyczajnie „zesrałaby się ze strachu” w takiej sytuacji)

    CO to ma do rzeczy?


    No, ale faktycznie takie fajne te bronie. Tak fajne, że niektórym szajba odbija i idą bawić się w strzelanki w realu – np. w pobliskiej szkole.;p

    Jeśli próbujesz teraz zażartować i wprowadzasz ironię, to CI to nie wychodzi. Poczytaj analizy strzelanin w szkołach, dostęp do broni zazwyczaj nie wynika w ich przypadku z zamiłowania do broni palnej, a bodźcem do popełnienia przestępstwa nie było hobby, ale problemy rodzinne albo natury osobistej i zdrowie psychiczne. Mam nadzieję, że naprawdę próbowałaś ironizować, bo to, co piszesz jawi mi się jako potwornie wręcz głupie, infantylne, pozbawione jakiejkolwiek refleksji nad realną przyczyną tragedii.


    ale jak to wpłynie na fakt, że mnie te motywy zwyczajnie rażą, to nie wiem.

    Nijak, zwyczajnie nie zestawiaj ze sobą na równi rzeczy, które nie mają zupełnie nic wspólnego.
  • Avatar
    Slova 11.04.2016 16:37
    Komentarz do recenzji "Koutetsujou no Kabaneri"
    Ale fajnie wygląda. Ponadto w tradycji japońskiej podobne chodaki nosiły np. tengu, tylko bez ostrzy. Generalnie założenie było takie, że zwykli ludzie nie są w stanie w tym ustać.

    Ponadto w innych zcenach widać, że to nijak nie przypomina łyżew, a raczej normalne szpilki – podeszwa w palcach dotyka ziemi i zwyczajnie obcach ma kształt wąskiego trójkąta z naprzeciwprostokątnym bokiem w linii podeszwy. Także nic nadzwyczajnego, chodzenie w tym odpowiada chodzeniu w szpilkach.
  • Avatar
    Slova 11.04.2016 16:29
    Re: !!
    Komentarz do recenzji "Boku no Hero Academia"
    BARDZO proszę nie wyrabiać sobie opinii o anime na podstawie kilku pierwszych odcinków!!!!!

    Zgadzam się całkowicie! Najlepiej wyrobić sobie opinię przed seansem i badziewia z WSJ w ogóle nie dotykać. Przecież to takie proste, a jaką daje oszczędność czasu!
  • Avatar
    Slova 11.04.2016 16:12
    Re: CGDCT czyli powinno być Yaaay4 a jest wielkie ble!
    Komentarz do recenzji "Hai-Furi"
    No dokładnie.
  • Avatar
    Slova 11.04.2016 11:25
    Komentarz do recenzji "Koutetsujou no Kabaneri"
    Istnienie zombi zupełnie zignorujmy na potrzeby czepialstwa : D
  • Avatar
    Slova 11.04.2016 11:23
    Re: CGDCT czyli powinno być Yaaay4 a jest wielkie ble!
    Komentarz do recenzji "Hai-Furi"
    Nawet nie brałem pod uwagę tego do oglądania. Ba, nawet nie przeczytałem, o czym to będzie i jedyne, co kojarzyłem z tej serii, to obrazek z główną bohaterką, który nic mi nie mówił, dlatego zignorowałem serię. Niemniej trzymam dystans, z takimi seriami moze być różnie.
  • Avatar
    Slova 11.04.2016 11:22
    Re: CGDCT czyli powinno być Yaaay4 a jest wielkie ble!
    Komentarz do recenzji "Hai-Furi"
    Że zestawiasz zupełnie niegroźne rzeczy z istotnymi problemami jak kazirodztwo i gloryfikacja pedofilii w anime.

    Mnie właśnie razi, że to się tak dobrze sprzedaje.

    Przypominam, że szachy to gra strategiczna symulująca pole bitwy. Shogi też. I masa innych. Tradycyjne karty też nie bez powodu mają takie a nie inne symbole. A wojna pojawia się w utworach od niepamiętnych czasów, prawie cała mitologia grecka to jakieś mniejsze czy większe wojny.

    Innymi słowy razi Cię, że nasza cywilizacja opiera się na tym, że bijemy się po mordach i dajemy temu upust w grach wideo. Ok, rozumiem, że to nic dobrego, ale nie da się tak po prostu powiedzieć PRZEMOC STOP. Nawet, gdyby to zadziałało, to tylko zamiatanie problemu pod dywan.

    Ale nei wzięłaś pod uwagę faktu, że to się dobrze sprzedaje bo np. jest dobre? tak czysto technicznie – dobre gry się sprzedają, niezależnie od tematyki, zwyczajnie niektóre sa bardziej widowiskowe i przez to bardziej widoczne.

    Feministyczny wtręt potraktuję jako humorystyczny dodatek (chyba dobrze interpretuję emotkę a końcu?) i się nie odniosę do niego.
  • Avatar
    Slova 11.04.2016 09:35
    Re: CGDCT czyli powinno być Yaaay4 a jest wielkie ble!
    Komentarz do recenzji "Hai-Furi"
    Sam chciałem o tym wspomnieć, ale wytwórnia BOSS tylko je wykonywała, projektantem była inna osoba.
  • Avatar
    Slova 10.04.2016 23:53
    Re: CGDCT czyli powinno być Yaaay4 a jest wielkie ble!
    Komentarz do recenzji "Hai-Furi"
    to tak jakby pokazywali, że walka w czołgach jest fajna

    Przecież jest.
    Zobacz, jak ten motyw ostatnio działa w grach – war thunder, world of tanks i tym podobne. A symulatory czołgów i starsze gry… oj, to musi być fajne, inaczej by tak dobrze się nie sprzedawało.

    że słodką dziewczynkę przebiera się np. w mundur nazistowski.

    Japończycy mają hopla na punkcie niemieckich mundurów, bo te były po prostu bardzo ładne.
  • Avatar
    Slova 10.04.2016 17:43
    Re: CGDCT czyli powinno być Yaaay4 a jest wielkie ble!
    Komentarz do recenzji "Hai-Furi"
    Jeśli wziąć pod uwagę pierwotne znaczenie terminu moe, to jak najbardziej broń może być moe, tak samo jak pociągi i motocykle.

    Kurde, chyba już Ci kiedyś to pisałem, ale powinnaś zmienić hobby, bo w anime rażą cie rzeczy, którymi anime stoi.
  • Avatar
    Slova 10.04.2016 17:41
    Re: CGDCT czyli powinno być Yaaay4 a jest wielkie ble!
    Komentarz do recenzji "Hai-Furi"
    Lubią takie serie i czytając Twój komentarz mam rozumieć, że równie dobrze mógłbym oglądać Kiss x Sis albo Boku no Sexual harrasmen i byłbym w Twoich oczach takim samym zwyrodnialcem?