Tanuki-Anime

Tanuki.pl

Wyszukiwarka recenzji

Komikslandia

Komentarze

Cthulhoo

  • Avatar
    Cthulhoo 12.01.2014 19:29
    Komentarz do recenzji "Space Dandy"
    Och, naprawdę?
    Serio, ale pisanie takich rewelacji przy serii czysto rozrywkowej można porównać do głębokich przemyśleć Paulo Coelho :P
  • Avatar
    Cthulhoo 12.01.2014 16:33
    Re: Parodia? Nie, oni tak na serio...
    Komentarz do recenzji "Witch Craft Works"
    Aha, czyli seria skierowana do starszego widza musi być automatycznie poważna, bo tego oczekuje starszy widz. Takie wnioski mogę wysnuć z tego posta, a co jest kompletną bzdurą. Druga sprawa: target seinenów to przede wszystkim starsza młodzież (licealiści, studenci…), a to nie jest równoznaczne z dorosłą publicznością :P
    A tak swoją drogą wiele seinenów jest adresowanych do otaku, a ta grupa docelowa ma… specyficzne gusta, które możesz poznac oglądając takie dzieła jak Moetan :P
  • Avatar
    Cthulhoo 12.01.2014 11:51
    Re: bzdet kompletny
    Komentarz do recenzji "Space Dandy"
    Dokładnie! Dlaczego takie dzieła jak Yosuga no Sora nie mają takiego budżetu?
  • Avatar
    Cthulhoo 11.01.2014 18:09
    Komentarz do recenzji "Nourin"
    Tak, bo istnieje tylko jedna „rolniczy” tytuł w Japonii :P
  • Avatar
    Cthulhoo 7.01.2014 19:48
    Komentarz do recenzji "Witch Craft Works"
    To jest J.C. Staff, oni po prostu mają problem ze zrobieniem dobrego anime :P
  • Avatar
    Cthulhoo 7.01.2014 08:35
    Re: Strasznie SUBIEKTYWNA RECENZJA
    Komentarz do recenzji "Ore no Nounai Sentakushi ga, Gakuen Lovecome o Zenryoku de Jama Shiteiru"
    Biorąc jak zróżnicowana może być opinia innych, to recenzja powinna wyglądać tak:
    „Seria jest genialna, ale w sumie kiepska. Powiedziałbym, że średnia, ale też fatalna, lecz również dobra.”

    No, ale rozumiem: ci inni to konkretna osoba używająca właśnie tego argumentu, która chciałaby, żeby jego opinia pokrywała się z opinią recenzenta, ale nie zawsze tak jest :P
  • Avatar
    Cthulhoo 19.12.2013 21:33
    Re: Ech, tłumacze
    Komentarz do recenzji "Yumekui Merry"
    To co? Zakładamy grupę fansuberską? xD
  • Avatar
    Cthulhoo 18.12.2013 17:38
    Re: Ech, tłumacze
    Komentarz do recenzji "Yumekui Merry"
    Nie wiem, nie znam japońskiego :9
  • Avatar
    Cthulhoo 17.12.2013 16:16
    Re: KMB
    Komentarz do recenzji "Kill Me Baby"
    Eee… czyli według ciebie znajomość tasiemców wyklucza dobrą zabawę przy oglądaniu komedii? Nie, na prawdę nie wiem, jak mam to skomentować.
  • Avatar
    Cthulhoo 17.12.2013 15:04
    Re: Ech, tłumacze
    Komentarz do recenzji "Yumekui Merry"
    Pozostaje jeszcze kwestia tego, czy w oryginale został użyty wulgaryzm, czy też nie :P
    Bo jeżeli tak: tłumacz postąpił właściwie używając go w przekładzie.
    A jeżeli nie: użycie wulgaryzmu było nieuzasadnione, a tłumacz ma najwyraźniej zbyt ubogie słownictwo, aby znaleźć łagodniejsze odpowiedniki.

    Chociaż ja stawiam na drugą opcję, zwłaszcza że, z tego co piszesz, to nie jest pojedyńczy przypadek :P
  • Avatar
    Cthulhoo 17.12.2013 08:58
    Komentarz do recenzji "Ore no Nounai Sentakushi ga, Gakuen Lovecome o Zenryoku de Jama Shiteiru"
    Bardziej to wygląda na kpiny z cenzury, a nie na parodię haremu :P
  • Avatar
    Cthulhoo 16.12.2013 18:48
    Re: Hę? Już koniec?
    Komentarz do recenzji "Ore no Nounai Sentakushi ga, Gakuen Lovecome o Zenryoku de Jama Shiteiru"
    Nie, to nadal nie ma związku subiektywizmem i obiektywizmem, gdyż ocena sama w sobie jest rzeczą całkowicie subiektywną.
    Oczywiście recenzent może przełożyć opinię innych ponad swoją, ale nie świadczy to o obiektywizmie, tylko o konformizmie.
  • Avatar
    Cthulhoo 16.12.2013 16:31
    Re: Hę? Już koniec?
    Komentarz do recenzji "Ore no Nounai Sentakushi ga, Gakuen Lovecome o Zenryoku de Jama Shiteiru"
    To, o czym piszesz to rzetelność, a nie subiektywizm/obiektywizm :P
  • Avatar
    Cthulhoo 16.12.2013 15:40
    Re: Hę? Już koniec?
    Komentarz do recenzji "Ore no Nounai Sentakushi ga, Gakuen Lovecome o Zenryoku de Jama Shiteiru"
    Było to już wałkowane tysiące razy: recenzja z założenia jest tekstem subiektywnym :P
  • Avatar
    Cthulhoo 16.12.2013 09:30
    Komentarz do recenzji "Ore no Nounai Sentakushi ga, Gakuen Lovecome o Zenryoku de Jama Shiteiru"
    Oj, nie musisz mi takich rzeczy tłumaczyć, bo sam przyznałem, że jakakolwiek dyskusja z osobami narzekającymi na tę recenzję mija się z celem, bo:
    tutaj w komentarzach widzę głównie argumenty typu „Nie znasz się ty, znam się ja.”, więc jakakolwiek inna polemika nie wchodzi tutaj w grę :P


    Tylko czasem zdarzają się osoby, które całą recenzję przeczytały, ich argumenty są rzeczowe, a mimo wszystko jedyną odpowiedzią, jaką dostają, jest „jak się coś nie podoba, to napisz własną recenzję”. No i wyraźnie zaznaczyłem, że chodzi mi o merytoryczną dyskusję, a nie przezywanie na recenzję/recenzenta :P
  • Avatar
    Cthulhoo 15.12.2013 21:05
    Komentarz do recenzji "Ore no Nounai Sentakushi ga, Gakuen Lovecome o Zenryoku de Jama Shiteiru"
    No właśnie, tylko niektórzy są zbyt leniwi, żeby samemu się za to zabrać i wolą krytykować tych, co to robią, bo tak łatwiej :P
    Zwłaszcza że do pisania recenzji nie potrzeba mieć jakiegoś wielkiego talentu :P
  • Avatar
    Cthulhoo 15.12.2013 21:04
    Komentarz do recenzji "Ore no Nounai Sentakushi ga, Gakuen Lovecome o Zenryoku de Jama Shiteiru"
    Dyskutować z autorem też może każdy, bo po coś się komentarze do recenzji :P
    Tylko żeby ta dyskusja była merytoryczna, a nie „autor się nie zna, seria 11/10” :P
  • Avatar
    Cthulhoo 15.12.2013 18:43
    Komentarz do recenzji "Ore no Nounai Sentakushi ga, Gakuen Lovecome o Zenryoku de Jama Shiteiru"
    No tak, łatwiej jest, żeby zrobił to ktoś za ciebie.

    Nie no… zazwyczaj mnie skręca, że wszelkie próby merytorycznej dyskusji z recenzentem są kwitowane kwestią „jak się nie podoba, to napisz własną recenzję.”, ale w tutaj w komentarzach widzę głównie argumenty typu „Nie znasz się ty, znam się ja.”, więc jakakolwiek inna polemika nie wchodzi tutaj w grę :P
  • Cthulhoo 14.12.2013 16:45:00 - komentarz usunięto
  • Avatar
    R
    Cthulhoo 14.12.2013 12:24
    Komentarz do recenzji "Ore no Nounai Sentakushi ga, Gakuen Lovecome o Zenryoku de Jama Shiteiru"
    O, recenzja zachęciła mnie do nadrobienia tego czegoś.
    Mam tylko nadzieję, że się nie rozczaruję i dostanę serię idealną do wykręcania wnętrzności zwanego również katowaniem się crapem :D
  • Avatar
    Cthulhoo 28.11.2013 18:14
    Komentarz do recenzji "Touhou Niji Sousaku Doujin Anime - Musou Kakyou"
    Jeżeli chcesz coś przyzwoitego z Touhou, to polecam Memories of Phantasm, które stoi na wyższym poziomie :P
  • Avatar
    Cthulhoo 28.11.2013 13:58
    Komentarz do recenzji "Touhou Niji Sousaku Doujin Anime - Musou Kakyou"
    No cóż… to tylko fanwork :P
  • Avatar
    Cthulhoo 25.11.2013 17:33
    Komentarz do recenzji "Seitokai no Ichizon Lv. 2"
    Z prostego powodu: jest to recenzja kontynuacji, a nie osobny byt, do którego można podejść bez znajomości pierwowzoru, a założenia fabularne nie uległy zmianie. Zmienił się tylko poziom ich realizacji :P

    Oczywiście, mógłbym napisać tekst pod kątem czytelnika, który nie miał do czynienia z tą serią, jednak wyszedłem z założenia, iż takowy czytelnik jednym kliknięciem myszki może przejść do recenzji pierwszego sezonu. Chyba że ktoś lubi zaczynać od środka oczekując, że ktoś mu streści to, co było wcześniej.
  • Avatar
    Cthulhoo 15.11.2013 15:52
    Komentarz do recenzji "Kyousougiga [2013]"
    Bo to anime nieprzeciętne, które zgrabnie łączy ze sobą wiele elementów, a wszystko ma sens i tworzy spójną całość nie będąc przy tym zwykłym efekciarstwem dla efekciarstwa.
    Aha: Koto jest pro, jedna z fajniejszych ról Rie Kugimiyi w ostanim czasie :P
  • Avatar
    Cthulhoo 28.08.2013 22:56
    Re: gc
    Komentarz do recenzji "Guilty Crown"
    Rozumiem, można nie tolerować jakiegoś tytułu, ale nazywanie go „ścierwem” jest już lekką przesadą.

    Nie, jest to hiperbola użyta jak najbardziej z premedytacją.

    Krócej mówiąc, nie zaszkodzi zachować trochę kultury i szanować fanów tego anime.

    A gdzie ja ich obrażam? Pokaż mi palcem, bo nie napisałem na ich temat ani słowa :P Chyba że uważasz wytykanie braku argumentów merytorycznych za przejaw grubiaństwa i braku kultury osobistej.

    Zupełnie nie rozumiem jak możesz cokolwiek pisać o obiektywizmie, skoro najwidoczniej to TY nie znasz znaczenia słowa „obiektywizm” co idealnie obrazuje twój bardzo kulturalny komentarz.

    Eee… ale mój komentarz z założenia miał mieć pejoratywny wydźwięk i nawet nie starałem się być obiektywny :P

    Następnym razem nie pisz tam gdzie twoja nazbyt negatywna opinia nikogo nie interesuje

    Twój komentarz pokazuje mi coś zgoła innego, gdyż nie potrafiłeś przejść obok mojej wypowiedzi obojętnie :P I, z całym szacunkiem, nie jesteś osobą, która będzie mi mówiła, gdzie mam pisać a gdzie nie :P