Tanuki-Anime

Tanuki.pl

Wyszukiwarka recenzji

Zapraszamy na Discord!

Komentarze

Slova

  • Avatar
    Slova 4.09.2014 20:26
    Komentarz do recenzji "Aldnoah.Zero"
    Zwyczajnie czekam, czy pokuszą się o zrobienie z tego historii z sensem i połączą te losowe wydarzenia w jakiś ciąg przyczynowo – skutkowy, czy też rozwiązanie fabuły także będzie zupełnie od czapy.
  • Avatar
    Slova 4.09.2014 19:27
    Komentarz do recenzji "Aldnoah.Zero"
    No i gdybyś naprawdę był tak bardzo oburzony, to przestałbyś oglądać, co nie?

    Co Ty wiesz o oglądaniu bajek?

    Póki co wszelkie moje zarzuty pod kątem A/0 sprawdzają się. Pomijam już fakt, że po pierwszych odcinkach, pełnych wielu niedociągnięć, nadal serię broniłem. Jak widać zupełnie niepotrzebnie, bo jak dotąd zamiast fabuły mamy zbiór losowych zdarzeń, w których centrum są bohaterowie. I to jest mój główny zarzut.
  • Avatar
    Slova 4.09.2014 17:54
    Komentarz do recenzji "Aldnoah.Zero"
    Czasem zwyczajnie dobrze skomentować coś, co takie statystyki obrazują, a czego normalnie nie widać.
  • Avatar
    Slova 4.09.2014 17:20
    Komentarz do recenzji "Aldnoah.Zero"
    Tak, jakby to cokolwiek znaczyło.
  • Avatar
    Slova 4.09.2014 13:08
    Komentarz do recenzji "Aldnoah.Zero"
    Zobaczymy. Nie przywiązuję wielkiej wagi do ocen punktowych, wręcz mi przeszkadzają, zwłaszcza w takich przypadkach. To anime wymaga wnikliwej oceny i przeanalizowania wielu jego aspektów, gwiazdki mi w tym w żaden sposób nie pomagają, gdyż już teraz wiem, że nie dam rady przy ich pomocy odwzorować mojej opinii.
  • Avatar
    Slova 4.09.2014 10:19
    Komentarz do recenzji "Bokura wa Minna Kawaisou"
    No widzisz, ale Ty piszesz zgoła coś innego, niż zarzucali dyskutanci wcześniej. TO są jakieś argumenty i do tego recenzent może się odnieść inaczej, niż zbycie śmiechem, bo inaczej zarzutów o nieobiektywność i narzucanie zdania biednym, poszukującym gustu widzom.
  • Avatar
    Slova 3.09.2014 23:54
    Komentarz do recenzji "Bokura wa Minna Kawaisou"
    Nie uczęszczam na strony dla plebsu.
    A do poniższej dyskusji zajrzałem. Sęk w tym, ze cała jest bezsensowna, gdyż opiera się na tezie, że recenzja powinna być obiektywna, co już z samej definicji jest błędne. Dalej idzie, że recenzent nie powinien narzucac czytelnikowi swojego zdania, chociaż recenzja jest tekstem typowo opiniotwórczym. A nawet więcej – ma na celu narzucenie jakiegoś punktu widzenia w danej sprawie czytelnikowi, który własnej opinii nie posiada.
  • Avatar
    Slova 3.09.2014 22:32
    Komentarz do recenzji "Bokura wa Minna Kawaisou"
    Nie psuj mi zabawy.
  • Avatar
    Slova 3.09.2014 20:23
    Komentarz do recenzji "Bokura wa Minna Kawaisou"
    Ok, a co, poza tym, że nie pokrywa się z Twoją opinię, jest nie tak w tej recenzji?
  • Avatar
    Slova 3.09.2014 18:51
    Re: recenzenci
    Komentarz do recenzji "Coppelion"
    Ma tyle, ze współczesna nauka umie stworzyć różne dziwne rzeczy. Nie mniej w środowisku naturalnym nie mają one szans na pojawienie się, dlatego też woda wciąż sucha być nie może. Ot, wyjątek, który nie zmienia zasady.
  • Avatar
    A
    Slova 3.09.2014 00:12
    Komentarz do recenzji "Initial D: Second Stage"
    A mi sie podobało równie bardzo. Narzekać mogę jedynie na grafikę, bo rysowanych ręcznie aut już prawie nie ma. Za dużo CG, oj, za dużo.

    Zaś wątek obyczajowy wypadł nawet lepiej, niż w poprzednim sezonie. I super, że w końcu trochę mechaniki pojazdowej w to wcisnęli, bo tego bardzo brakowało. Ale serial ewoluuje wraz z głównym bohaterem – Takumi dopiero teraz dorósł do tego, by zgłębiać tajniki motoryzacji.

    I fajnie, że Takumi się zmienia. Gdyby nie zmiana podejścia, to nie mógłby stać się lepszy. A przynajmniej nie wyglądałoby to tak dobrze, gdyby od niechcenia wciąż odnosił same sukcesy. To nie ta bajka. Trzeba się wysilić i włożyć serce w to, co się robi, jeśli chce się zrobić to dobrze. W tym serialu widać to doskonale. A finał był nawet lepszy, niż 1st Stage, aż chce się od razu więcej.
  • Avatar
    Slova 1.09.2014 08:31
    Komentarz do recenzji "Shingeki no Kyojin"
    Właśnie o tym pisałem.
  • Avatar
    Slova 1.09.2014 00:38
    Komentarz do recenzji "Shingeki no Kyojin"
    Masz rację, ale w przypadku, gdy mamy do czynienia z historią rozciągniętą na bardzo długi okres (a manga jest tasiemcem), to rozwój bohaterów niewątpliwie wzbogaca wrażenia odbiorcy.
  • Avatar
    Slova 1.09.2014 00:33
    Re: huh...
    Komentarz do recenzji "Zrywa się wiatr"
    Masz świadomość tego, że film przedstawia losy osoby historycznej?
  • Avatar
    Slova 1.09.2014 00:31
    Komentarz do recenzji "Zrywa się wiatr"
    W oderwaniu od poprzednich produkcji Miyazakiego rzeczywiście taki jest. Nie znając dorobku autora nie sposób zorientować się, co chciał w Kaze tachinu pokazać. Nie można też nie zauważyć, ze Miyazaki zrobił ten film dla siebie.
  • Avatar
    Slova 31.08.2014 16:22
    Komentarz do recenzji "Hidan no Aria"
    Generalnie wielkich spoilerów tu nie ma. No, poza ujawnieniem tożsamości głównego złego… chociaż nie, jedynie ujawniłem, kim jest Vlad, a nie kto nim jest. Nie żeby to było zaskoczeniem…
  • Avatar
    Slova 31.08.2014 15:49
    Komentarz do recenzji "Hidan no Aria"
    Niestety bez ujawniania szczegółów (których aż tak wiele z drugiej strony nie jest), trudno by mi było uzasadnić stanowisko.
  • Avatar
    Slova 31.08.2014 12:13
    Re: recenzenci
    Komentarz do recenzji "Coppelion"
    Czy występuje w środowisku naturalnym?
  • Avatar
    Slova 31.08.2014 12:04
    Re: Wywalić tych pseudo recenzentów
    Komentarz do recenzji "Hidan no Aria"
    To chyba dobrze, nie?
  • Avatar
    Slova 31.08.2014 12:04
    Re: naciągane
    Komentarz do recenzji "Sword Art Online II"
    Przecież całe SAO stoi na self­‑insercie.
  • Avatar
    Slova 31.08.2014 11:01
    Komentarz do recenzji "Aldnoah.Zero"
    Czułem to w kościach.

    Dolegliwości związane z meteoropatią można złagodzić.

    Konwencja wymagała czegoś takiego.

    Nie wymagała. A jeśli tak, to powiedz, dlaczego wymagała i jaka to była konwencja.

    Anime po kresce i kreacji postaci sugerowało jakieś epickie wydarzenia w przyszłości.

    W jaki sposób projekty postaci mogą sugerować o fabularnej przeszłości utworu? Jak ich charaktery odnoszą się do tego samego aspektu? Nijak nie umiem tego ułożyć w ciąg przyczynowo – skutkowy w przypadku tego anime. Co takiego było w bohaterach, że można było przewidzieć, że nagle  kliknij: ukryte ?

    Prędziej czy poźniej Inaho musiał dosiąść mecha przynajmniej na poziomie marsjańskim.

    Dlaczego musiał? Ktoś go zmusił? Przecież to nie Shinji Ikari.

    To wiedziałem od chwili w której postać ta zawitała na ekran.

    Wiedziałeś, czy miałeś przeczucie? Wiedza wynika z faktów, przeczucie niekoniecznie. Jakie fakty świadczyły o tym, że ujrzymy wiadomy  kliknij: ukryte ?

    ale serio, 1? Jeden?

    Tak.
  • Avatar
    Slova 31.08.2014 01:10
    Komentarz do recenzji "Aldnoah.Zero"
    Niby skąd było wiadomo, że okręt się pojawi? Zdecydowanie bardziej logicznym i mniej wyświechtanym scenariuszem byłyby próby zmiany proporcji sił bez walki. Niestety po obiecującym, nietypowym i w wielu względach unikatowym początku zaserwowano widzowi to, co w kwestii mecha było już zrobione wielokrotnie i niejednokrotnie udawało się to lepiej.

    bosze, to przecież po pierwszych sekundach widać, że trafił ktoś pod zły adres :(

    Pierwsze sekundy właśnie dobitnie pokazywały, że to ten właściwy adres.

    Ludzie doczepiają swoje wymyślne oczekiwania do boguducha winnych anime

    Ludzie oczekują jakiejś konsekwencji w tym, co widzą. W przeciwieństwie do madoki, w której od samego początku były hinty co do rozwoju dalszych wydarzeń, w Aldnoah nigdzie nie było wcześniej wspomniane, że fabuła przybierze taki obrót. To było po prostu losowe.

    Nawet pomijając takie kwestie jak  kliknij: ukryte , to najnowsze wydarzenia są od czapy i zupełnie nie komponują się z tym, jak serial się zaczynał. To się nazywa nieprzemyślana kompozycja. Dla przykładu: możesz stworzyć kompozycję kwiatową z kwiatów ogrodowych i z tych polnych, ale gdy obydwa wymieszasz bez głębszego zastanowienia nad tym, co rzeczywiście urozmaici bukiet, a co tylko przyćmi pozostałe jej elementy, efekt okaże się mizerny. Nawet, jeśli osobno każdy z kwiatów wydaje się idealny.
  • Avatar
    Slova 30.08.2014 22:09
    Komentarz do recenzji "Aldnoah.Zero"
    Tak. ALfen Lied chociaż nie udawał.
  • Avatar
    Slova 30.08.2014 18:19
    Komentarz do recenzji "Gekkan Shoujo Nozaki-kun"
    Hori bije, bo kocha! ;3

    Miłosne wyznanie przy użyciu szkolnej tablicy!
  • Avatar
    Slova 27.08.2014 01:50
    Re: Imię...
    Komentarz do recenzji "Hitsugi no Chaika"
    Ale przecież słyszy, w anime było wyraźnie słyszalne długie o.